Kan altijd, of je een antwoord krijgt is een tweede.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef Paladijn het volgende:
o_O
Voor vragen over deze meeting kan je altijd mailen naar a**e@fok.nl
Kan ik nietquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:06 schreef Barcaconia het volgende:
"I am female."
"I already had my doubts"?
Hmz ... Hoeveel mensen zou ik de trein uit kunnen jagen de auto in denk je ?quote:
Dat doet de NS zelf alquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hmz ... Hoeveel mensen zou ik de trein uit kunnen jagen de auto in denk je ?
Goed lezen; het is alleen morgen. Ik denk dat ze effe willen zien wat ze hebben ivbm onderhandelingen, dus effe mijn best doen, en dan de duimschroeven erop. Het stop project is ook maar 2 weken. Alles daarna is nog onzekerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
Nice SD eindelijk aan de bak. Zal inderdaad wel pijn doen die eerste week
Mijn wake up light is stuk sinds een weekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn wekker was dood aan het gaan en ik heb zo'n wake up light gekocht.
Staat nu te testdraaien en volgens mij ben ik nog nooit zo fijn wakker geworden![]()
Rustige muziek en alsof de ochtendzon in je kamer op komt
werk jij alleen op projecten dan en geen " normaal" contractquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed lezen; het is alleen morgen. Ik denk dat ze effe willen zien wat ze hebben ivbm onderhandelingen, dus effe mijn best doen, en dan de duimschroeven erop. Het stop project is ook maar 2 weken. Alles daarna is nog onzeker
UZB's en detachering meestal, wil wel graag iets vasts, maar het is niet zo wild in mijn branche.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
werk jij alleen op projecten dan en geen " normaal" contract
zo ja met je degelijke crosa, de lekkende olie bak mag je gerust de benzine pomp binnen beukenquote:
Schijf mankeert fysiek denk ik niets, draait normaal zonder bijgeluiden (al 30 uur constant inmiddelsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een van mijn harde schijven maakt momenteel ook piepgeluidjes, dus ik vrees dat ik binnenkort ook aan de beurt ben
En Shaguar![]()
Pompquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |