Ietsje meer bukken, dan kom je er beter bij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef loveli het volgende:
Zou ook best weleens willen leren band verwisselen.
RE-RE-REPOST... en ook nog eens dubbel moeten klikkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:12 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen!
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=40351
![]()
![]()
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Maar serieus, het is niet zo moeilijk![]()
En toch klikken he!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
RE-RE-REPOST... en ook nog eens dubbel moeten klikken
Daar heb je een punt. Met die apparatuur van bandenhandels is het echt extreem makkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.
Met een hele grote ook niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.
met alleen bandijzers is het nog kut, die klote banden krijg je haast niet uit de velgrandquote:
Dat zie je uiteraard pas na het klikken... youtube links ftw.quote:
met de auto strak langs de velg rijden , terwijl de band op de grond ligtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Met die apparatuur van bandenhandels is het echt extreem makkelijk.
Toffe wagen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Anne het volgende:
Ik mag ook een keer een Alfa posten. Dit is morgen mijn vervoersmiddel;
[ afbeelding ]
De Seat krijgt nieuwe bandjes.
Ik ben benieuwd hoe Anne de rammeltjes en het "olie-bijvullen-en-benzine-peilen" principe zal ervarenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wij zijn ook wel ervaringsdeskundige. Jij bent er alleen iets vaker ingetrapt
Nee er ligt zout op de weg en ik heb besloten hem dan fijn binnen te latenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Anne de rammeltjes en het "olie-bijvullen-en-benzine-peilen" principe zal ervaren
Hedde gij open gereden? Kwam vandaag een ouwe Fiat en een MX-5 dakloos tegen
In west-Brabant en Zeeland was het zondag op maandag wit, dus de weg is ook helemaal wit van het zout.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Anne haar Alfa zou na 2km weg zijn
Als het te koud is gewoon ramen omhoog...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee er ligt zout op de weg en ik heb besloten hem dan fijn binnen te laten![]()
Ik heb wel gezien dat MX-5 rijders echte bikkels zijn qua open rijden.
Ik moet het met deze temperatuur wel eens proberen. Misschien dit weekend. Geen idee of het een beetje uit te houden is nu.
Ik krijg een mental image van Anne die met een stuurwiel in de hand en een verwarde blik op de linkse baan van de snelweg zit zonder Alfaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Anne haar Alfa zou na 2km weg zijn
Is een soort plexiglas geloof ik. Zit wel verwarming in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het te koud is gewoon ramen omhoog...
Bij 5+ graden kun je prima openrijden, zolang je maar geen plastic achterruit hebt.
Draak van een baan.quote:
aanpikkelateur lijkt mij ook niet heel slecht hoor, voor 5 minutenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik krijg een mental image van Anne die met een stuurwiel in de hand en een verwarde blik op de linkse baan van de snelweg zit zonder Alfa
Oei, snel stoppen met posten dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |