Rondje om het dorp, klaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef 2cv het volgende:
Al zou ik vermoedelijk wel eerst even de tank leegrijden.
In Sittert?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, blijkbaar heb ik mezelf goed verkocht; de olifantenbende wil me morgen al laten proefdraaien.
Werkdag; 07.00 - 20.00; dat gaat even pijn doen na 3 maand uitslapen
Met een zak over mijn hoofd, dat wel.quote:
Mooimooi gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, blijkbaar heb ik mezelf goed verkocht; de olifantenbende wil me morgen al laten proefdraaien.
Werkdag; 07.00 - 20.00; dat gaat even pijn doen na 3 maanden uitslapen
Oh, ik moet nog even kijken of er een toffe BX Ambulance te koop staat op leboncoin.fr, bedankt dat je me er aan herinnert !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Werkdag; 07.00 - 20.00; dat gaat even pijn doen na 3 maanden uitslapen
Tenks, tis vooralsnog maar een dagje hoor, maar het begin is er.quote:
Ja, mooi!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tenks, tis vooralsnog maar een dagje hoor, maar het begin is er.
Ik twijfelde............ een Jag in de OP..............dat kan toch nooit de SC dan zijn.quote:
Een van mijn harde schijven maakt momenteel ook piepgeluidjes, dus ik vrees dat ik binnenkort ook aan de beurt benquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:51 schreef Dingest het volgende:
Data Recovery programma laten lopen op de falende schijf, die vindt alles nog gewoon terugEigenlijk gaat het om vooral een boel tv-series en is het ongeveer 1 TB die ik terug moet krijgen, rest had al een back-up.
quote:Gaarne de volgende documenten en PBM’s meenemen:
- Geldig legitimatiebewijs; Check
- Geldig VCA –Certificaat; Check
- Werkschoenen- en kleren; Check
- Helm (WIT); Check
- Veiligheidsbril; Check
- Handschoenen; Check
- Gehoorbeschermers; Check
- Oranje hesje; Check
- Een fluitje; WUT?!?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Why you wanna know?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:05 schreef Alfisti het volgende:
Zeg SD............... hoest met jouw fluitje eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |