Kun je postieve notes krijgen? Hmm, nu wordt het wel verleidelijk om een duurdere abo te nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Af en toe. Ik heb ook veel positieve notes!
Mijn vorige account was te veel aan privé gekoppeld. Daarom opgeheven. Dit was toen mijn kloon en die ben ik maar gaan gebruiken.quote:
Druppelkut was ook leuker dan Iuc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Anne het volgende:
Sjoem is leuk!
Tenminste, jullie vonden haar leuker dan mij...
Ik had Sjoem destijds omdat ik wilde stoppen met ijsmeis, maar dat liep een beetje erg uit de hand hier ..quote:
zat ik ook net aan te denken inderdaad, vrachtwagen sc ging nog nooit zo hardquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Druppelkut was ook leuker dan Iuc.
Heb jij iets te maken met die website als je Sjoem bij Google opzoekt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had Sjoem destijds omdat ik wilde stoppen met ijsmeis, maar dat liep een beetje erg uit de hand hier ..dus toen heb ik mezelf toch maar weer kenbaar gemaakt.
Veel PTA'ers hebben een positieve notequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kun je postieve notes krijgen? Hmm, nu wordt het wel verleidelijk om een duurdere abo te nemen
En iedereen maar geilen op een vrouwelijke containerchauffeurquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef densmee het volgende:
[..]
zat ik ook net aan te denken inderdaad, vrachtwagen sc ging nog nooit zo hard
inderdaad oud ijzer crosserquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En iedereen maar geilen op een vrouwelijke containerchauffeur
Uhm.. Nee?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb jij iets te maken met die website als je Sjoem bij Google opzoekt?
ik heb mijn notes gelezen. trust me de gemiddelde mod heeft niet de kwaliteiten om een leuke, leesbare note te schrijven. het is 90% poep. smegmanus kon er nog wat van, maar ja die is geen mod meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kun je postieve notes krijgen? Hmm, nu wordt het wel verleidelijk om een duurdere abo te nemen
OK, dat heb ik allemaal niet meegekregen! Ik heb zelf geen kloon of zo, post sinds 11 jaar onder deze naam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had Sjoem destijds omdat ik wilde stoppen met ijsmeis, maar dat liep een beetje erg uit de hand hier ..dus toen heb ik mezelf toch maar weer kenbaar gemaakt.
Ah, ik neem aan dat het alleen maar positieve notes zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Veel PTA'ers hebben een positieve note.
Ik zou de moeite overigens niet nemen.. Je notes zijn de moeite niet zo waard.
ah ja de ijsmeis tijd. ik heb mijn winrar ervoor opgegeven!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom krijgt iemand een positieve note?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Veel PTA'ers hebben een positieve note.
Ik zou de moeite overigens niet nemen.. Je notes zijn de moeite niet zo waard.
de meeste notes zeggen meer over de mod dan over jouw user. en ze zijn echt saai, vaak zijn het enkel uit de context gehaalde quotes zonder verder commentaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ah, ik neem aan dat het alleen maar positieve notes zijn![]()
Dikke kans dat dat niet zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |