Heeft geen zin want ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
prima, dm je even je nummer?
Kan ik trouwens van iemand een objectief lenen voor vandaag? Een 50mm f1.8 ofzo is al prima. Heb alleen m'n body hier, de rest ligt allemaal in de studio en het gebouw is in het weekend afgesloten. Was de meet helemaal vergeten![]()
Ik heb er eentje waar je onherkenbaar bent, telt dat ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien wat zeurderig, maar aub geen foto's van me Plaatsen zonder toestemming.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien wat zeurderig, maar aub geen foto's van me Plaatsen zonder toestemming.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Puala het volgende:
We kunnen ook gewoon een photobucket aanmaken voor de foto's waar mensen op staan. Vind het wel leuk om ze te zien namelijk.
Ahhhh Vruuuger!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dit doet me weer denken aan die allereerste FOT-meets met dezelfde opmerkingenDaarna werd het principe "naar een FOT-meet betekent met je bakkes op de foto en op het forum" ingevoerd. Overigens heeft de eerste klager wel het een en ander te verduren gehad aan PS-werk
Ik heb er tussen de 20 en 30 gemaakt...quote:
quote:
dat is geen probleemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar je onherkenbaar bent, telt dat ook?
Was erg gezellig in ieder geval!
Laten we dat vooral doen, komt veel gezeik achterafquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Puala het volgende:
We kunnen ook gewoon een photobucket aanmaken voor de foto's waar mensen op staan. Vind het wel leuk om ze te zien namelijk.
quote:
Spammetje.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:57 schreef Susteren het volgende:
Trouwens voor de photo feed van m'n studio kunnen jullie https://www.facebook.com/mincomedia liken, worden regelmatig nieuwe foto's op gezet
Vette foto!quote:
Mooie foto's!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef Susteren het volgende:
Hierbij 2 foto's van gister
op verzoek van kanovinnie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei gemaakt met de 50mm f1.8 van kanovinnie, afgestopt op f8 en f2.8.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |