abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124755347
tja, 'k vind die serie ook steeds minder geworden, episodes zoals deze finale zouden standaard moeten zijn (zoals in seizoen 1), dan maar liever wat minder episodes..

Het is natuurlijk ook lastig kijken met die lange pauzes tussen de episodes, dan vallen de wat mindere episodes des te meer op ipv dat je ze allemaal achter elkaar kijkt.
pi_124755404
Mensen die bitchen over Carl :')

Als Carl duidelijk zegt "*DROP* the gun", dan ga je niet heel langzaam naar hem toeschuifelen en zeggen de je je gun gaat afgeven :') Risico wordt dan te groot.
Ook grappig:
quote:
This is a great example of how film editing can change your view of a situation/scene and character. A second or two more (of the kid holding the gun and refusing to drop it) and Carl looks like 100% hero to everyone. A few seconds less, and Carl is 100% knee-jerk psychopath. They edited it perfectly, to make people debate it.
Toen de Woodbury-groep de gevangenis binnenkwam zat ik stiekem al te wachten op het moment dat de C4 opgeblazen wordt, maar dat gebeurde gek genoeg niet :+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124755427
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:46 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik snap je teleurstelling, maar ik vind het eigenlijk wel leuk dat het meest voorspelde en meest voorspelbare niet gebeurd is. Ik ben er nou alleen wel bang voor dat ze nog een hele tijd op dezelfde plek blijven zitten. Ik zou niet weten wat ze uit de Prison kan jagen.
Misschien gaan ze wel in Woodbury wonen. Veilig, normale woonruimtes en niet kapot geschoten.
  maandag 1 april 2013 @ 14:17:06 #204
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124755523
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Misschien gaan ze wel in Woodbury wonen. Veilig, normale woonruimtes en niet kapot geschoten.
Lijkt me niet aangezien de aflevering daar eindigt.

Maar deze aflevering is geweldig: geen GTST praktijken meer. _O_

Maat van me is trouwens begonnen met kijken ... en als je ziet hoe VEEL er in de eerste 2 afleveringen gebeurt, dan is het 2de deel van dit seizoen echt gewoon bagger.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_124756032
Prachtige aflevering. Vooral de scene waar de gouverner iedereen neerschoot. Kwam voor mij best onverwachts over. En leuk dat Andrea en Milton dood zijn.
pi_124756066
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 14:34 schreef maurisioo het volgende:
Prachtige aflevering. Vooral de scene waar de gouverner iedereen neerschoot. Kwam voor mij best onverwachts over. En leuk dat Andrea en Milton dood zijn.
Milton had een best wel een toegevoegde waarde kunnen zijn voor siezoen 4.
pi_124756089
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:35 schreef Skwish het volgende:

[..]

Milton had een best wel een toegevoegde waarde kunnen zijn voor siezoen 4.
Ik denk dat hij dan ontzettend zou gaan zeuren in die groep. Dus beter van niet. :P
pi_124756296
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef robuust89 het volgende:
Mensen die bitchen over Carl :')

Als Carl duidelijk zegt "*DROP* the gun", dan ga je niet heel langzaam naar hem toeschuifelen en zeggen de je je gun gaat afgeven :') Risico wordt dan te groot.
Ook grappig:

[..]

Toen de Woodbury-groep de gevangenis binnenkwam zat ik stiekem al te wachten op het moment dat de C4 opgeblazen wordt, maar dat gebeurde gek genoeg niet :+
Voor mij komt Carl dus wel in de buurt als "knee-jerk psychopath". Hoe Hershel ook naar 'em keek nadat 'ie schoot. Carl moet ophouden met z'n gejank dat 'ie mee wil schieten.

In seizoen 1 was 't gewoon een jochie, in seizoen 2 was hij best een baasje (tot 'ie de fout maakte met die zombie in het moeras... en vervolgens diezelfde zombie Dale aanviel), in seizoen vind ik het het maar een zeurderige bitch. Zoals z'n ma. Hopelijk dat 't weer een baasje wordt in seizoen 4.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124756306
O, iemand nog de phone bomb gezien tijdens Talking Dead? :')

"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 1 april 2013 @ 14:53:27 #210
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124756628
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Die lui uit Woodbury wilde juist in de Prison gaan wonen omdat dat veiliger was.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 1 april 2013 @ 14:53:48 #211
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_124756643
Carl heeft 100% juist gehandeld vind ik :Y Alleen jammer als hij nu chronisch met een chagrijnige smoel gaat rondwandelen, net nu Michonne meer gezichtsuitdrukkingen heeft gekregen.

Andrea handelt ook weer echt als een wijf hè, i.p.v. meteen de klus te klaren nog een tijdje ouwehoeren met Milton, ze bliiiijft dom :7 Milton vond ik een schatje, die had wel mogen blijven leven.

De blik van Martinez doen the Gov pieuw pieuw deed _O- Dat hij überhaupt nog bleef staan en daarna meeging, ik was 'm gesmeerd of had 'm overhoop geknald :o
  maandag 1 april 2013 @ 15:10:46 #212
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124757241
Snap niet waarom mensen deze episode slecht vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een goede aflevering IMO, doet enigszins recht aan de comics en zoveel characters zijn verder uitgediept.
  maandag 1 april 2013 @ 15:19:27 #213
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124757479
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef yamiown het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een goede aflevering IMO, doet enigszins recht aan de comics en zoveel characters zijn verder uitgediept.
Ik herkende ook een beetje Shane in Carl inderdaad. :Y
pi_124757775
Vond het toch wel tegenvallen, de serie werd al minder naarmate het seizoen voorderde, maar in eerdere seizoenen konden we ten minste nog op een goede finale rekenen. Deze aflevering kwam de main cast nauwelijks aan bod. Andrea laat maar weer is zien waarom mensen haar belachelijk vinden, lekker treuzelen als haast moet maken. Jammer van Milton wel, voelde meer sympathie voor hem dan voor Andrea terwijl zij toch al langer mee ging. Vond het wel een stuk beter geacteerd van Carol en Beth(?) hoe zij die zombies dode, bij de meeste vrouwelijke actrices heb ik toch altijd het idee dat er motorisch iets niet helemaal klopt als ze 'badass' moeten over komen (no offense naar alle vrouwen hier natuurlijk). Carl boeit me nog steeds vrij weinig, vind het nog steeds een irritante stakker. Leuk dat die 3 nieuwe (2 negers+vrouw) er bij zijn maar de rest van woodburry had weg mogen blijven, maar heeft natuurlijk wel potentie als er aan het begin van seizoen 4 een hoop mensen dood moeten.
En dan nog de governer en zn 2 homies, die martinez en die neger moeten toch ook gewoon inzien dat zij beter de governer kunnen doden, die gast is gewoon psychopaat die zijn eigen mannen afmaakt.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 15:36:21 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124757925
dat met die twee maten van de governor vond ik wel heel slecht trouwens, hij schiet net een heleboel mensen neer zonder reden, die gasten denken er een beetje over na, halen hun schouders op en stappen in de auto :')

waarom schieten ze hem niet gewoon overhoop zodat ze terug naar huis kunnen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 april 2013 @ 15:40:51 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_124758043
Oei. Dat was een bagger einde zeg........

Ik ben die Gouverneur zo beu. En die hele scene waarbij hij iedereen van zijn team neerschoot? En de enige die een wapen op hem richt, die WACHT? Mens godslievende kolere ze, had gewoon geschoten. Ik snap ècht niet meer dat er niemand tegen hem opstaat. Kom op zeg. Zo ongeloofwaardig aan het worden. Hij maait in z'n uppie een berg mensen neer (gewapende mensen want ze kwamen net van een aanval af)? Uhu.....

En uiteindelijk leeft ie dus nu nog. Niks opgelost, behalve dan dat rick meer monden heeft om te voeden. Nah. lekker dan.

Nee, ik vond het een enorm tegenvallende seizoensfinale van een op zich best wel oke seizoen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_124758148
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef yamiown het volgende:
SPOILER
Het draait om verwachtingen. Het is een prima aflevering hoor, best goed eigenlijk nog, zoals jij het toelicht. Maar het is, in mijn optiek, niet finale-waardig. Waar we wachten op het afsluiten van een hoofdstuk en het niet krijgen doet ons zo reageren.

Ik had graag een kogel in het hoofd van de governor gezien, dat had een hele hoop gescheeld, nu is het alsof er nog iets afgemaakt moet worden, dat vind ik jammer.

Plus het onvoorstelbare handelen van Andrea, dat kwam iedereen de strot uit.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124758355
Ergens had ik ook wel een einde aan de governor willen zien. Tegelijkertijd bestaat er nu dus wel het gevaar van rondwandelende zombies, EN een rondrijdende governor, want je weet niet waar of wanneer die nou weer opduikt, al dan niet met een nieuw leger.
  maandag 1 april 2013 @ 15:54:34 #219
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124758395
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef sp3c het volgende:
dat met die twee maten van de governor vond ik wel heel slecht trouwens, hij schiet net een heleboel mensen neer zonder reden, die gasten denken er een beetje over na, halen hun schouders op en stappen in de auto :')

waarom schieten ze hem niet gewoon overhoop zodat ze terug naar huis kunnen?
Dat is wat jij en ik zouden doen. :) Als ik Walter White was, had ik ook het geld van m'n voormalige collega aangenomen ipv een methlab opstarten.
  maandag 1 april 2013 @ 15:55:38 #220
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124758430
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Het draait om verwachtingen. Het is een prima aflevering hoor, best goed eigenlijk nog, zoals jij het toelicht. Maar het is, in mijn optiek, niet finale-waardig. Waar we wachten op het afsluiten van een hoofdstuk en het niet krijgen doet ons zo reageren.

Ik had graag een kogel in het hoofd van de governor gezien, dat had een hele hoop gescheeld, nu is het alsof er nog iets afgemaakt moet worden, dat vind ik jammer.

Plus het onvoorstelbare handelen van Andrea, dat kwam iedereen de strot uit.
Ben ik het helemaal mee eens. Ons was beloofd dat de seizoensfinale het verhaal zou afsluiten, er is wel wat afgesloten, maar voor mij niet genoeg.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 15:58:45 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124758503
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat is wat jij en ik zouden doen. :) Als ik Walter White was, had ik ook het geld van m'n voormalige collega aangenomen ipv een methlab opstarten.
wie??

ik vond het in dit geval iig niet erg geloofwaardig overkomen
had die 2 dan mee laten schieten met de governor
pi_124758521
Het mooiste is dat de dood van Andrea als een ultiem emotioneel moment was bedoeld, terwijl dat karakter zo slecht is geschreven dat iedereen blij was dat ze dood ging :').
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124758526
Ik vind die gevangenis overigens wel interessant hoor. Maar ik ben wel benieuwd wat ze gaan verzinnen voor het komende seizoen. Krijg deze week hopelijk ook comics binnen, heb ik wat zombiemateriaal om de wachttijd meer door te komen :)
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

wie??

ik vond het in dit geval iig niet erg geloofwaardig overkomen
had die 2 dan mee laten schieten met de governor
Walter White, de baas van Breaking Bad ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 16:03:26 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124758616
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef T_Fuff het volgende:
Ik vind die gevangenis overigens wel interessant hoor. Maar ik ben wel benieuwd wat ze gaan verzinnen voor het komende seizoen. Krijg deze week hopelijk ook comics binnen, heb ik wat zombiemateriaal om de wachttijd meer door te komen :)
als uitvalsbasis vind ik hem prima idd en met al die extra lege magen zullen ze vaker het hek uit moeten om eten en munitie te zoeken enzo

ik zie het ook zo gebeuren dat Rick een nieuwe roeping heeft gevonden en meer survivors gaat redden

of ze stappen met zijn allen in de auto's en gaan alsnog onderweg naar die legerbasis waar ze heen wilden voor ze op Hershel's farm vast kwamen te zitten

who knows

the governor moet iig een keer dood zodat ze zich weer op zombies kunnen gaan richten

quote:
[..]

Walter White, de baas van Breaking Bad ;)
ah ... nog niet aan begonnen :P
  maandag 1 april 2013 @ 16:04:52 #225
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124758667
Ja ik begrijp ook niet helemaal waarom martinez niet gewoon de governor door zijn kop schiet.
Beetje ongeloofwaardig, dat zijn loyaliteit aan hem groter is dan de weerzin om het neerschieten van heel woodbury.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')