En dan heeft ze 1 hand los met het stuk gereedschap en dan ipv milton z'n kop in te slaan gaat ze haar 2e arm los makenquote:Op maandag 1 april 2013 10:46 schreef Smeich het volgende:
Wat een achterlijke en belachelijke scene toen The Governor om zich heen begon te schietenAndrea die zichzelf van handboeien kan ontdoen met slechts zo'n stuk gereedschap? Al met al een, althans voor mij, erg teleurstellende finale ....
Seizoen 1quote:Op maandag 1 april 2013 10:49 schreef FredVleespet het volgende:
Ik vond het ook teleurstellend. Ze zijn 15episodes aan het toewerken naar een season finale. Nu denk je het gaat lossss. Gebeurt er nog geen reet. In die episode dat de governor de prison ineens aanviel gebeurde er nog meer.
Ik snap je teleurstelling, maar ik vind het eigenlijk wel leuk dat het meest voorspelde en meest voorspelbare niet gebeurd is. Ik ben er nou alleen wel bang voor dat ze nog een hele tijd op dezelfde plek blijven zitten. Ik zou niet weten wat ze uit de Prison kan jagen.quote:Op maandag 1 april 2013 11:38 schreef Ludd het volgende:
Een beetje een anticlimax eigenlijk. Heel het seizoen wordt er toegewerkt naar de clash tussen de twee kampen en dan eindigt het zo. Ik vind de serie trouwens leuker wanneer ze on the move zijn, dan dat ze vast zitten op een plek.
Ik ben bang dat volgend seizoen Carl nog irritanter wordt, en dat dit een belangrijke verhaallijn gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze aflevering was niet slecht geweest als het een midseason finale was of gewoon een episode. Nu werken ze heel het seizoen naar dit punt toe en er gebeurd vrijwel niks. En wat je zelf al zegt, ben bang dat ze op dezelfde plek blijven de komende tijd. Ze hadden de prison gewoon af moeten ronden, nu het duurt allemaal te lang.quote:Op maandag 1 april 2013 11:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap je teleurstelling, maar ik vind het eigenlijk wel leuk dat het meest voorspelde en meest voorspelbare niet gebeurd is. Ik ben er nou alleen wel bang voor dat ze nog een hele tijd op dezelfde plek blijven zitten. Ik zou niet weten wat ze uit de Prison kan jagen.
dit en het gezeik over TWDquote:Op maandag 1 april 2013 12:12 schreef hexje het volgende:
Paar afleveringen geleden vonden jullie Carl nog een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |