Toen de Woodbury-groep de gevangenis binnenkwam zat ik stiekem al te wachten op het moment dat de C4 opgeblazen wordt, maar dat gebeurde gek genoeg nietquote:This is a great example of how film editing can change your view of a situation/scene and character. A second or two more (of the kid holding the gun and refusing to drop it) and Carl looks like 100% hero to everyone. A few seconds less, and Carl is 100% knee-jerk psychopath. They edited it perfectly, to make people debate it.
Misschien gaan ze wel in Woodbury wonen. Veilig, normale woonruimtes en niet kapot geschoten.quote:Op maandag 1 april 2013 11:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap je teleurstelling, maar ik vind het eigenlijk wel leuk dat het meest voorspelde en meest voorspelbare niet gebeurd is. Ik ben er nou alleen wel bang voor dat ze nog een hele tijd op dezelfde plek blijven zitten. Ik zou niet weten wat ze uit de Prison kan jagen.
Lijkt me niet aangezien de aflevering daar eindigt.quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel in Woodbury wonen. Veilig, normale woonruimtes en niet kapot geschoten.
Milton had een best wel een toegevoegde waarde kunnen zijn voor siezoen 4.quote:Op maandag 1 april 2013 14:34 schreef maurisioo het volgende:
Prachtige aflevering. Vooral de scene waar de gouverner iedereen neerschoot. Kwam voor mij best onverwachts over. En leuk dat Andrea en Milton dood zijn.
Ik denk dat hij dan ontzettend zou gaan zeuren in die groep. Dus beter van niet.quote:Op maandag 1 april 2013 14:35 schreef Skwish het volgende:
[..]
Milton had een best wel een toegevoegde waarde kunnen zijn voor siezoen 4.
Voor mij komt Carl dus wel in de buurt als "knee-jerk psychopath". Hoe Hershel ook naar 'em keek nadat 'ie schoot. Carl moet ophouden met z'n gejank dat 'ie mee wil schieten.quote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef robuust89 het volgende:
Mensen die bitchen over Carl
Als Carl duidelijk zegt "*DROP* the gun", dan ga je niet heel langzaam naar hem toeschuifelen en zeggen de je je gun gaat afgevenRisico wordt dan te groot.
Ook grappig:
[..]
Toen de Woodbury-groep de gevangenis binnenkwam zat ik stiekem al te wachten op het moment dat de C4 opgeblazen wordt, maar dat gebeurde gek genoeg niet
Die lui uit Woodbury wilde juist in de Prison gaan wonen omdat dat veiliger was.quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel in Woodbury wonen. Veilig, normale woonruimtes en niet kapot geschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een goede aflevering IMO, doet enigszins recht aan de comics en zoveel characters zijn verder uitgediept.
quote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef yamiown het volgende:
Snap niet waarom mensen deze episode slecht vinden.Ik herkende ook een beetje Shane in Carl inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een goede aflevering IMO, doet enigszins recht aan de comics en zoveel characters zijn verder uitgediept.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef yamiown het volgende:
Snap niet waarom mensen deze episode slecht vinden.Het draait om verwachtingen. Het is een prima aflevering hoor, best goed eigenlijk nog, zoals jij het toelicht. Maar het is, in mijn optiek, niet finale-waardig. Waar we wachten op het afsluiten van een hoofdstuk en het niet krijgen doet ons zo reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een goede aflevering IMO, doet enigszins recht aan de comics en zoveel characters zijn verder uitgediept.
Ik had graag een kogel in het hoofd van de governor gezien, dat had een hele hoop gescheeld, nu is het alsof er nog iets afgemaakt moet worden, dat vind ik jammer.
Plus het onvoorstelbare handelen van Andrea, dat kwam iedereen de strot uit.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Dat is wat jij en ik zouden doen.quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef sp3c het volgende:
dat met die twee maten van de governor vond ik wel heel slecht trouwens, hij schiet net een heleboel mensen neer zonder reden, die gasten denken er een beetje over na, halen hun schouders op en stappen in de auto
waarom schieten ze hem niet gewoon overhoop zodat ze terug naar huis kunnen?
Ben ik het helemaal mee eens. Ons was beloofd dat de seizoensfinale het verhaal zou afsluiten, er is wel wat afgesloten, maar voor mij niet genoeg.quote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Het draait om verwachtingen. Het is een prima aflevering hoor, best goed eigenlijk nog, zoals jij het toelicht. Maar het is, in mijn optiek, niet finale-waardig. Waar we wachten op het afsluiten van een hoofdstuk en het niet krijgen doet ons zo reageren.
Ik had graag een kogel in het hoofd van de governor gezien, dat had een hele hoop gescheeld, nu is het alsof er nog iets afgemaakt moet worden, dat vind ik jammer.
Plus het onvoorstelbare handelen van Andrea, dat kwam iedereen de strot uit.
wie??quote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wat jij en ik zouden doen.Als ik Walter White was, had ik ook het geld van m'n voormalige collega aangenomen ipv een methlab opstarten.
Walter White, de baas van Breaking Badquote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie??
ik vond het in dit geval iig niet erg geloofwaardig overkomen
had die 2 dan mee laten schieten met de governor
als uitvalsbasis vind ik hem prima idd en met al die extra lege magen zullen ze vaker het hek uit moeten om eten en munitie te zoeken enzoquote:Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef T_Fuff het volgende:
Ik vind die gevangenis overigens wel interessant hoor. Maar ik ben wel benieuwd wat ze gaan verzinnen voor het komende seizoen. Krijg deze week hopelijk ook comics binnen, heb ik wat zombiemateriaal om de wachttijd meer door te komen
ah ... nog niet aan begonnenquote:[..]
Walter White, de baas van Breaking Bad
quote:We see Rick handing her his Handcannon but the shot didn't sound like it and you could hear a shell fall to the ground after the shot? WTF!? A revolver doesn't eject the casing!
Dat ze niet meeschoten is logisch natuurlijk, ze waren bevroren van de schok. Het kwam zo uit het niets.quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie??
ik vond het in dit geval iig niet erg geloofwaardig overkomen
had die 2 dan mee laten schieten met de governor
Fort Benning is al overlopen, dat is eerder al een keer voorbij gekomen. Rick weet dit ook.quote:Op maandag 1 april 2013 16:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
als uitvalsbasis vind ik hem prima idd en met al die extra lege magen zullen ze vaker het hek uit moeten om eten en munitie te zoeken enzo
ik zie het ook zo gebeuren dat Rick een nieuwe roeping heeft gevonden en meer survivors gaat redden
of ze stappen met zijn allen in de auto's en gaan alsnog onderweg naar die legerbasis waar ze heen wilden voor ze op Hershel's farm vast kwamen te zitten
who knows
the governor moet iig een keer dood zodat ze zich weer op zombies kunnen gaan richten
[..]
ah ... nog niet aan begonnen
Zou je kunnen vrijmaken natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 16:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fort Benning is al overlopen, dat is eerder al een keer voorbij gekomen. Rick weet dit ook.
het was het wapen dat op de grond vielquote:Op maandag 1 april 2013 16:15 schreef FredVleespet het volgende:
Kwam een leuk dingetje tegen. Over Andrea die zichzelf neerschoot
[..]
Dat zou kunnen, maar de reden om erheen te gaan was in eerste instantie hoop op hulp. Nu zitten ze prima in de prison..totdat.. tundundun...quote:
ze kregen ruim de tijd om van die schok te bekomen natuurlijk en toch stappen ze in die autoquote:Op maandag 1 april 2013 16:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ze niet meeschoten is logisch natuurlijk, ze waren bevroren van de schok. Het kwam zo uit het niets.
Nee ze wijken voor een heel groot deel af. Enige wat overblijft zijn de characters. En ook daar wijken ze van af wanneer/hoe die dood gaan. Was het maar zo als de comics dan hadden we een goeie final gehadquote:Op maandag 1 april 2013 16:39 schreef MouzurX het volgende:
Maare ze volgen toch een comic book of hoe zit dat?
Dan gebeurt dit voornamelijk daar toch ook? Op dingen als daryl na dan.
dat is juist goedquote:Op maandag 1 april 2013 16:37 schreef tralalala het volgende:
Allejezus wat een slechte final.Volgend seizoen dus weer een seizoen met gekke governor en Rick die mondjes van ouderen moet voeden.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 april 2013 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is juist goed
met al die omaatjes onder hun hoede moeten ze wel de grotere steden in om supplies te scoren en dat waren juist de tofste acties in season 1 en 2
Ik mis gewoon een change of setting.quote:Op maandag 1 april 2013 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is juist goed
met al die omaatjes onder hun hoede moeten ze wel de grotere steden in om supplies te scoren en dat waren juist de tofste acties in season 1 en 2
dat miste ik ook duidelijk in season 3
Seizoen 1 is dan ook maar 6 afleveringen. Als je dat uitsmeert over 10 extra afleveringen, dan heb je ook wel wat minder actie per aflevering.quote:Op maandag 1 april 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind het allemaal gewoon zo langzaam gaan, vooral met die andrea, ben blij dat ze dood ging.
In deze aflevering kwam ze ook weer 15 min in beeld aan het praten terwijl ze gewoon door moest gaan met zichzelf bevrijden.
In aflevering 1 en 2 van seizoen 1, als je ziet hoe veel daar wel niet gebeurt, hoe snel de omgeving verandert... daar is seizoen 3 niks bij. Continu GTST scenes met andrea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |