ja maar ze hebben vaker gevochten met Rick en de gangquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja klopt dat was wel vaag maar als verklaring werd gegeven door Karen dat zij(de soldaten) ook maar gewoon mensen zijn en geen soldaten. Iedereen is meegenomen door the Governor behalve de mensen die verhindert waren(kinderen en ouderen).
Echt he, maar die groep die was toch gesplitst maar waren beide groepen nou wel weer teruggekomen want dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar ze hebben vaker gevochten met Rick en de gang
ik vond dit wel heel abrupt, volgens mij werd er niet eens iemand geraakt
Ze hebben eerst nog even nodig om die governor/prison verhaallijn af te ronden neem ik aan. Zolang ze in die prison zitten is er ook geen echte walker dreiging. Die nieuwe schrijver moet ik nog maar zien. Ik vond het begin van seizoen3 ook goed. Meteen veel actie, prison veroveren, hershel die gepakt word. ,Lori die eindelijk dood ging, Merle die terug is. Alleen er zitten teveel wisselvallige episodes tussen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Seizoen 4 gaat wel anders worden daar komt eindelijk de schrijver die ook de Morgan aflevering heeft gedaan, En van horen zeggen gaat het Walker gevaar ook weer groter worden.
Ze zijn nu met meer en in 'the tombs' zitten nog genoeg walkers zal me niks verbazen als 1 van die mensen nog gepakt gaat worden. (Hoop niet Karen zij is lief)quote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ze hebben eerst nog even nodig om die governor/prison verhaallijn af te ronden neem ik aan. Zolang ze in die prison zitten is er ook geen echte walker dreiging. Die nieuwe schrijver moet ik nog maar zien. Ik vond het begin van seizoen3 ook goed. Meteen veel actie, prison veroveren, hershel die gepakt word. ,Lori die eindelijk dood ging, Merle die terug is. Alleen er zitten teveel wisselvallige episodes tussen.
Daar heb je een punt ja. Dat zou ook kunnenquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou met die "getrainde" mensen in Woodbury gaan wonen en de governor en zijn 2 maatjes neerschieten als ze terugkomen
The tombs zitten ook afgesloten. Dus heel erge dreiging is er niet, zolang ze er niet in gaan. Er is in ieder geval genoeg zombievoer met al die bejaarden,zwakke,kinderen. Je weet natuurlijk nu al dat die gepakt gaan worden door een aanval van de governor of zombies.quote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze zijn nu met meer en in 'the tombs' zitten nog genoeg walkers zal me niks verbazen als 1 van die mensen nog gepakt gaat worden. (Hoop niet Karen zij is lief)
volgens mij bleef de ene groep buiten dus ze zouden elkaar daar ook weer tegen moeten zijn gekomen toen de 'ervaren' groep het gebouwtje weer uit kwam rollenquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Echt he, maar die groep die was toch gesplitst maar waren beide groepen nou wel weer teruggekomen want dat heb ik dan gemist.
En in begin van seizoen 3 zag je dat iedereen de ene headshot na de andere maakte zonder enige moeite. Nu waren het een hele groep en ze misten alles. Ik zag volgens mij 1 iemand hinken.quote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar ze hebben vaker gevochten met Rick en de gang
ik vond dit wel heel abrupt, volgens mij werd er niet eens iemand geraakt
Auto aim is natuurlijk alleen actief bij zombiesquote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
En in begin van seizoen 3 zag je dat iedereen de ene headshot na de andere maakte zonder enige moeite. Nu waren het een hele groep en ze misten alles. Ik zag volgens mij 1 iemand hinken.
Pas op, ik vertel je misschien meer dan dat je wil weten. Als je het liever in de comics leest heb ik een link voor je met alle comics online.quote:Op maandag 1 april 2013 12:48 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de comiclezers verwacht hadden dan? Ik heb een hekel aan boek/comic spoilers maar ik ben hier wel erg nieuwsgierig naar. Graag in spoilers. Thanks
SPOILER: 'comic'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Komt ook deels door Glen Mazzara denk ik. Hij kapte er ook mee als showrunner in seizoen 3 en heeft dan ook niet echt z'n best gedaan om het waardig af te sluiten, tenminste dat is mijn mening dan, desalniettemin vind ik het toch een super vette serie alleen ik denk wel dat het veel beter had gekund.quote:Op maandag 1 april 2013 13:31 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik word soms een beetje moe van mensen die iedere week moeten zeggen hoe het allemaal tegenvalt, maar ik vond dit voor een seizoensfinale ook maar matig. De finale van seizoen twee zat ik op het puntje van m'n stoel, en nu begon het wel veelbelovend, maar in de tweede helft zakte het allemaal wat in.
En inderdaad vooral: de Governor is er nog steeds, dus echt een gesloten einde (wat we zouden krijgen, zo werd gezegd) is het ook niet.
Ik vond het ook jammer dat ze niet duidelijk genoeg in beeld brachten hoeveel mensen er uit Woodbury neergeschoten in de Prison. Als ze even een paar mensen volop in beeld dood lieten gaan, was het geloofwaardiger geweest. Uit de manier waarop ze even later tegen de Governor praten, maak ik op dat er flink wat lui neergeschoten zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 13:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja dat hele stuk in Woodbury, we gaan ze afslachten!!!!. Binnen 3min met piepende bandjes weg omdat ze terug schieten
.
Waar de governor is? Geen idee. Van mij mag hij wegblijven, maar hij zal in seizoen 4 wel weer opduiken en smeren ze die bullshit weer uit het hele seizoen lang
als laatste aflevering van de serie zou deze niet eens zo''n hele slechte zijn denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Komt ook deels door Glen Mazzara denk ik. Hij kapte er ook mee als showrunner in seizoen 3 en heeft dan ook niet echt z'n best gedaan om het waardig af te sluiten, tenminste dat is mijn mening dan, desalniettemin vind ik het toch een super vette serie alleen ik denk wel dat het veel beter had gekund.
Scott Gimple wordt de showrunner van seizoen 4.
Karen heeft veel weg van de L4D2 karakter Rochelle.quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond het een super toffe aflevering, eindelijk Tyreese écht bij de groep.
Karen heeft ook wel potentie in zich denk ik.
Behalve dat ze blank isquote:Op maandag 1 april 2013 13:39 schreef Skwish het volgende:
[..]
Karen heeft veel weg van de L4D2 karakter Rochelle.
[ afbeelding ]
Ach we zullen je heus wel weer zien als seizoen 4 begint.quote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga ook niet meer verder kijken wat een ontzettend slechte serie is dit geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |