Vette foto!quote:
Mooie foto's!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef Susteren het volgende:
Hierbij 2 foto's van gister
op verzoek van kanovinnie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei gemaakt met de 50mm f1.8 van kanovinnie, afgestopt op f8 en f2.8.
Jep inderdaad. Op de andere was die volgens mij wel te zien, maar daar was de neus weer niet scherpquote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef Mercan het volgende:
[..]
Mooie foto's!
Jammer dat de kont van de Benz er net niet op staat!
swarma! We waren nog aan het eten in die kroeg van die meet toen. Jeweetwelquote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
nu ben ik wel benieuwd naar de fotos van mijn stadje eigenlijk
Dat geldt overigens nog steeds.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef PdeHoog het volgende: Daarna werd het principe "naar een FOT-meet betekent met je bakkes op de foto en op het forum" ingevoerd.
een beetje rekening met elkaar houden is teveel gevraagd?quote:
Met 8 man is dat te doen. De meets van vroeger waren aanzienlijk groter.....een mannetje of 20+. Dan is zo'n verzoek niet meer te realiseren.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een beetje rekening met elkaar houden is teveel gevraagd?
Leuke foto!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staan nu alleen fotos van puala in dacht ik?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:14 schreef Susteren het volgende:
Wie had eigenlijk die foto van mij en die duif gemaakt?![]()
Van mij mag hij best in dit topic hoor, hoef niet op photobucket oid
jep, maar ik kan me herinneren dat iemand een had gemaakt van mij en die duif, wil hem wel zien eigenlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
staan nu alleen fotos van puala in dacht ik?
Komt er zo aanquote:Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
jep, maar ik kan me herinneren dat iemand een had gemaakt van mij en die duif, wil hem wel zien eigenlijk![]()
Erg gaaf!quote:
Mooie set! Ook erg geslaagd in zwartwit allemaal. en zoals Puala ook al zei.. Ik zie ook wat zaken wat ik had gemistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |