Ja, maar Duvel drink je niet even als dorstlessertje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn favorieten blijven toch Leffe 9 en Duvel.
Mja dat is zo met de meeste bieren die ik in huis heb. Ik neem er dan ook vaak eentje in de avond als ik daar zin in heb. Geen 3 of 4 want dan kom ik morgen niet fris op het werkquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar Duvel drink je niet even als dorstlessertje.
gelukkig komt Brand uit Limbolandquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Blik is bah, fles is![]()
En Jupiler, niet die bocht uit oost Brabant. Merk start met een B
Leeft nog, reed vanmorgen om 05.30 weg, en was om 21.00 weer thuis.quote:
quote:
damn 3 seconden te laat..quote:
Heb-se auch Limburgs moeten kallen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom ontdooid trouwens? was in blik, en heel de dag pjagtug weew gehad![]()
gemiste ninjaedit van jequote:
Niet te verstaan man die mafkezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb-se auch Limburgs moeten kallen?
Ik doe mijn best, waarschijnlijk lachen mijn collega's me uit als ze dit lezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet te verstaan man die mafkezen
Rijden is net zo goed een vak als hijsenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef lipje het volgende:
och je had hier ook een leuk klusje kunnen doen..... dakkapelletje tillen met een 60-tonner
Hij kwam de straat haast niet uit
geen idee, ik heb alleen de verhalen gehoordquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijden is net zo goed een vak als hijsen![]()
Een geel met rode?
Zoiets bedoel je ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Met goed gereedschap misschien, maar met alleen een bandenlichter en spierkracht denk ik niet dat het me lukt.
nee hij zit in de witte zuipschuit om weer een dagje buiten te staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 06:13 schreef 2cv het volgende:
Ligt SD nu als een hoopje gruis in een bakje/zakje of valt het mee ?
ook goedemorgenquote:
Kijken waar het probleem vandaan komt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:29 schreef .Neovo. het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd. Mijn Fiatje doet het niet (goed) meer.![]()
Vanochtend toen ik wou wegrijden begon de motor ineens op 3 cilinders te lopen, direct daarna begon het MIL lampje te knipperen.
Wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |