We verzamelen toch al bij/in het station?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:48 schreef Doodkapje het volgende:
Wie willen er een pickup van het station? Misschien is het dus een idee als Mercan jullie opwacht op het station en dan blijf ik wel op de taxistandplaats staan. Kunnen jullie je telefoonnummer PM'en?
Ik kan de auto niet achterlaten bij de kiss n ride.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
We verzamelen toch al bij/in het station?
Dus ik begrijp dat Mercan, Susteren en Andreas met mij meerijden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Mercan het volgende:
Ik wacht idd in de hal bij de etos.
Als iedereen er is lopen we richting de taxi plaatsen.
Jammer man, maar ook dat klinkt goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef freud het volgende:
Ik haak ook af helaas. Hier nog veel te doen aan huishouden etc omdat An nog ziek is. Het weer is ook ruk helaas.
Om het goed te maken met beter weer hier in Delft een stadswandeling + borrelen bij ons.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef freud het volgende:
Ja, baal ook. Niet zozeer vanwege fotografie, maar meet-en met FOTters is altijd gezellig...
Ga jij dan in je jurkje poseren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef Doodkapje het volgende:
Spammerdespam: Het bos op de Duivelsberg leent zich prima voor het Brenizer effect: http://blog.buiphotos.com(...)ned-with-directions/
Wel een aanradertje om mee te experimenteren morgen
voor een huishouden heb je toch een vrouw? Maargoed, volgende meer bij jou dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef freud het volgende:
Ik haak ook af helaas. Hier nog veel te doen aan huishouden etc omdat An nog ziek is. Het weer is ook ruk helaas.
Om het goed te maken met beter weer hier in Delft een stadswandeling + borrelen bij ons.
Iphone + wijn + typen = geen aanrader he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
voor een huishouden heb je toch een vrouw? Maargoed, volgende meer bij jou dus?
Het begrijpend lezen is idd ook weg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Iphone + wijn + typen = geen aanrader he?
Mooi.quote:
is er nog een extra plaats vrij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat Mercan, Susteren en Andreas met mij meerijden?
Jij tochquote:
Ja hoor, dan komen wij gewoon ook naar het station. Ik zal de orders doorgeven aan de chauffeur!quote:
Hoe duur is de benzine daar?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef Doodkapje het volgende:
Come to think of it... de Duivelsberg zit tegen de Duitse grens aan. Eén minuutje met de auto de berg af rijden en je staat bij een tankstation. Voor degene die wil, daar kun je goedkoop benzine tanken (Diesel scheelt niet zo gek veel).
quote:
Ah dat kan ook jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor, dan komen wij gewoon ook naar het station. Ik zal de orders doorgeven aan de chauffeur!
Andreas rijdt met mij mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Mercan het volgende:
Ik sta morgen rond 11:10 voor de Etos!
Als ik het goed heb komen de volgende mensen met de trein.
-Susteren
-Andreas
-Sjiep
@ Susteren & Andreas, kunnen jullie je nr ff door DM'en.
Volgens mijn googlewerk was het vrijdag (29-3) 1,699. Daar tankte ik vorig weekend ook voor in Nederland, scheelt dus geen hol.quote:
Ikquote:
prima, dm je even je nummer?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IkMaar denk dat je beter ff kan sms-en of whatsappen
Heeft geen zin want ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
prima, dm je even je nummer?
Kan ik trouwens van iemand een objectief lenen voor vandaag? Een 50mm f1.8 ofzo is al prima. Heb alleen m'n body hier, de rest ligt allemaal in de studio en het gebouw is in het weekend afgesloten. Was de meet helemaal vergeten![]()
Ik heb er eentje waar je onherkenbaar bent, telt dat ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien wat zeurderig, maar aub geen foto's van me Plaatsen zonder toestemming.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien wat zeurderig, maar aub geen foto's van me Plaatsen zonder toestemming.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Puala het volgende:
We kunnen ook gewoon een photobucket aanmaken voor de foto's waar mensen op staan. Vind het wel leuk om ze te zien namelijk.
Ahhhh Vruuuger!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dit doet me weer denken aan die allereerste FOT-meets met dezelfde opmerkingenDaarna werd het principe "naar een FOT-meet betekent met je bakkes op de foto en op het forum" ingevoerd. Overigens heeft de eerste klager wel het een en ander te verduren gehad aan PS-werk
Ik heb er tussen de 20 en 30 gemaakt...quote:
quote:
dat is geen probleemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar je onherkenbaar bent, telt dat ook?
Was erg gezellig in ieder geval!
Laten we dat vooral doen, komt veel gezeik achterafquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Puala het volgende:
We kunnen ook gewoon een photobucket aanmaken voor de foto's waar mensen op staan. Vind het wel leuk om ze te zien namelijk.
quote:
Spammetje.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:57 schreef Susteren het volgende:
Trouwens voor de photo feed van m'n studio kunnen jullie https://www.facebook.com/mincomedia liken, worden regelmatig nieuwe foto's op gezet
Vette foto!quote:
Mooie foto's!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef Susteren het volgende:
Hierbij 2 foto's van gister
op verzoek van kanovinnie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei gemaakt met de 50mm f1.8 van kanovinnie, afgestopt op f8 en f2.8.
Jep inderdaad. Op de andere was die volgens mij wel te zien, maar daar was de neus weer niet scherpquote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef Mercan het volgende:
[..]
Mooie foto's!
Jammer dat de kont van de Benz er net niet op staat!
swarma! We waren nog aan het eten in die kroeg van die meet toen. Jeweetwelquote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
nu ben ik wel benieuwd naar de fotos van mijn stadje eigenlijk
Dat geldt overigens nog steeds.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef PdeHoog het volgende: Daarna werd het principe "naar een FOT-meet betekent met je bakkes op de foto en op het forum" ingevoerd.
een beetje rekening met elkaar houden is teveel gevraagd?quote:
Met 8 man is dat te doen. De meets van vroeger waren aanzienlijk groter.....een mannetje of 20+. Dan is zo'n verzoek niet meer te realiseren.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een beetje rekening met elkaar houden is teveel gevraagd?
Leuke foto!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staan nu alleen fotos van puala in dacht ik?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:14 schreef Susteren het volgende:
Wie had eigenlijk die foto van mij en die duif gemaakt?![]()
Van mij mag hij best in dit topic hoor, hoef niet op photobucket oid
jep, maar ik kan me herinneren dat iemand een had gemaakt van mij en die duif, wil hem wel zien eigenlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
staan nu alleen fotos van puala in dacht ik?
Komt er zo aanquote:Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
jep, maar ik kan me herinneren dat iemand een had gemaakt van mij en die duif, wil hem wel zien eigenlijk![]()
Erg gaaf!quote:
Mooie set! Ook erg geslaagd in zwartwit allemaal. en zoals Puala ook al zei.. Ik zie ook wat zaken wat ik had gemistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |