abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124488032
De Hasseltse Alain Graulus voelt zich gefnuikt in zijn godsdienstbeleving. De man wil, als zelfverklaarde pastafariaan, met een pastavergiet op het hoofd op de foto van zijn identiteitskaart, maar de lokale en federale administraties zien dat niet erg zitten. Nochtans genieten we in ons land vrijheid van religie, vindt Graulus, en dus wil hij zijn gelijk halen bij het Meldpunt Discriminatie. Dat schrijft het Belang Van Limburg.

Als pastafariaan houdt de 48-jarige Limburger er een aantal opmerkelijke gewoontes op na. Zo is het belangrijk dat hij een pastavergiet op zijn hoofd zet, maar dat druist in tegen wettelijke regels, die zeggen dat we herkenbaar op onze pasfoto moeten staan. Hoewel Graulus voorts perfect reglementaire pasfoto's liet maken, werd zijn aanvraag dus geweigerd: eerst bij de Hasseltse dienst Bevolking, later bij de bevoegde federale overheidsdienst.

Buitenlands succes
Nochtans, zo stipt het 'slachtoffer' aan, mag je om onder meer religieuze redenen afwijken van de wettelijke verplichtingen voor pasfoto's. Mogelijk wacht hem nu - na zijn klacht bij het Meldpunt Discriminatie - een juridisch gevecht. Dat overigens niet bij voorbaat verloren is. Zo triomfeerde de Oostenrijker Niko Haim na een drie jaar durend potje armworstelen met de administratieve molen en prijkt hij nu mét vergiet op zijn rijbewijs.

Het pastafarianisme - dat had u vast al begrepen - moet u niet erg serieus nemen. De godsdienst, ook bekend als De Kerk van het Vliegende Spaghettimonster, zag het levenslicht in 2005. Drijvende kracht achter de practical joke was biologieleraar Bobby Henderson (VS). Die had er schoon genoeg van dat hij in zijn lessen over de evoultie ook steeds op 'intelligent design' als optie moest wijzen. Hij besloot daarop om met een religie aan te komen die in zijn ogen nog van de pot gerukter was dan de andere.

Internationale religie
Die godsdienst - met als opperwezen een klieder spaghetti inclusief gehaktballen - ging al gauw viraal en sloeg in verschillende landen aan, met miljoenen aanhangers tot gevolg. Bonje maken om een pasfoto met pastahelm werd zo een wereldwijde hype, nu dus ook in Limburg.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-voor-pasfoto.dhtml

:')
Ура для россии
pi_124488114
Ja moet kunnen, de somalianen zitten toch met sluier en al!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_124488129
Mogen keppeltjes en hoofddoekjes wel? Dan is het natuurlijk wel belachelijk.
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 25 maart 2013 @ 16:23:33 #4
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_124488187
Dat krijg je als je uitzonderingen maakt i.v.m. geloof, dan zijn er mensen die het tot in het belachelijke gaan trekken. En terecht m.i., waarom zouden de regels (of uitzonderingen in dit geval) voor de één wel gelden en voor de ander niet?
pi_124488348
Dat krijg je dus als mensen teveel vrije tijd hebben.
  maandag 25 maart 2013 @ 16:29:19 #6
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_124488418
Ik meen mij te herinneren dat we jaren terug ook al zo'n idiote fokker hadden die als clown geschminkt op de foto wilde o.i.d. Net zo kansloos als dit.
  maandag 25 maart 2013 @ 16:30:48 #7
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_124488473
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat we jaren terug ook al zo'n idiote fokker hadden die als clown geschminkt op de foto wilde o.i.d. Net zo kansloos als dit.
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht *O*
Frysk bloed tsjoch op!
pi_124488558
Oeh wat grappig zeg.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_124488672
Pastafarians zijn trouwens een radical afsplitsing van de IPU stroming.

Groot gelijk dus dat die idioten aan banden worden gelegd, voor je het weet gelooft iedereen in hun fabeltjes en niet in die van de islam, paus, bagwhan, boeddha, jehova
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_124489012
quote:
Waarom? Deze man eist zijn rechten op. Wat is daar precies kansloos aan?

Neem je zijn religie niet serieus? Omdat jou de uitermate subjectieve opvatting is aangeleerd dat alleen religies als het christendom en de islam serieus zijn te nemen?
pi_124489054
quote:
15s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Boldface het volgende:

[..]

Waarom? Deze man eist zijn rechten op. Wat is daar precies kansloos aan?

Neem je zijn religie niet serieus? Omdat jou de uitermate subjectieve opvatting is aangeleerd dat alleen religies als het christendom en de islam serieus zijn te nemen?
ho ho alleen religie met geweld , kindermisbruik, terreur of iets dergelijks moet je serieus nemen.
blijf van mijn sig af! Nobody2.0 - Nobody2.0 - Nobody2.0
  maandag 25 maart 2013 @ 16:47:37 #12
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124489065
Het hele systeem is subjectief, dat is nou precies wat deze man wil aantonen. Je denkt toch niet echt dat ie in het spaghettimonster gelooft hè?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_124489204
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Het hele systeem is subjectief, dat is nou precies wat deze man wil aantonen. Je denkt toch niet echt dat ie in het spaghettimonster gelooft hè?
Waarom kun je daar niet in geloven? Weet je wel hoe erg je mij kwetst met de suggestie die je tussen de regels door wekt?

:'(
pi_124489231
quote:
Vieze ongelovige :r
  maandag 25 maart 2013 @ 16:53:11 #15
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124489253
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vieze ongelovige :r
Ehm, nee?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 25 maart 2013 @ 16:53:13 #16
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_124489254
quote:
Iets tegen clowns? :+
pi_124489335
quote:
Onzin, er is weinig subjectiefs aan een geschiedenis van, en traditie binnen een samenleving.

Z'n drammerige 'rationele' benadering faalt jammerlijk, zoals het altijd zal doen.
pi_124489339
quote:
Moge je pasta's immer waterig en smaakloos zijn, ongelovige!!!
  maandag 25 maart 2013 @ 16:58:12 #19
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_124489409
Luister eens, ik ben ook atheïst en vind die rare voorrechten voor religieuze types onzin. Maar dit is gewoon zo uitgekauwd.
pi_124489451
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:55 schreef waht het volgende:

[..]

Onzin, er is weinig subjectiefs aan een geschiedenis van, en traditie binnen een samenleving.

Z'n drammerige 'rationele' benadering faalt jammerlijk, zoals het altijd zal doen.
Hoe bedoel je? De grote religies zijn niet subjectief? Juist wel. Daarom kan van een uitzondering geen sprake zijn. Mensen shoppen uit de heilige geschriften dat het een lieve lust is....

Ik ben voor vrijheid, maar niet als dat inhoudt dat de grote baas wel even bepaalt dat jouw achterlijkheid de enige ware achterlijkheid is en de mijne een valse.

Te subjectief, vandaar.
pi_124489496
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 25 maart 2013 @ 17:15:57 #22
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_124489929
Ziet er prima uit op de foto toch ? Ik begrijp het probleem niet :?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_124490013
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:59 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? De grote religies zijn niet subjectief? Juist wel. Daarom kan van een uitzondering geen sprake zijn. Mensen shoppen uit de heilige geschriften dat het een lieve lust is....
Laten we dan voorop stellen dat alles subjectief is en dat de grote religies veel minder subjectief zijn (aangezien geworteld in geschiedenis, maatschappij, instituties en tussen de oren van miljarden) dan de quasi-grappige verzinsels van deze meneer.

Ja, dit is de terreur van de meerderheid en daar ga ik in mee.
pi_124490369
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef waht het volgende:

[..]

Laten we dan voorop stellen dat alles subjectief is en dat de grote religies veel minder subjectief zijn (aangezien geworteld in geschiedenis, maatschappij, instituties en tussen de oren van miljarden) dan de quasi-grappige verzinsels van deze meneer.

Groot is natuurlijk een beetje een raar criterium, net als oud. Er zijn ook afsplitsingen van de gereformeerden die de interpretatie van één bijbeltekst betreffen, terwijl het eigenlijk om een persoonlijke vete tussen twee vooraanstaande kerkelijken ging.

Binnen het kader van de scheiding tussen kerk en staat en godsdienstvrijheid is het natuurlijk een beetje raar dat die staat godsdiensten gaat keuren, zeker ter gelegenheid van een eenvoudige en noodzakelijke ambtelijke handeling als het verstrekken van een identiteitsbewijs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_124490542
quote:

[..]

Ik niet, want die meerderheid kloot maar wat aan en is het onderling al eeuwen oneens.

In de VS is het officieel erkend als religie btw, als ik me niet vergis.

En ik snap je punt wel hoor, en ik gun die mensen ook echt wel wat. Maar het gaat soms wat te makkelijk, en men raakt soms de kern van zaken uit het oog.
En daar is vanalles mis mee, en dat hoef je niet te accepteren vind ik.

Of dit soort schijtlolligheden de beste manier zijn om de aandacht er op te richten is weer een tweede, en dat mensen er de buik vol van hebben snap ik ook wel. Blijf origineel, of kom gewoon direct ter zake daar waar iets je niet zint. Doet de boodschap goed.
pi_124490714
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Groot is natuurlijk een beetje een raar criterium, net als oud. Er zijn ook afsplitsingen van de gereformeerden die de interpretatie van één bijbeltekst betreffen, terwijl het eigenlijk om een persoonlijke vete tussen twee vooraanstaande kerkelijken ging.

Binnen het kader van de scheiding tussen kerk en staat en godsdienstvrijheid is het natuurlijk een beetje raar dat die staat godsdiensten gaat keuren, zeker ter gelegenheid van een eenvoudige en noodzakelijke ambtelijke handeling als het verstrekken van een identiteitsbewijs.
Het is wellicht raar maar het is tevens noodzakelijk. De kleine stromingen binnen grote religies worden tenminste nog gefilterd en gespiegeld aan de grotere stromingen en indien gewenst in de ban gedaan. Deze religies zijn er nu eenmaal en daar valt weinig aan te doen. Wel kan worden voorkomen dat nieuwe religies ontstaan, helemaal als deze enkel bedoeld zijn om een punt te maken. Dat doen deze mensen maar elders en niet via deze weg.
pi_124490811
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:36 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Ik niet, want die meerderheid kloot maar wat aan en is het onderling al eeuwen oneens.

In de VS is het officieel erkend als religie btw, als ik me niet vergis.

En ik snap je punt wel hoor, en ik gun die mensen ook echt wel wat. Maar het gaat soms wat te makkelijk, en men raakt soms de kern van zaken uit het oog.
En daar is vanalles mis mee, en dat hoef je niet te accepteren vind ik.

Of dit soort schijtlolligheden de beste manier zijn om de aandacht er op te richten is weer een tweede, en dat mensen er de buik vol van hebben snap ik ook wel. Blijf origineel, of kom gewoon direct ter zake daar waar iets je niet zint. Doet de boodschap goed.
Mensen zijn het inderdaad constant oneens, maar als dat het geschilpunt is zijn we snel klaar: dat zal nooit veranderen. Wat verandert is waarin deze onenigheid zich uit.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:45:30 #28
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_124490852
Baas
Say what?
pi_124490890
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef waht het volgende:

[..]

Het is wellicht raar maar het is tevens noodzakelijk. De kleine stromingen binnen grote religies worden tenminste nog gefilterd en gespiegeld aan de grotere stromingen en indien gewenst in de ban gedaan. Deze religies zijn er nu eenmaal en daar valt weinig aan te doen. Wel kan worden voorkomen dat nieuwe religies ontstaan, helemaal als deze enkel bedoeld zijn om een punt te maken. Dat doen deze mensen maar elders en niet via deze weg.
Elk uiterlijk vertoon van religie is toch "een punt maken"?

De overheid moet gewoon zorgen dat de criteria levensbeschouwelijk neutraal zijn, dan heb je dit soort problemen ook niet. Het is dezelfde nonsense als bij de militaire dienst vroeger, dat het leger mijn geweten gaat toetsen, dan moet je ze eerst uitleggen dat je dáár principiele bezwaren tegen hebt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_124491221
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Elk uiterlijk vertoon van religie is toch "een punt maken"?
Klopt maar dan dus gebaseerd op meer geschiedenis.
quote:
De overheid moet gewoon zorgen dat de criteria levensbeschouwelijk neutraal zijn, dan heb je dit soort problemen ook niet. Het is dezelfde nonsense als bij de militaire dienst vroeger, dat het leger mijn geweten gaat toetsen, dan moet je ze eerst uitleggen dat je dáár principiele bezwaren tegen hebt.
Dat de overheid dit niet doet is de erfenis van een geschiedenis vol religie. Verder vind ik het geen probleem als het neutraler wordt.
pi_124491441

weheheheh
pi_124492010
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:04 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]

weheheheh
_O_
  maandag 25 maart 2013 @ 18:28:39 #33
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_124492351
Ramen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 maart 2013 @ 19:25:01 #34
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_124494602
Mooi dit.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_124495309
Wat een actie _O-

Zou 'De Zilveren Lepel' hun bijbel zijn? :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_124495886
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja, dat mag op basis van vrijheid van religie.
pi_124495952
quote:
9s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:32 schreef waht het volgende:
Oeh wat grappig zeg.
Het gaat niet om grappig zijn, het gaat om de achterlijkheid aantonen van het feit dat we continu maar uitzonderingen maken voor religieuzen op de geldende regels.
  maandag 25 maart 2013 @ 20:27:32 #38
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_124498392
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
Wat een actie _O-

Zou 'De Zilveren Lepel' hun bijbel zijn? :D
Jamie Oliver is hun Messias.
pi_124501546
Als een keppeltje en kopdoek mogen, moet een pastavergiet ook kunnen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_124507021
quote:
Precies. Iedereen weet immers dat alleen de christelijke god echt bestaat. Dat we hoofddoekjes voor islamieten toestaan, is ook alleen maar omdat we niet dood willen.
pi_124511585
quote:
Rasiest!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 06:25:00 #42
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124513233
pastafariaan _O_

Ben ik dan een Kapsaliaan?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 27 maart 2013 @ 03:41:16 #43
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_124555099
quote:

[..]

Laten we dan voorop stellen dat alles subjectief is en dat de grote religies veel minder subjectief zijn
Nee.

quote:

[..]

Vergeet het hele religie-gebeuren. Mensen mogen op de foto met een keppeltje, of zelfs met een hoofddoek. Waarom mag iemand dan niet met een vergiet op de foto?
Daarbij zie ik niet waarom mensen niet via deze weg hun punt moeten maken, maar via een andere (zoals..?) weg.
It's okay to be white
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 08:10:45 #44
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124556000
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat niet om grappig zijn, het gaat om de achterlijkheid aantonen van het feit dat we continu maar uitzonderingen maken voor religieuzen op de geldende regels.
Correct.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_124556076
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:49 schreef thabit het volgende:

[..]

Precies. Iedereen weet immers dat alleen de christelijke god echt bestaat. Dat we hoofddoekjes voor islamieten toestaan, is ook alleen maar omdat we niet dood willen.
Natuurlijk is het systeem subjectief. We zijn geen fucking robots.
pi_124556251
quote:

[..]

Nee, want het is geen meerderheid. We hebben nu bepaalde wetten en regels waarbij voor iedere burger regel A geldt, behalve voor mensen die een bepaalde religie aanhangen want voor hen geldt regel B. Als die mensen daadwerkelijk in de meerderheid waren zou er geen uitzondering nodig zijn en zou voor iedereen regel B gelden.
pi_124556321
quote:

[..]

Gelukkig maak jij dat niet uit :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_124556419
Die hele religieuze wetgeving is belachelijk. Iemand die gelooft in het christelijk of islamitische vliegende spaghetti monster, mag van de overheid z'n reet afvegen aan verscheidene wetgeving. Maar iemand die gelooft in vrijheid heeft het kijken na. Kan de overheid zich niet 1x houden aan het "iedereen is gelijk" verhaal? :{
pi_124556442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 03:41 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Vergeet het hele religie-gebeuren. Mensen mogen op de foto met een keppeltje, of zelfs met een hoofddoek. Waarom mag iemand dan niet met een vergiet op de foto?
Daarbij zie ik niet waarom mensen niet via deze weg hun punt moeten maken, maar via een andere (zoals..?) weg.
Omdat ik het religie-gebeuren niet vergeet. ;)
pi_124556446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 08:37 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Gelukkig maak jij dat niet uit :')
Hee Sicstus, alles goed?
pi_124556507
Ik vind dat als hij kan aantonen altijd en overal (werk, feestjes, uitgaan) een vergiet te dragen dat dat ook op de pasfoto moet kunnen. Als het alleen voor de pasfoto is dan is dat natuurlijk waanzin, een pasfoto is ter herkenning, geen verkleedpartijtje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124556807
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat als hij kan aantonen altijd en overal (werk, feestjes, uitgaan) een vergiet te dragen dat dat ook op de pasfoto moet kunnen. Als het alleen voor de pasfoto is dan is dat natuurlijk waanzin, een pasfoto is ter herkenning, geen verkleedpartijtje.
Precies wat ik dacht :)
pi_124556835
quote:
Ah, dat is inderdaad een prima uitgangspunt, hoeven we het ook niet meer over religie te hebben.
pi_124557232
Kunnen die mensen niet gewoon normaal doen?
  woensdag 27 maart 2013 @ 09:50:50 #55
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_124557542
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:32 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die mensen niet gewoon normaal doen?
Gelovigen, bedoel je?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_124557585
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 08:48 schreef waht het volgende:

[..]

Hee Sicstus, alles goed?
Nee
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_124557650
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gelovigen, bedoel je?
Ook.
pi_124557755
Ik herinner me nog in 2007, ID kaart van 'The joker' uit Batman.
En dat 'mocht' wel :') :P
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:42:59 #59
398497 dashung
Daffy, heer en meester. Heil
pi_124562325
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:30 schreef iFries het volgende:
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
Held
God is een verzinsel om jullie te onderdrukken. God is ziek en sadistisch. Een tiran pur sang.
Enkel een volslagen gestoorde had hem kunnen verzinnen. Verwerp God, laat Daffy in je leven.
pi_124563776
Als een hoofddoek kan kan dit ook.
Conscience do cost.
pi_124563853
Waar kan ik me inschrijven voor deze religie?

Want, pasta :9
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:35:55 #62
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_124568567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 08:48 schreef waht het volgende:

[..]

Omdat ik het religie-gebeuren niet vergeet. ;)
Islamieten en religieuze Joden zijn m.i. ook compleet maf, minder nog dan Pastafari's. Wie ben jij om te bepalen welk geloof wel en niet serieus genomen moet worden? Je kunt iemand niet weigeren om met een vergiet op de foto te gaan, als iemand die een oudere religie aanhangt dat wel mag. Je meet met twee maten.

Je zei trouwens dat deze Limburgse pastafari zijn punt maar op een andere manier moet maken, ik vroeg je daarop wat dan volgens jou een betere manier is. Dus bij deze nogmaals?
It's okay to be white
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:38:15 #63
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_124568655
quote:
Het gaat ook niet om een verkleedpartijtje. Het gaat erom dat het waanzin is dat mensen met een hoofddoek op de pasfoto gaan, en daarbij komt dan ook nog eens dat iemand die beweert dat hij met een vergiet rond loopt vanwege zijn geloof, dat niet mag. Moslims hoeven ook niet aan te tonen dat ze altijd een hoofddoek dragen.
It's okay to be white
pi_124568964
Doet me denken aan die uitkeringsrukker hier op fok met z'n clownsgezicht. ;(
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:47:19 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124569025
quote:
13s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Doet me denken aan die uitkeringsrukker hier op fok met z'n clownsgezicht. ;(
Originele gedachte ook, pas 3 keer aangehaald dit topic :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_124569061
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Originele gedachte ook, pas 3 keer aangehaald dit topic :').
Niks gelezen. Boeiend.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124569500
Wanneer beginnen de Pastafari eigenlijk een heilige oorlog tegen andere religies?

Gewoon, om erbij te horen...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:05:04 #68
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124569717
Ik moet van mijn geloof met mijn ballen buiten mijn broek lopen, maar dat wordt door de religieuze intolerantie in dit land niet toegestaan.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:06:54 #69
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124576427
Ik geloof dat een aantal posters hier dit "geloof" niet helemaal goed hebben begrepen... ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:21:44 #70
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_124577096
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor deze religie?

Want, pasta :9
Ik denk dat voor hen pasta heilig is, dus niet gegeten...
Jij bent meer een uh antipasti dan :@
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_124608397
Zolang je oren maar vrij zijn, dan kunnen we in ieder geval controleren of je een terrorist bent of niet.
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:26:51 #72
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_124609245
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
daarom is het ook discriminatie he
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:27:35 #73
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_124609272
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik denk dat voor hen pasta heilig is, dus niet gegeten...
Jij bent meer een uh antipasti dan :@
ach man, de gristenen eten de zoon van god met vlees en bloed op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')