nope,quote:Op maandag 1 april 2013 12:19 schreef Aptoide het volgende:
Hebben meer mensen het probleem dat de laaste 10 min van de aflevering het geluid niet meer klopt?
Ja, had ik ook. Maar volgens mij duurde de aflevering daarna ook niet meer 10 minuten.quote:Op maandag 1 april 2013 12:19 schreef Aptoide het volgende:
Hebben meer mensen het probleem dat de laaste 10 min van de aflevering het geluid niet meer klopt?
Dat + je vergeet de babyquote:Op maandag 1 april 2013 12:45 schreef PirE het volgende:
Die Carl is een realist.
Dat gastje moest zijn wapen neerleggen, maar hij wil hem geven. Gewoon geen risico nemen en hem trakteren op een headshot.
En in die prison had hij ook gewoon gelijk. Al die ouwe lui zijn alleen maar ballast en extra monden om te voeden.
Mag ik vragen wat de comiclezers verwacht hadden dan? Ik heb een hekel aan boek/comic spoilers maar ik ben hier wel erg nieuwsgierig naar. Graag in spoilers. Thanksquote:Op maandag 1 april 2013 11:41 schreef Ugjerke het volgende:
Dit einde van het seizoen hadden comiclezers niet verwacht.
quote:Op maandag 1 april 2013 12:48 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de comiclezers verwacht hadden dan? Ik heb een hekel aan boek/comic spoilers maar ik ben hier wel erg nieuwsgierig naar. Graag in spoilers. Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Niemand weet toch of die Governor nog terug komt?quote:Op maandag 1 april 2013 13:04 schreef sp3c het volgende:
waar ging de guvner eigenlijk heen?
niet terug naar w00dbury maar ook niet naar de prison
en als de governor out of the picture is, waarom komen al die extra's dan in de prison wonen en niet gewoon in Woodbury met Rick als nieuwe governor ofzoiets
vond het wel een aardige episode trouwens, tikje onverwachts en iets minder bruut dan verwacht maar dat zijn we wel gewend van TWD inmiddels
Ja dat hele stuk in Woodbury, we gaan ze afslachten!!!!quote:Op maandag 1 april 2013 13:05 schreef sp3c het volgende:
vond het ook wel vaag dat ze heel die gevangenis bestormen en vervolgens met zijn allen op de vlucht slaan omdat glenn en zijn vriendinnetje terug begonnen te schieten ... what did they expect
dus ga je naar de plek waarvan je iig zeker weet dat hij er iedereen uit wil moorden?quote:Op maandag 1 april 2013 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niemand weet toch of die Governor nog terug komt?Wanneer hij net 25 man heeft neergeschoten zou ik het risico ook niet willen nemen dat die idioot straks terug komt naar "zijn" Woodbury en hetzelfde doet.
Als je moet kiezen tussen een plek waar een idioot terug komt en je staat machteloos of een plek waar "getrainde" mensen jou beschermen met wapens. Ja.quote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus ga je naar de plek waarvan je iig zeker weet dat hij er iedereen uit wil moorden?
Waren maar 15 mensen inclusief Karen,Tyreese en Sascha.quote:Op maandag 1 april 2013 13:03 schreef Bot13 het volgende:
Waar is de governor nu dan? Rick nam rustig de tijd om 50 Woodbury'ers mee te nemen terwijl de governor ieder moment langs kon komen?
Ja klopt dat was wel vaag maar als verklaring werd gegeven door Karen dat zij(de soldaten) ook maar gewoon mensen zijn en geen soldaten. Iedereen is meegenomen door the Governor behalve de mensen die verhindert waren(kinderen en ouderen).quote:Op maandag 1 april 2013 13:05 schreef sp3c het volgende:
vond het ook wel vaag dat ze heel die gevangenis bestormen en vervolgens met zijn allen op de vlucht slaan omdat glenn en zijn vriendinnetje terug begonnen te schieten ... what did they expect
ik zou met die "getrainde" mensen in Woodbury gaan wonen en de governor en zijn 2 maatjes neerschieten als ze terugkomenquote:Op maandag 1 april 2013 13:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen een plek waar een idioot terug komt en je staat machteloos of een plek waar "getrainde" mensen jou beschermen met wapens. Ja.
Vind ik niet zo vreemd. Er brak paniek uit door walkers en granaten, mensen die weinig tot geen ervaring hebben slaan dan op de vlucht.quote:Op maandag 1 april 2013 13:05 schreef sp3c het volgende:
ja maar ze hebben vaker gevochten met Rick en de gangquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja klopt dat was wel vaag maar als verklaring werd gegeven door Karen dat zij(de soldaten) ook maar gewoon mensen zijn en geen soldaten. Iedereen is meegenomen door the Governor behalve de mensen die verhindert waren(kinderen en ouderen).
Echt he, maar die groep die was toch gesplitst maar waren beide groepen nou wel weer teruggekomen want dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar ze hebben vaker gevochten met Rick en de gang
ik vond dit wel heel abrupt, volgens mij werd er niet eens iemand geraakt
Ze hebben eerst nog even nodig om die governor/prison verhaallijn af te ronden neem ik aan. Zolang ze in die prison zitten is er ook geen echte walker dreiging. Die nieuwe schrijver moet ik nog maar zien. Ik vond het begin van seizoen3 ook goed. Meteen veel actie, prison veroveren, hershel die gepakt word. ,Lori die eindelijk dood ging, Merle die terug is. Alleen er zitten teveel wisselvallige episodes tussen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Seizoen 4 gaat wel anders worden daar komt eindelijk de schrijver die ook de Morgan aflevering heeft gedaan, En van horen zeggen gaat het Walker gevaar ook weer groter worden.
Ze zijn nu met meer en in 'the tombs' zitten nog genoeg walkers zal me niks verbazen als 1 van die mensen nog gepakt gaat worden. (Hoop niet Karen zij is lief)quote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ze hebben eerst nog even nodig om die governor/prison verhaallijn af te ronden neem ik aan. Zolang ze in die prison zitten is er ook geen echte walker dreiging. Die nieuwe schrijver moet ik nog maar zien. Ik vond het begin van seizoen3 ook goed. Meteen veel actie, prison veroveren, hershel die gepakt word. ,Lori die eindelijk dood ging, Merle die terug is. Alleen er zitten teveel wisselvallige episodes tussen.
Daar heb je een punt ja. Dat zou ook kunnenquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou met die "getrainde" mensen in Woodbury gaan wonen en de governor en zijn 2 maatjes neerschieten als ze terugkomen
The tombs zitten ook afgesloten. Dus heel erge dreiging is er niet, zolang ze er niet in gaan. Er is in ieder geval genoeg zombievoer met al die bejaarden,zwakke,kinderen. Je weet natuurlijk nu al dat die gepakt gaan worden door een aanval van de governor of zombies.quote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze zijn nu met meer en in 'the tombs' zitten nog genoeg walkers zal me niks verbazen als 1 van die mensen nog gepakt gaat worden. (Hoop niet Karen zij is lief)
volgens mij bleef de ene groep buiten dus ze zouden elkaar daar ook weer tegen moeten zijn gekomen toen de 'ervaren' groep het gebouwtje weer uit kwam rollenquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Echt he, maar die groep die was toch gesplitst maar waren beide groepen nou wel weer teruggekomen want dat heb ik dan gemist.
En in begin van seizoen 3 zag je dat iedereen de ene headshot na de andere maakte zonder enige moeite. Nu waren het een hele groep en ze misten alles. Ik zag volgens mij 1 iemand hinken.quote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar ze hebben vaker gevochten met Rick en de gang
ik vond dit wel heel abrupt, volgens mij werd er niet eens iemand geraakt
Auto aim is natuurlijk alleen actief bij zombiesquote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
En in begin van seizoen 3 zag je dat iedereen de ene headshot na de andere maakte zonder enige moeite. Nu waren het een hele groep en ze misten alles. Ik zag volgens mij 1 iemand hinken.
Pas op, ik vertel je misschien meer dan dat je wil weten. Als je het liever in de comics leest heb ik een link voor je met alle comics online.quote:Op maandag 1 april 2013 12:48 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de comiclezers verwacht hadden dan? Ik heb een hekel aan boek/comic spoilers maar ik ben hier wel erg nieuwsgierig naar. Graag in spoilers. Thanks
SPOILER: 'comic'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Komt ook deels door Glen Mazzara denk ik. Hij kapte er ook mee als showrunner in seizoen 3 en heeft dan ook niet echt z'n best gedaan om het waardig af te sluiten, tenminste dat is mijn mening dan, desalniettemin vind ik het toch een super vette serie alleen ik denk wel dat het veel beter had gekund.quote:Op maandag 1 april 2013 13:31 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik word soms een beetje moe van mensen die iedere week moeten zeggen hoe het allemaal tegenvalt, maar ik vond dit voor een seizoensfinale ook maar matig. De finale van seizoen twee zat ik op het puntje van m'n stoel, en nu begon het wel veelbelovend, maar in de tweede helft zakte het allemaal wat in.
En inderdaad vooral: de Governor is er nog steeds, dus echt een gesloten einde (wat we zouden krijgen, zo werd gezegd) is het ook niet.
Ik vond het ook jammer dat ze niet duidelijk genoeg in beeld brachten hoeveel mensen er uit Woodbury neergeschoten in de Prison. Als ze even een paar mensen volop in beeld dood lieten gaan, was het geloofwaardiger geweest. Uit de manier waarop ze even later tegen de Governor praten, maak ik op dat er flink wat lui neergeschoten zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 13:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja dat hele stuk in Woodbury, we gaan ze afslachten!!!!. Binnen 3min met piepende bandjes weg omdat ze terug schieten
.
Waar de governor is? Geen idee. Van mij mag hij wegblijven, maar hij zal in seizoen 4 wel weer opduiken en smeren ze die bullshit weer uit het hele seizoen lang
als laatste aflevering van de serie zou deze niet eens zo''n hele slechte zijn denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Komt ook deels door Glen Mazzara denk ik. Hij kapte er ook mee als showrunner in seizoen 3 en heeft dan ook niet echt z'n best gedaan om het waardig af te sluiten, tenminste dat is mijn mening dan, desalniettemin vind ik het toch een super vette serie alleen ik denk wel dat het veel beter had gekund.
Scott Gimple wordt de showrunner van seizoen 4.
Karen heeft veel weg van de L4D2 karakter Rochelle.quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond het een super toffe aflevering, eindelijk Tyreese écht bij de groep.
Karen heeft ook wel potentie in zich denk ik.
Behalve dat ze blank isquote:Op maandag 1 april 2013 13:39 schreef Skwish het volgende:
[..]
Karen heeft veel weg van de L4D2 karakter Rochelle.
[ afbeelding ]
Ach we zullen je heus wel weer zien als seizoen 4 begint.quote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga ook niet meer verder kijken wat een ontzettend slechte serie is dit geworden.
Toen de Woodbury-groep de gevangenis binnenkwam zat ik stiekem al te wachten op het moment dat de C4 opgeblazen wordt, maar dat gebeurde gek genoeg nietquote:This is a great example of how film editing can change your view of a situation/scene and character. A second or two more (of the kid holding the gun and refusing to drop it) and Carl looks like 100% hero to everyone. A few seconds less, and Carl is 100% knee-jerk psychopath. They edited it perfectly, to make people debate it.
Misschien gaan ze wel in Woodbury wonen. Veilig, normale woonruimtes en niet kapot geschoten.quote:Op maandag 1 april 2013 11:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap je teleurstelling, maar ik vind het eigenlijk wel leuk dat het meest voorspelde en meest voorspelbare niet gebeurd is. Ik ben er nou alleen wel bang voor dat ze nog een hele tijd op dezelfde plek blijven zitten. Ik zou niet weten wat ze uit de Prison kan jagen.
Lijkt me niet aangezien de aflevering daar eindigt.quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel in Woodbury wonen. Veilig, normale woonruimtes en niet kapot geschoten.
Milton had een best wel een toegevoegde waarde kunnen zijn voor siezoen 4.quote:Op maandag 1 april 2013 14:34 schreef maurisioo het volgende:
Prachtige aflevering. Vooral de scene waar de gouverner iedereen neerschoot. Kwam voor mij best onverwachts over. En leuk dat Andrea en Milton dood zijn.
Ik denk dat hij dan ontzettend zou gaan zeuren in die groep. Dus beter van niet.quote:Op maandag 1 april 2013 14:35 schreef Skwish het volgende:
[..]
Milton had een best wel een toegevoegde waarde kunnen zijn voor siezoen 4.
Voor mij komt Carl dus wel in de buurt als "knee-jerk psychopath". Hoe Hershel ook naar 'em keek nadat 'ie schoot. Carl moet ophouden met z'n gejank dat 'ie mee wil schieten.quote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef robuust89 het volgende:
Mensen die bitchen over Carl
Als Carl duidelijk zegt "*DROP* the gun", dan ga je niet heel langzaam naar hem toeschuifelen en zeggen de je je gun gaat afgevenRisico wordt dan te groot.
Ook grappig:
[..]
Toen de Woodbury-groep de gevangenis binnenkwam zat ik stiekem al te wachten op het moment dat de C4 opgeblazen wordt, maar dat gebeurde gek genoeg niet
Die lui uit Woodbury wilde juist in de Prison gaan wonen omdat dat veiliger was.quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel in Woodbury wonen. Veilig, normale woonruimtes en niet kapot geschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een goede aflevering IMO, doet enigszins recht aan de comics en zoveel characters zijn verder uitgediept.
quote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef yamiown het volgende:
Snap niet waarom mensen deze episode slecht vinden.Ik herkende ook een beetje Shane in Carl inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een goede aflevering IMO, doet enigszins recht aan de comics en zoveel characters zijn verder uitgediept.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef yamiown het volgende:
Snap niet waarom mensen deze episode slecht vinden.Het draait om verwachtingen. Het is een prima aflevering hoor, best goed eigenlijk nog, zoals jij het toelicht. Maar het is, in mijn optiek, niet finale-waardig. Waar we wachten op het afsluiten van een hoofdstuk en het niet krijgen doet ons zo reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een goede aflevering IMO, doet enigszins recht aan de comics en zoveel characters zijn verder uitgediept.
Ik had graag een kogel in het hoofd van de governor gezien, dat had een hele hoop gescheeld, nu is het alsof er nog iets afgemaakt moet worden, dat vind ik jammer.
Plus het onvoorstelbare handelen van Andrea, dat kwam iedereen de strot uit.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Dat is wat jij en ik zouden doen.quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef sp3c het volgende:
dat met die twee maten van de governor vond ik wel heel slecht trouwens, hij schiet net een heleboel mensen neer zonder reden, die gasten denken er een beetje over na, halen hun schouders op en stappen in de auto
waarom schieten ze hem niet gewoon overhoop zodat ze terug naar huis kunnen?
Ben ik het helemaal mee eens. Ons was beloofd dat de seizoensfinale het verhaal zou afsluiten, er is wel wat afgesloten, maar voor mij niet genoeg.quote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Het draait om verwachtingen. Het is een prima aflevering hoor, best goed eigenlijk nog, zoals jij het toelicht. Maar het is, in mijn optiek, niet finale-waardig. Waar we wachten op het afsluiten van een hoofdstuk en het niet krijgen doet ons zo reageren.
Ik had graag een kogel in het hoofd van de governor gezien, dat had een hele hoop gescheeld, nu is het alsof er nog iets afgemaakt moet worden, dat vind ik jammer.
Plus het onvoorstelbare handelen van Andrea, dat kwam iedereen de strot uit.
wie??quote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wat jij en ik zouden doen.Als ik Walter White was, had ik ook het geld van m'n voormalige collega aangenomen ipv een methlab opstarten.
Walter White, de baas van Breaking Badquote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie??
ik vond het in dit geval iig niet erg geloofwaardig overkomen
had die 2 dan mee laten schieten met de governor
als uitvalsbasis vind ik hem prima idd en met al die extra lege magen zullen ze vaker het hek uit moeten om eten en munitie te zoeken enzoquote:Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef T_Fuff het volgende:
Ik vind die gevangenis overigens wel interessant hoor. Maar ik ben wel benieuwd wat ze gaan verzinnen voor het komende seizoen. Krijg deze week hopelijk ook comics binnen, heb ik wat zombiemateriaal om de wachttijd meer door te komen
ah ... nog niet aan begonnenquote:[..]
Walter White, de baas van Breaking Bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |