We verzamelen toch al bij/in het station?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:48 schreef Doodkapje het volgende:
Wie willen er een pickup van het station? Misschien is het dus een idee als Mercan jullie opwacht op het station en dan blijf ik wel op de taxistandplaats staan. Kunnen jullie je telefoonnummer PM'en?
Ik kan de auto niet achterlaten bij de kiss n ride.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
We verzamelen toch al bij/in het station?
Dus ik begrijp dat Mercan, Susteren en Andreas met mij meerijden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Mercan het volgende:
Ik wacht idd in de hal bij de etos.
Als iedereen er is lopen we richting de taxi plaatsen.
Jammer man, maar ook dat klinkt goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef freud het volgende:
Ik haak ook af helaas. Hier nog veel te doen aan huishouden etc omdat An nog ziek is. Het weer is ook ruk helaas.
Om het goed te maken met beter weer hier in Delft een stadswandeling + borrelen bij ons.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef freud het volgende:
Ja, baal ook. Niet zozeer vanwege fotografie, maar meet-en met FOTters is altijd gezellig...
Ga jij dan in je jurkje poseren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef Doodkapje het volgende:
Spammerdespam: Het bos op de Duivelsberg leent zich prima voor het Brenizer effect: http://blog.buiphotos.com(...)ned-with-directions/
Wel een aanradertje om mee te experimenteren morgen
voor een huishouden heb je toch een vrouw? Maargoed, volgende meer bij jou dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef freud het volgende:
Ik haak ook af helaas. Hier nog veel te doen aan huishouden etc omdat An nog ziek is. Het weer is ook ruk helaas.
Om het goed te maken met beter weer hier in Delft een stadswandeling + borrelen bij ons.
Iphone + wijn + typen = geen aanrader he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
voor een huishouden heb je toch een vrouw? Maargoed, volgende meer bij jou dus?
Het begrijpend lezen is idd ook weg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Iphone + wijn + typen = geen aanrader he?
Mooi.quote:
is er nog een extra plaats vrij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat Mercan, Susteren en Andreas met mij meerijden?
Jij tochquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |