Ah nee, is het kermis?!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Mercan het volgende:
Voor de liefhebbers kan dit ook.
[ afbeelding ]
Bij HetGoed liggen nog wat oude lenzen en camera's vaak voor weinig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde geld voor mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, als je bang bent dat je ons niet tegenkomt ofzo, dm dan even je telefoonnummer. Dan stuur ik de mijne terug.
Verkapte hopelijk-krijg-ik-van-alle-mannen-hun-nummer-post
Ik ga defnitief afhaken, anders ben ik volgende week de hele week ziek....quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:26 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb het hele weekend in een nogal koud bos gezeten, en ik ben nu ziek aan het worden....
Mijn deelname is onder voorbehoud dus, even kijken hoe ik me van de week voel en wat voor weer het wordt
Ik ga even heel hard "IK" roepen, zonder het hele topic gelezen te hebben. Paar maal geprobeerd zoiets te kopen, telkens of uitverkocht of iets anders waardoor er niets komt, maar wil al tijden zo'n ding voor bij het strobisten hebben. Ik heb welliswaar een Sony flitser, maar gebruik ook een EX 430II omnibounce, dus dat past wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:41 schreef Susteren het volgende:
Heeft iemand trouwens interesse in een diffuser voor een speedlite? Is gewoon universeel met velcro, maakt het flitsoppervlak ong. 6x groter. Bij interesse neem ik hem wel mee, het betreft dit ding:
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit gebruikt aangezien ik sowieso eigenlijk altijd de flits laat bouncen. Je mag hem zo hebben als je hem kan gebruiken
Daar zijn (bennequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
Gratis spul, en die Noord Hollanders staan er weer voor in de rij
Ik heb weinig zin om voor 2-3 uurtjes 3 uur in de auto te zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:10 schreef kanovinnie het volgende:
Zo komt je fotogevoel nooit terug. Later aanschuiven geen optie?
Wrom neitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:57 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb net het weerbericht bekeken voor de regio en ik zie dat het merendeel van de tijd het zwaarbewolkt zal zijn. Dat zijn nou niet de omstandigheden voor toffe plaatjes weet ik nog uit een ver verleden![]()
Met een beetje pech heb je megavlak licht waardoor er totaal geen interessante beelden ontstaan. Leuk voor modelfotografie, maar mijn inziens niet leuk voor landschapjes en natuur. Dan wil je zon zodat je leuke schaduwpartijen krijgt etc.quote:
Misschien heb je geluk en kom ik toch nogquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:27 schreef Ynske het volgende:
Tis wit hier
k kom definitief niet morgen, ga t niet redden
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:27 schreef Ynske het volgende:
Tis wit hier
k kom definitief niet morgen, ga t niet redden
Jammer, volgende keer dan hopelijk!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:22 schreef An24 het volgende:
En hier nog ziek! Sorry mensen, zag er erg naar uit. Freudmans komt geloof ik wel. Veel plezier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |