quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
1. Kanovinnie 100%
2. Puala 100%
3. Mercan 100%
4. Susteren 100%
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje 100%
8. Merlijn 100%
9. Xcalibur
10. Dark_Angelus
11. Pizza_Boom
12. Sjiep
13. Spreading
14. eviLmotion
15. An24 100%
16. Freud 100%
17. PdeHoog
18. Ynske
19. TheoddDutchGuy 0%
20.......
Zo.
Ik heb die van mij verkocht toen ik een beetje stopte met fotograferenquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap er dan ook niets van. Fotovesten zijn koel. Doe jij de jouwe wel aan?
Ik voel me nog niet Pro genoeg voor een fotovestquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb die van mij verkocht toen ik een beetje stopte met fotograferen
PAst die op eeen 430?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:41 schreef Susteren het volgende:
Heeft iemand trouwens interesse in een diffuser voor een speedlite? Is gewoon universeel met velcro, maakt het flitsoppervlak ong. 6x groter. Bij interesse neem ik hem wel mee, het betreft dit ding:
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit gebruikt aangezien ik sowieso eigenlijk altijd de flits laat bouncen. Je mag hem zo hebben als je hem kan gebruiken
Hij past op zowat elke speedlite, is gewoon een velcro tie verbinding, dus universeelquote:
Primaquote:
Zolang je niet van de M-stand afgaat schieten we je niet door je knieschijvenquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik voel me nog niet Pro genoeg voor een fotovest![]()
Dammit! Dan moet ik op de cruisecontrol terug....quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
Okee, ik tel nu 9 mee-eters (al dan niet ovb)?
1. Kanovinnie 100%
2. Puala 100%
3. Mercan 100%
4. Susteren 100%
7. Doodkapje 150% (+aanhang)
8. Merlijn 100%
15. An24 100%
16. Freud 100%
[..]
Zolang je niet van de M-stand afgaat schieten we je niet door je knieschijven
Haha, alleen maar een voordeel met lange afstanden!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit! Dan moet ik op de cruisecontrol terug....
Hoe hard moet je schieten met een Canon voordat je door z'n knieschijven heen bent?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
Nikon hier hèquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hoe hard moet je schieten met een Canon voordat je door z'n knieschijven heen bent?
400mm op F4quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hoe hard moet je schieten met een Canon voordat je door z'n knieschijven heen bent?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nikon hier hèDie sluiter gaat door merg en been
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het mogelijk om ook gelijk naar de volgende locatie te gaan en dat er 1 of 2 personen de mensen op het station ophalen? Dat werd eind vorig topic gevraagdquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:35 schreef Doodkapje het volgende:
Ik heb de OP ff aangepast. Zullen we voor het gemak om 11u in de stationshal tegenover de Etos afspreken. Daar is het lekker ruim (maar je moet niet bij de FRS gaan staan)?
Ik eet ook wel mee denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
Okee, ik tel nu 9 mee-eters (al dan niet ovb)?
1. Kanovinnie 100%
2. Puala 100%
3. Mercan 100%
4. Susteren 100%
7. Doodkapje 150% (+aanhang)
8. Merlijn 100%
15. An24 100%
16. Freud 100%
[..]
Oh ja, dat had ik ook in de OP gezet. Adressen van het pannenkoekenhuis en het eetcafé als mensen er direct naartoe willen gaan. Het zou wel fijn zijn als iedereen mee kan met een auto, omdat het niet te doen is om met de bus naar het pannenkoekenhuis te gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het mogelijk om ook gelijk naar de volgende locatie te gaan en dat er 1 of 2 personen de mensen op het station ophalen? Dat werd eind vorig topic gevraagd
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het mogelijk om ook gelijk naar de volgende locatie te gaan en dat er 1 of 2 personen de mensen op het station ophalen? Dat werd eind vorig topic gevraagd
Kanovinnie 100%quote:
Is er iemand die dat doet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik ook in de OP gezet. Adressen van het pannenkoekenhuis en het eetcafé als mensen er direct naartoe willen gaan. Het zou wel fijn zijn als iedereen mee kan met een auto, omdat het niet te doen is om met de bus naar het pannenkoekenhuis te gaan.
Goede vraagquote:
Als het nodig is kunnen wij ook wel mensen ophalen, maar als ik eerlijk ben parkeer ik dan liever mijn auto niet en spreek ik af voor het station bij de taxi plaats.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goede vraagAnyway, Mercan komt met de trein? Die kan wel bij mij in de auto stappen. Nog meer mensen een lift nodig?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het nodig is kunnen wij ook wel mensen ophalen, maar als ik eerlijk ben parkeer ik dan liever mijn auto niet en spreek ik af voor het station bij de taxi plaats.
Aight, ik heb plek voor 4 passagiers. Misschien redden we het dus zelfs wel met alleen ik als lift en dan meeten we jullie gewoon op de Duivelsbergquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:55 schreef Susteren het volgende:
Helaas moet ik het ook met het OV doen
Mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Aight, ik heb plek voor 4 passagiers. Misschien redden we het dus zelfs wel met alleen ik als lift en dan meeten we jullie gewoon op de Duivelsberg
Ik kom idd met de trein.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goede vraagAnyway, Mercan komt met de trein? Die kan wel bij mij in de auto stappen. Nog meer mensen een lift nodig?
In een geemancipeerde samenleving als de onze zijn de vrouwen gelijk aan de mannen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kanovinnie 100%
Puala 100%
Mercan 100%
Susteren 100%
Doodkapje 150% (+aanhang)
Merlijn 100%
An24 100%
Freud 100%
PdeHoog 100%
Hahaha, zeker! Maar ze haakt aan bij het eten, vandaar dat ze er maar '50%' bij isquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:11 schreef Mercan het volgende:
[..]
In een geemancipeerde samenleving als de onze zijn de vrouwen gelijk aan de mannen.
Dus Doodkapje 200% (+aanhang)
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:08 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik kom idd met de trein.
Susteren ook.
De rest met de auto?
Zie OPquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Is er een adresje beschikbaar van ergens bij de duivelsberg waar ik avec le voiture heen kan domdommen / dans la parkeerellende kan dumpen?
Dammit! Je bent te snel... (nee, ik ben niet te langzaam....)quote:
Mooi. Uurtje is te doenquote:Voorgestelde route:
A15: 121 km, 1 uur 21 min.
In het huidige verkeer: 1 uur 27 min.
Mijn Gay radar gaat af bij je UI.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit! Je bent te snel... (nee, ik ben niet te langzaam....)
[..]
Mooi. Uurtje is te doen103 km rechtdoor kachelen
![]()
quote:
Maar dan kan je UI nog wel gay zijn ookal ben jij dat niet!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet je trouwens heel goed dat dat niet zo is![]()
En toch is die rainbow variant minder erg dan die rozequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet je trouwens heel goed dat dat niet zo is![]()
Ik had je nog kunnen vergeven als ik deze had gebruikt: [ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:42 schreef Puala het volgende:
[..]
En toch is die rainbow variant minder erg dan die roze
Tnx en succes!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:12 schreef eviLmotion het volgende:
Dames en heren,
Tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik niet aanwezig kan zijnSoms zijn zusjes belangrijker dan fotograferen en uitgerekend moet ik haar a.s. zaterdag helpen met haar huisje.
Heel veel plezier en laat je in het bos niet afschrikken door rare geluiden of vage vlekken op de foto's. Die berg heet niet voor niks zo!!
Volgens mij moet je mijn nummer nog ergens hebben? En bel gewoon wanneer jullie er zijn? Dan pikken we jullie op bij een parkeerplaats in de stadquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:43 schreef freud het volgende:
Ik ga nog wel een gsm nodig hebben omdat we halverwege aanhaken. Waar kunnen we halverwege afspreken trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |