quote:bouwjaar 02-2012
km-stand 20.476
kenteken 73-TJ-N6
brandstof Diesel
carrosserievorm Sedan
kleur Zwart Metallic
transmissie Automaat
motor 2993 cc
vermogen 202 kW / 275 pk
gewicht 1796 kg
APK Ja tot 02-2015
btw/marge marge-auto
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Zodra het topic dicht is kun je op onderstaande knop klikken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:19 schreef .Neovo. het volgende:
Ik had ook deze auto gevonden bij het zoeken voor een nieuwe OP
Alleen faal ik in OP's maken, hoe en waar doe ik dat
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef 2cv het volgende:
^^ Dat. Wat een gedrocht.
Al zou ik vermoedelijk wel eerst even de tank leegrijden.
Vandaag een hippe accessoire voor m'n BX aangeschaft. Ik moet het alleen nog even oranje maken.
Hier ook, maar het is behoorlijk frips am Autobahn op de brommert; staat nog een best windje, en dies nie warm niequote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:54 schreef Barcaconia het volgende:
Hier is het flink koud maar wel zonneschijn, clear blue sky en mooi helder.
Die is al oranje ...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede accessoire voor een BX!
Voorbeeld voor inspiratie.quote:
Nope.quote:
Moet je weer een nigeriaan afwimpelen die diamanten weg wil geven?quote:
Ik had al begrepen dat er wat meer bij komt kijken in geval van RVS jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
Dan zul je het moeten etsen, want verf op RVS is een perfect recept voor drama![]()
Grondverf werkt niet, hammerite werkt niet.. alles dondert er vanaf.
Niet eens. Zulke mailtjes krijg ik dan weer nooit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet je weer een nigeriaan afwimpelen die diamanten weg wil geven?
Altijd hetzelfde met die T1 zendingen, niet te geloven gewoon!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens. Zulke mailtjes krijg ik dan weer nooit.
Er is een zending onderweg op T1, waarvan ik vrijwel zeker weet dat ie niet op T1 moet komen, dus ik mailde dat door naar onze klant en die bevestigt gelukkig wat ik denk. Dus vandaar!
Die kan ook vergezeld gaan met een T1-documentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:30 schreef 2cv het volgende:
En ik maar denken dat het iets met een oud, duits busje te maken heeft
Rondje om het dorp, klaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef 2cv het volgende:
Al zou ik vermoedelijk wel eerst even de tank leegrijden.
In Sittert?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, blijkbaar heb ik mezelf goed verkocht; de olifantenbende wil me morgen al laten proefdraaien.
Werkdag; 07.00 - 20.00; dat gaat even pijn doen na 3 maand uitslapen
Met een zak over mijn hoofd, dat wel.quote:
Mooimooi gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, blijkbaar heb ik mezelf goed verkocht; de olifantenbende wil me morgen al laten proefdraaien.
Werkdag; 07.00 - 20.00; dat gaat even pijn doen na 3 maanden uitslapen
Oh, ik moet nog even kijken of er een toffe BX Ambulance te koop staat op leboncoin.fr, bedankt dat je me er aan herinnert !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Werkdag; 07.00 - 20.00; dat gaat even pijn doen na 3 maanden uitslapen
Tenks, tis vooralsnog maar een dagje hoor, maar het begin is er.quote:
Ja, mooi!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tenks, tis vooralsnog maar een dagje hoor, maar het begin is er.
Ik twijfelde............ een Jag in de OP..............dat kan toch nooit de SC dan zijn.quote:
Een van mijn harde schijven maakt momenteel ook piepgeluidjes, dus ik vrees dat ik binnenkort ook aan de beurt benquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:51 schreef Dingest het volgende:
Data Recovery programma laten lopen op de falende schijf, die vindt alles nog gewoon terugEigenlijk gaat het om vooral een boel tv-series en is het ongeveer 1 TB die ik terug moet krijgen, rest had al een back-up.
quote:Gaarne de volgende documenten en PBM’s meenemen:
- Geldig legitimatiebewijs; Check
- Geldig VCA –Certificaat; Check
- Werkschoenen- en kleren; Check
- Helm (WIT); Check
- Veiligheidsbril; Check
- Handschoenen; Check
- Gehoorbeschermers; Check
- Oranje hesje; Check
- Een fluitje; WUT?!?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Why you wanna know?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:05 schreef Alfisti het volgende:
Zeg SD............... hoest met jouw fluitje eigenlijk?
Kan altijd, of je een antwoord krijgt is een tweede.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef Paladijn het volgende:
o_O
Voor vragen over deze meeting kan je altijd mailen naar a**e@fok.nl
Kan ik nietquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:06 schreef Barcaconia het volgende:
"I am female."
"I already had my doubts"?
Hmz ... Hoeveel mensen zou ik de trein uit kunnen jagen de auto in denk je ?quote:
Dat doet de NS zelf alquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hmz ... Hoeveel mensen zou ik de trein uit kunnen jagen de auto in denk je ?
Goed lezen; het is alleen morgen. Ik denk dat ze effe willen zien wat ze hebben ivbm onderhandelingen, dus effe mijn best doen, en dan de duimschroeven erop. Het stop project is ook maar 2 weken. Alles daarna is nog onzekerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
Nice SD eindelijk aan de bak. Zal inderdaad wel pijn doen die eerste week
Mijn wake up light is stuk sinds een weekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn wekker was dood aan het gaan en ik heb zo'n wake up light gekocht.
Staat nu te testdraaien en volgens mij ben ik nog nooit zo fijn wakker geworden![]()
Rustige muziek en alsof de ochtendzon in je kamer op komt
werk jij alleen op projecten dan en geen " normaal" contractquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed lezen; het is alleen morgen. Ik denk dat ze effe willen zien wat ze hebben ivbm onderhandelingen, dus effe mijn best doen, en dan de duimschroeven erop. Het stop project is ook maar 2 weken. Alles daarna is nog onzeker
UZB's en detachering meestal, wil wel graag iets vasts, maar het is niet zo wild in mijn branche.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
werk jij alleen op projecten dan en geen " normaal" contract
zo ja met je degelijke crosa, de lekkende olie bak mag je gerust de benzine pomp binnen beukenquote:
Schijf mankeert fysiek denk ik niets, draait normaal zonder bijgeluiden (al 30 uur constant inmiddelsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een van mijn harde schijven maakt momenteel ook piepgeluidjes, dus ik vrees dat ik binnenkort ook aan de beurt ben
En Shaguar![]()
Pompquote:
Maar wel koffietijd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:53 schreef densmee het volgende:
Op zaterdag en zondag ochtend is het niet altijd biertijd hoor
En middag, meeste avonden en 's nachts als het moet.quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
Ik mag ook een keer een Alfa posten. Dit is morgen mijn vervoersmiddel;
[ afbeelding ]
De Seat krijgt nieuwe bandjes.
Sta je ook een uur eerder op om eventueel iets anders te regelen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
hij word ook een dagje ouderquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Anne het volgende:
Nu al? Hij moet nog tot 20.00 uur, dus ik hoop 't niet voor 'm.
mooi werk wegenwachter spelen, vanmiddag stond er een schon medje bij de benzinepomp met een platte tuub, wegenwachter liet da vrouwke alles zelf doen zodat ze het de volgende keer zelf kan.quote:
Zou ik ook doen. Nee, lager, beetje meer bukken dan kun je er beter bijquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi werk wegenwachter spelen, vanmiddag stond er een schon medje bij de benzinepomp met een platte tuub, wegenwachter liet da vrouwke alles zelf doen zodat ze het de volgende keer zelf kan.
En hij maar kijken.
Misschien heeft ze er zelf omgevraagd ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi werk wegenwachter spelen, vanmiddag stond er een schon medje bij de benzinepomp met een platte tuub, wegenwachter liet da vrouwke alles zelf doen zodat ze het de volgende keer zelf kan.
En hij maar kijken.
Ietsje meer bukken, dan kom je er beter bij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef loveli het volgende:
Zou ook best weleens willen leren band verwisselen.
RE-RE-REPOST... en ook nog eens dubbel moeten klikkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:12 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen!
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=40351
![]()
![]()
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Maar serieus, het is niet zo moeilijk![]()
En toch klikken he!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
RE-RE-REPOST... en ook nog eens dubbel moeten klikken
Daar heb je een punt. Met die apparatuur van bandenhandels is het echt extreem makkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.
Met een hele grote ook niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.
met alleen bandijzers is het nog kut, die klote banden krijg je haast niet uit de velgrandquote:
Dat zie je uiteraard pas na het klikken... youtube links ftw.quote:
met de auto strak langs de velg rijden , terwijl de band op de grond ligtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Met die apparatuur van bandenhandels is het echt extreem makkelijk.
Toffe wagen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe Anne de rammeltjes en het "olie-bijvullen-en-benzine-peilen" principe zal ervarenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wij zijn ook wel ervaringsdeskundige. Jij bent er alleen iets vaker ingetrapt
Nee er ligt zout op de weg en ik heb besloten hem dan fijn binnen te latenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Anne de rammeltjes en het "olie-bijvullen-en-benzine-peilen" principe zal ervaren
Hedde gij open gereden? Kwam vandaag een ouwe Fiat en een MX-5 dakloos tegen
In west-Brabant en Zeeland was het zondag op maandag wit, dus de weg is ook helemaal wit van het zout.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Anne haar Alfa zou na 2km weg zijn
Als het te koud is gewoon ramen omhoog...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee er ligt zout op de weg en ik heb besloten hem dan fijn binnen te laten![]()
Ik heb wel gezien dat MX-5 rijders echte bikkels zijn qua open rijden.
Ik moet het met deze temperatuur wel eens proberen. Misschien dit weekend. Geen idee of het een beetje uit te houden is nu.
Ik krijg een mental image van Anne die met een stuurwiel in de hand en een verwarde blik op de linkse baan van de snelweg zit zonder Alfaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Anne haar Alfa zou na 2km weg zijn
Is een soort plexiglas geloof ik. Zit wel verwarming in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het te koud is gewoon ramen omhoog...
Bij 5+ graden kun je prima openrijden, zolang je maar geen plastic achterruit hebt.
Draak van een baan.quote:
aanpikkelateur lijkt mij ook niet heel slecht hoor, voor 5 minutenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik krijg een mental image van Anne die met een stuurwiel in de hand en een verwarde blik op de linkse baan van de snelweg zit zonder Alfa
Oei, snel stoppen met posten dan.quote:
Dan jij.quote:
quote:
Ik heb er 2quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben een keigoeie user, slechts 10 dus.
Newbiequote:
nou, 1 per jaar is niet slecht tochquote:
grunningstrotsquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit hier ook al iets langer. Ik ben nu even posts van mijn originele account aan het teruglezen, grappig om te lezen hoe ik toen was
Je gaat wel erg ver.quote:
Verkeerde persoon. En ook geen sjoem.quote:
Kun je postieve notes krijgen? Hmm, nu wordt het wel verleidelijk om een duurdere abo te nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Af en toe. Ik heb ook veel positieve notes!
Mijn vorige account was te veel aan privé gekoppeld. Daarom opgeheven. Dit was toen mijn kloon en die ben ik maar gaan gebruiken.quote:
Druppelkut was ook leuker dan Iuc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Anne het volgende:
Sjoem is leuk!
Tenminste, jullie vonden haar leuker dan mij...
Ik had Sjoem destijds omdat ik wilde stoppen met ijsmeis, maar dat liep een beetje erg uit de hand hier ..quote:
zat ik ook net aan te denken inderdaad, vrachtwagen sc ging nog nooit zo hardquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Druppelkut was ook leuker dan Iuc.
Heb jij iets te maken met die website als je Sjoem bij Google opzoekt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had Sjoem destijds omdat ik wilde stoppen met ijsmeis, maar dat liep een beetje erg uit de hand hier ..dus toen heb ik mezelf toch maar weer kenbaar gemaakt.
Veel PTA'ers hebben een positieve notequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kun je postieve notes krijgen? Hmm, nu wordt het wel verleidelijk om een duurdere abo te nemen
En iedereen maar geilen op een vrouwelijke containerchauffeurquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef densmee het volgende:
[..]
zat ik ook net aan te denken inderdaad, vrachtwagen sc ging nog nooit zo hard
inderdaad oud ijzer crosserquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En iedereen maar geilen op een vrouwelijke containerchauffeur
Uhm.. Nee?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb jij iets te maken met die website als je Sjoem bij Google opzoekt?
ik heb mijn notes gelezen. trust me de gemiddelde mod heeft niet de kwaliteiten om een leuke, leesbare note te schrijven. het is 90% poep. smegmanus kon er nog wat van, maar ja die is geen mod meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kun je postieve notes krijgen? Hmm, nu wordt het wel verleidelijk om een duurdere abo te nemen
OK, dat heb ik allemaal niet meegekregen! Ik heb zelf geen kloon of zo, post sinds 11 jaar onder deze naam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had Sjoem destijds omdat ik wilde stoppen met ijsmeis, maar dat liep een beetje erg uit de hand hier ..dus toen heb ik mezelf toch maar weer kenbaar gemaakt.
Ah, ik neem aan dat het alleen maar positieve notes zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Veel PTA'ers hebben een positieve note.
Ik zou de moeite overigens niet nemen.. Je notes zijn de moeite niet zo waard.
ah ja de ijsmeis tijd. ik heb mijn winrar ervoor opgegeven!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom krijgt iemand een positieve note?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Veel PTA'ers hebben een positieve note.
Ik zou de moeite overigens niet nemen.. Je notes zijn de moeite niet zo waard.
de meeste notes zeggen meer over de mod dan over jouw user. en ze zijn echt saai, vaak zijn het enkel uit de context gehaalde quotes zonder verder commentaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ah, ik neem aan dat het alleen maar positieve notes zijn![]()
Dikke kans dat dat niet zo is
Het is ook niet de bedoeling dat we leuke notes tikken. Meerendeel van de notes bestaat enkel uit een quote (met af en toe een kleine notitie om het een en ander te verduidelijken).quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb mijn notes gelezen. trust me de gemiddelde mod heeft niet de kwaliteiten om een leuke, leesbare note te schrijven. het is 90% poep. smegmanus kon er nog wat van, maar ja die is geen mod meer
Ja, saai hè! Ik vind het ook wel jammer dat er niet bij staat wie de note gezet heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de meeste notes zeggen meer over de mod dan over jouw user. en ze zijn echt saai, vaak zijn het enkel uit de context gehaalde quotes zonder verder commentaar.
ja stel je voor dat je een interactie krijgt. dat is eng natuurlijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, saai hè! Ik vind het ook wel jammer dat er niet bij staat wie de note gezet heeft.
Fijn juist. Hoeven we tenminste niet in discussie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, saai hè! Ik vind het ook wel jammer dat er niet bij staat wie de note gezet heeft.
Het kan leuke discussies opleveren, ik vind dat sommige mods idioot reageren of geen ironie kunnen herkennen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je een interactie krijgt. dat is eng natuurlijk!
ja je hoeft er geen iq test voor af te leggen ofzo. eigenlijk zouden ze alleen ttk users moeten hebben om notes te plaatsen, dan is het tenminste leuk lezen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het kan leuke discussies opleveren, ik vind dat sommige mods idioot reageren of geen ironie kunnen herkennen.
De men-ta-li-teit van de jeugd van tegenwoordig!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Fijn juist. Hoeven we tenminste niet in discussie.
Je bent wel enorm origineelquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ah kijk eerste googlehit van ijsmeisje
http://www.freewebs.com/ijsmeis/shownieuws01_ijsmeis.jpg
Dat zal SD leuk vinden om te lezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
De men-ta-li-teit van de jeugd van tegenwoordig!
Mijn kloon heeft een modaccount, maar zo boeiend is dat niet hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als mod kun je trouwens zien wie een note heeft gezet. tip: zorg voor een modaccount!
wow en alleen in de winter, Alexxxxxxxxxquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft een modaccount, maar zo boeiend is dat niet hoor.
ik kan je een admin account aanraden voor de betere fun optiesquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft een modaccount, maar zo boeiend is dat niet hoor.
Claimen dat Alexxxxx een kloon van mij is wordt te veel eer denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
wow en alleen in de winter, Alexxxxxxxxx
jaja, het wordt tijd voor een IP check denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kan je een admin account aanraden voor de betere fun opties
Om te beginnen komende maandag de eerste terrasdag met 20 graden in de zon!quote:
dat zijn de betere glazenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Wtf, ik zat op tv te kijken naar iemand die uit een flesje drinkt. Ik wil hetzelfde doen en mik 30 liter water over me heen uit een glas
Uit die glazen drink ik altijd bier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Wtf, ik zat op tv te kijken naar iemand die uit een flesje drinkt. Ik wil hetzelfde doen en mik 30 liter water over me heen uit een glas
Echte mannen drinken direct uit het blik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Uit die glazen drink ik altijd bier.
Zit er ook een widget in?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Echte mannen drinken direct uit het blik.
[ afbeelding ]
verkeerde merkquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blik is bah, fles isquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belgisch Bierquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Blik is bah, fles is![]()
En Jupiler, niet die bocht uit oost Brabant. Merk start met een B
teveel water, te weinig bierquote:
ik drink slootwater uit Utrechtquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik drink op dit moment Kwak, met bijbehorend glas
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Belgisch BierBelgische vrouwen met vlaams accent
Da's best lastig tappen, de derde.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik drink op dit moment Kwak, met bijbehorend glas
Dubieus...quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
belgische dames in belgische kelders
Drinken is ook niet eenvoudig als je niet opletquote:
Een bafke op zijn tijd is ook nog niet zo erg, maar dommelsch en juup drinken inderdaad wel erg lekker wegquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verraderlijk bolletje...quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Drinken is ook niet eenvoudig als je niet oplet
Je zal niet de eerste zijn met zijn bakkes vol bier.quote:
Ja, maar Duvel drink je niet even als dorstlessertje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn favorieten blijven toch Leffe 9 en Duvel.
Mja dat is zo met de meeste bieren die ik in huis heb. Ik neem er dan ook vaak eentje in de avond als ik daar zin in heb. Geen 3 of 4 want dan kom ik morgen niet fris op het werkquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar Duvel drink je niet even als dorstlessertje.
gelukkig komt Brand uit Limbolandquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leeft nog, reed vanmorgen om 05.30 weg, en was om 21.00 weer thuis.quote:
quote:
damn 3 seconden te laat..quote:
Heb-se auch Limburgs moeten kallen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom ontdooid trouwens? was in blik, en heel de dag pjagtug weew gehad![]()
gemiste ninjaedit van jequote:
Niet te verstaan man die mafkezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb-se auch Limburgs moeten kallen?
Ik doe mijn best, waarschijnlijk lachen mijn collega's me uit als ze dit lezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet te verstaan man die mafkezen
Rijden is net zo goed een vak als hijsenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef lipje het volgende:
och je had hier ook een leuk klusje kunnen doen..... dakkapelletje tillen met een 60-tonner
Hij kwam de straat haast niet uit
geen idee, ik heb alleen de verhalen gehoordquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijden is net zo goed een vak als hijsen![]()
Een geel met rode?
Zoiets bedoel je ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
nee hij zit in de witte zuipschuit om weer een dagje buiten te staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 06:13 schreef 2cv het volgende:
Ligt SD nu als een hoopje gruis in een bakje/zakje of valt het mee ?
ook goedemorgenquote:
Kijken waar het probleem vandaan komt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:29 schreef .Neovo. het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd. Mijn Fiatje doet het niet (goed) meer.![]()
Vanochtend toen ik wou wegrijden begon de motor ineens op 3 cilinders te lopen, direct daarna begon het MIL lampje te knipperen.
Wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |