Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat als hij kan aantonen altijd en overal (werk, feestjes, uitgaan) een vergiet te dragen dat dat ook op de pasfoto moet kunnen. Als het alleen voor de pasfoto is dan is dat natuurlijk waanzin, een pasfoto is ter herkenning, geen verkleedpartijtje.
Ah, dat is inderdaad een prima uitgangspunt, hoeven we het ook niet meer over religie te hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat als hij kan aantonen altijd en overal (werk, feestjes, uitgaan) een vergiet te dragen dat dat ook op de pasfoto moet kunnen. Als het alleen voor de pasfoto is dan is dat natuurlijk waanzin, een pasfoto is ter herkenning, geen verkleedpartijtje.
Gelovigen, bedoel je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:32 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die mensen niet gewoon normaal doen?
Heldquote:Op maandag 25 maart 2013 16:30 schreef iFries het volgende:
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
Islamieten en religieuze Joden zijn m.i. ook compleet maf, minder nog dan Pastafari's. Wie ben jij om te bepalen welk geloof wel en niet serieus genomen moet worden? Je kunt iemand niet weigeren om met een vergiet op de foto te gaan, als iemand die een oudere religie aanhangt dat wel mag. Je meet met twee maten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:48 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat ik het religie-gebeuren niet vergeet.
Het gaat ook niet om een verkleedpartijtje. Het gaat erom dat het waanzin is dat mensen met een hoofddoek op de pasfoto gaan, en daarbij komt dan ook nog eens dat iemand die beweert dat hij met een vergiet rond loopt vanwege zijn geloof, dat niet mag. Moslims hoeven ook niet aan te tonen dat ze altijd een hoofddoek dragen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Originele gedachte ook, pas 3 keer aangehaald dit topicquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Doet me denken aan die uitkeringsrukker hier op fok met z'n clownsgezicht.
Niks gelezen. Boeiend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Originele gedachte ook, pas 3 keer aangehaald dit topic.
Ik denk dat voor hen pasta heilig is, dus niet gegeten...quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor deze religie?
Want, pasta
daarom is het ook discriminatie hequote:Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mogen keppeltjes en hoofddoekjes wel? Dan is het natuurlijk wel belachelijk.
ach man, de gristenen eten de zoon van god met vlees en bloed op!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat voor hen pasta heilig is, dus niet gegeten...
Jij bent meer een uh antipasti dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |