quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
1. Kanovinnie 100%
2. Puala 100%
3. Mercan 100%
4. Susteren 100%
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje 100%
8. Merlijn 100%
9. Xcalibur
10. Dark_Angelus
11. Pizza_Boom
12. Sjiep
13. Spreading
14. eviLmotion
15. An24 100%
16. Freud 100%
17. PdeHoog
18. Ynske
19. TheoddDutchGuy 0%
20.......
Zo.
Ik heb die van mij verkocht toen ik een beetje stopte met fotograferenquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap er dan ook niets van. Fotovesten zijn koel. Doe jij de jouwe wel aan?
Ik voel me nog niet Pro genoeg voor een fotovestquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb die van mij verkocht toen ik een beetje stopte met fotograferen
PAst die op eeen 430?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:41 schreef Susteren het volgende:
Heeft iemand trouwens interesse in een diffuser voor een speedlite? Is gewoon universeel met velcro, maakt het flitsoppervlak ong. 6x groter. Bij interesse neem ik hem wel mee, het betreft dit ding:
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit gebruikt aangezien ik sowieso eigenlijk altijd de flits laat bouncen. Je mag hem zo hebben als je hem kan gebruiken
Hij past op zowat elke speedlite, is gewoon een velcro tie verbinding, dus universeelquote:
Primaquote:
Zolang je niet van de M-stand afgaat schieten we je niet door je knieschijvenquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet Pro genoeg voor een fotovest![]()
Dammit! Dan moet ik op de cruisecontrol terug....quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
Okee, ik tel nu 9 mee-eters (al dan niet ovb)?
1. Kanovinnie 100%
2. Puala 100%
3. Mercan 100%
4. Susteren 100%
7. Doodkapje 150% (+aanhang)
8. Merlijn 100%
15. An24 100%
16. Freud 100%
[..]
Zolang je niet van de M-stand afgaat schieten we je niet door je knieschijven
Haha, alleen maar een voordeel met lange afstanden!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit! Dan moet ik op de cruisecontrol terug....
Hoe hard moet je schieten met een Canon voordat je door z'n knieschijven heen bent?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
Nikon hier hèquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hoe hard moet je schieten met een Canon voordat je door z'n knieschijven heen bent?
400mm op F4quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hoe hard moet je schieten met een Canon voordat je door z'n knieschijven heen bent?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nikon hier hèDie sluiter gaat door merg en been
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het mogelijk om ook gelijk naar de volgende locatie te gaan en dat er 1 of 2 personen de mensen op het station ophalen? Dat werd eind vorig topic gevraagdquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:35 schreef Doodkapje het volgende:
Ik heb de OP ff aangepast. Zullen we voor het gemak om 11u in de stationshal tegenover de Etos afspreken. Daar is het lekker ruim (maar je moet niet bij de FRS gaan staan)?
Ik eet ook wel mee denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
Okee, ik tel nu 9 mee-eters (al dan niet ovb)?
1. Kanovinnie 100%
2. Puala 100%
3. Mercan 100%
4. Susteren 100%
7. Doodkapje 150% (+aanhang)
8. Merlijn 100%
15. An24 100%
16. Freud 100%
[..]
Oh ja, dat had ik ook in de OP gezet. Adressen van het pannenkoekenhuis en het eetcafé als mensen er direct naartoe willen gaan. Het zou wel fijn zijn als iedereen mee kan met een auto, omdat het niet te doen is om met de bus naar het pannenkoekenhuis te gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het mogelijk om ook gelijk naar de volgende locatie te gaan en dat er 1 of 2 personen de mensen op het station ophalen? Dat werd eind vorig topic gevraagd
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het mogelijk om ook gelijk naar de volgende locatie te gaan en dat er 1 of 2 personen de mensen op het station ophalen? Dat werd eind vorig topic gevraagd
Kanovinnie 100%quote:
Is er iemand die dat doet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik ook in de OP gezet. Adressen van het pannenkoekenhuis en het eetcafé als mensen er direct naartoe willen gaan. Het zou wel fijn zijn als iedereen mee kan met een auto, omdat het niet te doen is om met de bus naar het pannenkoekenhuis te gaan.
Goede vraagquote:
Als het nodig is kunnen wij ook wel mensen ophalen, maar als ik eerlijk ben parkeer ik dan liever mijn auto niet en spreek ik af voor het station bij de taxi plaats.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goede vraagAnyway, Mercan komt met de trein? Die kan wel bij mij in de auto stappen. Nog meer mensen een lift nodig?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het nodig is kunnen wij ook wel mensen ophalen, maar als ik eerlijk ben parkeer ik dan liever mijn auto niet en spreek ik af voor het station bij de taxi plaats.
Aight, ik heb plek voor 4 passagiers. Misschien redden we het dus zelfs wel met alleen ik als lift en dan meeten we jullie gewoon op de Duivelsbergquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:55 schreef Susteren het volgende:
Helaas moet ik het ook met het OV doen
Mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Aight, ik heb plek voor 4 passagiers. Misschien redden we het dus zelfs wel met alleen ik als lift en dan meeten we jullie gewoon op de Duivelsberg
Ik kom idd met de trein.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goede vraagAnyway, Mercan komt met de trein? Die kan wel bij mij in de auto stappen. Nog meer mensen een lift nodig?
In een geemancipeerde samenleving als de onze zijn de vrouwen gelijk aan de mannen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kanovinnie 100%
Puala 100%
Mercan 100%
Susteren 100%
Doodkapje 150% (+aanhang)
Merlijn 100%
An24 100%
Freud 100%
PdeHoog 100%
Hahaha, zeker! Maar ze haakt aan bij het eten, vandaar dat ze er maar '50%' bij isquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:11 schreef Mercan het volgende:
[..]
In een geemancipeerde samenleving als de onze zijn de vrouwen gelijk aan de mannen.
Dus Doodkapje 200% (+aanhang)
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:08 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik kom idd met de trein.
Susteren ook.
De rest met de auto?
Zie OPquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Is er een adresje beschikbaar van ergens bij de duivelsberg waar ik avec le voiture heen kan domdommen / dans la parkeerellende kan dumpen?
Dammit! Je bent te snel... (nee, ik ben niet te langzaam....)quote:
Mooi. Uurtje is te doenquote:Voorgestelde route:
A15: 121 km, 1 uur 21 min.
In het huidige verkeer: 1 uur 27 min.
Mijn Gay radar gaat af bij je UI.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit! Je bent te snel... (nee, ik ben niet te langzaam....)
[..]
Mooi. Uurtje is te doen103 km rechtdoor kachelen
![]()
quote:
Maar dan kan je UI nog wel gay zijn ookal ben jij dat niet!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet je trouwens heel goed dat dat niet zo is![]()
En toch is die rainbow variant minder erg dan die rozequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet je trouwens heel goed dat dat niet zo is![]()
Ik had je nog kunnen vergeven als ik deze had gebruikt: [ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:42 schreef Puala het volgende:
[..]
En toch is die rainbow variant minder erg dan die roze
Tnx en succes!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:12 schreef eviLmotion het volgende:
Dames en heren,
Tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik niet aanwezig kan zijnSoms zijn zusjes belangrijker dan fotograferen en uitgerekend moet ik haar a.s. zaterdag helpen met haar huisje.
Heel veel plezier en laat je in het bos niet afschrikken door rare geluiden of vage vlekken op de foto's. Die berg heet niet voor niks zo!!
Volgens mij moet je mijn nummer nog ergens hebben? En bel gewoon wanneer jullie er zijn? Dan pikken we jullie op bij een parkeerplaats in de stadquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:43 schreef freud het volgende:
Ik ga nog wel een gsm nodig hebben omdat we halverwege aanhaken. Waar kunnen we halverwege afspreken trouwens?
misschien met p_b mee? Ik ga bij Puala vandaan naar nimma, anders kon je wel mee. Sorry.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef andreas612 het volgende:
Ken ik nog met iemand op de heenweg meekarren?Terugweg pak ik wel OV'tje denk
ait, als mr pizza boom hier nog even kijkt voor zaterdag zou wel hendig zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
misschien met p_b mee? Ik ga bij Puala vandaan naar nimma, anders kon je wel mee. Sorry.
Waar kom je vandaan? Ik kom uit Delft en mits niet te ver om kan je wel meerijden indien je uit het westen moet komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef andreas612 het volgende:
Ken ik nog met iemand op de heenweg meekarren?Terugweg pak ik wel OV'tje denk
Struur hem een DMquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ait, als mr pizza boom hier nog even kijkt voor zaterdag zou wel hendig zijn
Doe eens beter wordenquote:
Ait,thx!quote:Op donderdag 28 maart 2013 06:10 schreef kanovinnie het volgende:
Andreas, terug kan je waarschijnlijk wel meerijden maar dat hangt er dan wel vanaf tot hoe laat we blijven ivm hersenkneuing van puala. Of je moet het niet erg vinden om misschien wat eerder terug te gaan. Maar dat zien we op de dag zelf pas.
Ik zal pb ff stalken op facebook
Ah nee, is het kermis?!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Mercan het volgende:
Voor de liefhebbers kan dit ook.
[ afbeelding ]
Bij HetGoed liggen nog wat oude lenzen en camera's vaak voor weinig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde geld voor mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, als je bang bent dat je ons niet tegenkomt ofzo, dm dan even je telefoonnummer. Dan stuur ik de mijne terug.
Verkapte hopelijk-krijg-ik-van-alle-mannen-hun-nummer-post
Ik ga defnitief afhaken, anders ben ik volgende week de hele week ziek....quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:26 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb het hele weekend in een nogal koud bos gezeten, en ik ben nu ziek aan het worden....
Mijn deelname is onder voorbehoud dus, even kijken hoe ik me van de week voel en wat voor weer het wordt
Ik ga even heel hard "IK" roepen, zonder het hele topic gelezen te hebben. Paar maal geprobeerd zoiets te kopen, telkens of uitverkocht of iets anders waardoor er niets komt, maar wil al tijden zo'n ding voor bij het strobisten hebben. Ik heb welliswaar een Sony flitser, maar gebruik ook een EX 430II omnibounce, dus dat past wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:41 schreef Susteren het volgende:
Heeft iemand trouwens interesse in een diffuser voor een speedlite? Is gewoon universeel met velcro, maakt het flitsoppervlak ong. 6x groter. Bij interesse neem ik hem wel mee, het betreft dit ding:
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit gebruikt aangezien ik sowieso eigenlijk altijd de flits laat bouncen. Je mag hem zo hebben als je hem kan gebruiken
Daar zijn (bennequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
Gratis spul, en die Noord Hollanders staan er weer voor in de rij
Ik heb weinig zin om voor 2-3 uurtjes 3 uur in de auto te zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:10 schreef kanovinnie het volgende:
Zo komt je fotogevoel nooit terug. Later aanschuiven geen optie?
Wrom neitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:57 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb net het weerbericht bekeken voor de regio en ik zie dat het merendeel van de tijd het zwaarbewolkt zal zijn. Dat zijn nou niet de omstandigheden voor toffe plaatjes weet ik nog uit een ver verleden![]()
Met een beetje pech heb je megavlak licht waardoor er totaal geen interessante beelden ontstaan. Leuk voor modelfotografie, maar mijn inziens niet leuk voor landschapjes en natuur. Dan wil je zon zodat je leuke schaduwpartijen krijgt etc.quote:
Misschien heb je geluk en kom ik toch nogquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:27 schreef Ynske het volgende:
Tis wit hier
k kom definitief niet morgen, ga t niet redden
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:27 schreef Ynske het volgende:
Tis wit hier
k kom definitief niet morgen, ga t niet redden
Jammer, volgende keer dan hopelijk!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:22 schreef An24 het volgende:
En hier nog ziek! Sorry mensen, zag er erg naar uit. Freudmans komt geloof ik wel. Veel plezier
We verzamelen toch al bij/in het station?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:48 schreef Doodkapje het volgende:
Wie willen er een pickup van het station? Misschien is het dus een idee als Mercan jullie opwacht op het station en dan blijf ik wel op de taxistandplaats staan. Kunnen jullie je telefoonnummer PM'en?
Ik kan de auto niet achterlaten bij de kiss n ride.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
We verzamelen toch al bij/in het station?
Dus ik begrijp dat Mercan, Susteren en Andreas met mij meerijden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Mercan het volgende:
Ik wacht idd in de hal bij de etos.
Als iedereen er is lopen we richting de taxi plaatsen.
Jammer man, maar ook dat klinkt goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef freud het volgende:
Ik haak ook af helaas. Hier nog veel te doen aan huishouden etc omdat An nog ziek is. Het weer is ook ruk helaas.
Om het goed te maken met beter weer hier in Delft een stadswandeling + borrelen bij ons.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef freud het volgende:
Ja, baal ook. Niet zozeer vanwege fotografie, maar meet-en met FOTters is altijd gezellig...
Ga jij dan in je jurkje poseren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef Doodkapje het volgende:
Spammerdespam: Het bos op de Duivelsberg leent zich prima voor het Brenizer effect: http://blog.buiphotos.com(...)ned-with-directions/
Wel een aanradertje om mee te experimenteren morgen
voor een huishouden heb je toch een vrouw? Maargoed, volgende meer bij jou dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef freud het volgende:
Ik haak ook af helaas. Hier nog veel te doen aan huishouden etc omdat An nog ziek is. Het weer is ook ruk helaas.
Om het goed te maken met beter weer hier in Delft een stadswandeling + borrelen bij ons.
Iphone + wijn + typen = geen aanrader he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
voor een huishouden heb je toch een vrouw? Maargoed, volgende meer bij jou dus?
Het begrijpend lezen is idd ook weg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Iphone + wijn + typen = geen aanrader he?
Mooi.quote:
is er nog een extra plaats vrij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat Mercan, Susteren en Andreas met mij meerijden?
Jij tochquote:
Ja hoor, dan komen wij gewoon ook naar het station. Ik zal de orders doorgeven aan de chauffeur!quote:
Hoe duur is de benzine daar?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef Doodkapje het volgende:
Come to think of it... de Duivelsberg zit tegen de Duitse grens aan. Eén minuutje met de auto de berg af rijden en je staat bij een tankstation. Voor degene die wil, daar kun je goedkoop benzine tanken (Diesel scheelt niet zo gek veel).
quote:
Ah dat kan ook jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor, dan komen wij gewoon ook naar het station. Ik zal de orders doorgeven aan de chauffeur!
Andreas rijdt met mij mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Mercan het volgende:
Ik sta morgen rond 11:10 voor de Etos!
Als ik het goed heb komen de volgende mensen met de trein.
-Susteren
-Andreas
-Sjiep
@ Susteren & Andreas, kunnen jullie je nr ff door DM'en.
Volgens mijn googlewerk was het vrijdag (29-3) 1,699. Daar tankte ik vorig weekend ook voor in Nederland, scheelt dus geen hol.quote:
Ikquote:
prima, dm je even je nummer?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IkMaar denk dat je beter ff kan sms-en of whatsappen
Heeft geen zin want ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
prima, dm je even je nummer?
Kan ik trouwens van iemand een objectief lenen voor vandaag? Een 50mm f1.8 ofzo is al prima. Heb alleen m'n body hier, de rest ligt allemaal in de studio en het gebouw is in het weekend afgesloten. Was de meet helemaal vergeten![]()
Ik heb er eentje waar je onherkenbaar bent, telt dat ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien wat zeurderig, maar aub geen foto's van me Plaatsen zonder toestemming.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien wat zeurderig, maar aub geen foto's van me Plaatsen zonder toestemming.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Puala het volgende:
We kunnen ook gewoon een photobucket aanmaken voor de foto's waar mensen op staan. Vind het wel leuk om ze te zien namelijk.
Ahhhh Vruuuger!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dit doet me weer denken aan die allereerste FOT-meets met dezelfde opmerkingenDaarna werd het principe "naar een FOT-meet betekent met je bakkes op de foto en op het forum" ingevoerd. Overigens heeft de eerste klager wel het een en ander te verduren gehad aan PS-werk
Ik heb er tussen de 20 en 30 gemaakt...quote:
quote:
dat is geen probleemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar je onherkenbaar bent, telt dat ook?
Was erg gezellig in ieder geval!
Laten we dat vooral doen, komt veel gezeik achterafquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Puala het volgende:
We kunnen ook gewoon een photobucket aanmaken voor de foto's waar mensen op staan. Vind het wel leuk om ze te zien namelijk.
quote:
Spammetje.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:57 schreef Susteren het volgende:
Trouwens voor de photo feed van m'n studio kunnen jullie https://www.facebook.com/mincomedia liken, worden regelmatig nieuwe foto's op gezet
Vette foto!quote:
Mooie foto's!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef Susteren het volgende:
Hierbij 2 foto's van gister
op verzoek van kanovinnie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei gemaakt met de 50mm f1.8 van kanovinnie, afgestopt op f8 en f2.8.
Jep inderdaad. Op de andere was die volgens mij wel te zien, maar daar was de neus weer niet scherpquote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef Mercan het volgende:
[..]
Mooie foto's!
Jammer dat de kont van de Benz er net niet op staat!
swarma! We waren nog aan het eten in die kroeg van die meet toen. Jeweetwelquote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
nu ben ik wel benieuwd naar de fotos van mijn stadje eigenlijk
Dat geldt overigens nog steeds.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef PdeHoog het volgende: Daarna werd het principe "naar een FOT-meet betekent met je bakkes op de foto en op het forum" ingevoerd.
een beetje rekening met elkaar houden is teveel gevraagd?quote:
Met 8 man is dat te doen. De meets van vroeger waren aanzienlijk groter.....een mannetje of 20+. Dan is zo'n verzoek niet meer te realiseren.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een beetje rekening met elkaar houden is teveel gevraagd?
Leuke foto!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staan nu alleen fotos van puala in dacht ik?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:14 schreef Susteren het volgende:
Wie had eigenlijk die foto van mij en die duif gemaakt?![]()
Van mij mag hij best in dit topic hoor, hoef niet op photobucket oid
jep, maar ik kan me herinneren dat iemand een had gemaakt van mij en die duif, wil hem wel zien eigenlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
staan nu alleen fotos van puala in dacht ik?
Komt er zo aanquote:Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
jep, maar ik kan me herinneren dat iemand een had gemaakt van mij en die duif, wil hem wel zien eigenlijk![]()
Erg gaaf!quote:
Mooie set! Ook erg geslaagd in zwartwit allemaal. en zoals Puala ook al zei.. Ik zie ook wat zaken wat ik had gemistquote:
0399 is echt gaaf!quote:Op maandag 1 april 2013 00:13 schreef Sjiep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, die 1e vooralquote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef andreas612 het volgende:
Toffe foto's allemaal
Hier de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 en 2quote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef andreas612 het volgende:
Toffe foto's allemaal
Hier de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto!!quote:Op maandag 1 april 2013 00:13 schreef Sjiep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's met name de eerste !!quote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef andreas612 het volgende:
Toffe foto's allemaal
Hier de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze allemaal gaaf! Hoe krijg je die van de trap in het bos zo ?quote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef andreas612 het volgende:
Toffe foto's allemaal
Hier de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Combinatie van m'n 'fill light' en 'dark' aanpassen in m'n rawconverter. En uiteraard omzetten naar z/w.quote:Op maandag 1 april 2013 16:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal gaaf! Hoe krijg je die van de trap in het bos zo ?
Hmmm. Dat moet ik eens uitzoeken dan.quote:Op maandag 1 april 2013 17:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Combinatie van m'n 'fill light' en 'dark' aanpassen in m'n rawconverter. En uiteraard omzetten naar z/w.
Je had ook op de terugweg nog wat foto's kunnen makenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
Volgende keer wil ik ook in het donker op stap... Kan ik ook foto's maken.
Mijn statief lag nog in de auto...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:04 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Je had ook op de terugweg nog wat foto's kunnen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |