Hopelijk wel met dan een fatsoenlijke equipe voor de Spelenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:58 schreef rubbereend het volgende:
we gaan sowieso naar Brazilië, in het slechtste geval pas in 2016
*Hardop lachtquote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef rubbereend het volgende:
ik haal net mijn medicijnen op van de apotheek en blijkbaar was de Nederlandse partij op want ik heb een Italiaanse verpakking. En daar staat met een symbooltje op dat het geen doping is![]()
1 2 3 4 5 | 1 Japan 5 13 4 1 0 13 2 11 2 Australia 5 6 1 3 1 6 6 0 3 Oman 6 6 1 3 2 6 9 -3 4 Iraq 5 5 1 2 2 4 5 -1 5 Jordan 5 4 1 1 3 4 11 -7 |
1 2 3 4 5 | 1 Uzbekistan 5 8 2 2 1 5 4 1 2 South Korea 4 7 2 1 1 9 4 5 3 Iran 5 7 2 1 2 2 2 0 4 Qatar 5 7 2 1 2 3 5 -2 5 Lebanon 5 4 1 1 3 2 6 -4 |
Zuid-Korea 2-1 Qatar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:45 schreef borisz het volgende:
Overigens de andere groep is ook gelijk opgaand.
[ code verwijderd ]
Jap - Qatar is nu aan de gang(0-0 half uur gespeeld) en Uz - Leb begint om 1400.
Jordanie wint met 2-1. Japan moet wachten tot juniquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef borisz het volgende:
Australie 2-2 Oman. Japan heeft aan een gelijkspel genoeg tegen Jordanië. om zich als eerste te kwalificeren voor het WK.
zolang die nog maar heeel lang doorvliegt vind ik het primaquote:
Volgens mij 6 keer of meer meegegaan aan het WK en nooit de eerste ronde overleefd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
Time flies
Schotland het eerste Europese land dat echt is uitgeschakeld voor het WK.
Andorra maakt nog kans?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
Time flies
Schotland het eerste Europese land dat echt is uitgeschakeld voor het WK.
Mooi topicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:01 schreef Againzender het volgende:
druk weekeinde voor de boeg, alweer bijna 8 jaar geleden....
VBL / [HOOLS] Het VBL-Café # 614: Het terras is weer open!
ik lees het graag weer terug rond deze tijd van het jaarquote:
bijzonder was dat jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik lees het graag weer terug rond deze tijd van het jaar![]()
zo gek ook hoe naief we ook waren. Ik zat nog achter de computer en vrouw meldt droogjes: dit is denk een een voor-wee. En dat poste ik dan gelijk hier.
Maar dat werden dus vrij snel echte weeen. En toen de verloskundige hier kwam, we hadden netjes 2 uur gewacht, zo lang moesten de weeen constant zijn, was Axel al zo ver dat we niet meer naar het ziekenhuis konden en het thuis moest gebeuren
Bijna 8 nu dus. Al het lief en leed gedeeld hier. Mooi
de op één na laatste ronde zal nog wel aangepast worden dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
Wel weer kut dat de KNVB de thuiswedstrijd van Ajax komende zondag op 16:30 uur heeft gezet. Normaal al een klotetijdstip, maar nu metAxels verjaardag die dag wordt dat te druk voor hem. Zag dat alle andere thuiswedstrijden ook op 16:30 staan, behalve de laatste tegen Willem II, die staat op 12:30begrijp ik ook niet in de 1-na-laatste competitieronde.
ja,dat kan tegenwoordig geloof ik. Vroeger waren de laatste twee rondes altijd alle wedstrijden om 14:30quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de op één na laatste ronde zal nog wel aangepast worden dan.
waarom moet het 5-5 vroegerquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:49 schreef borisz het volgende:
5 mei wordt er idd om 1230 gevoetbald. (speelronde 33) Zal wel met bevrijdingsdag te maken hebben dus.
12 mei is 1430
5 mei vieringen in veel steden?quote:
dat is toch de hele dag, 4-5 lijkt me wat meer beperktquote:
sinds wanneer is er in jouw stad betaald voetbal?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Vijf mei is alles om 12.30 uur en terecht vind ik wel. Die dag is in mijn stad behoorlijk heilig, een van de leukste dagen per jaar, waarbij de stad rond een uur of drie echt vol loopt. Dus prima dat de KNVB daar rekening mee heeft gehouden.
Voor aanstaande zondag denk ik (hoop ik) dat er rekening gehouden is met het Future toernooi.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sinds wanneer is er in jouw stad betaald voetbal?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:38 schreef Againzender het volgende:
en weer een jeugdvriend dood aan kanker
heel vermakelijkquote:
het werd een briljante uitzendingquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:09 schreef borisz het volgende:
Kandidatentoernooi neemt een verrassende wending. Kramnik nu aan de leiding na een zege op Aronian. Carlsen verloor verrassend van Ivanchuk.
Echt Henk de Haan...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het werd een briljante uitzending
Heb het moeten missen. Was ie de gast en vertel eens meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt Henk de Haan...Legendarisch en dat allemaal voor mijn ouwe club.
SMS VEENDAM naar 3010
Hij was de gast aan de bar met een sponser shirt aan en zo. Denk dat dat ie 50% in beeld is geweest en 30 % aan het woord of zo iets... En ter afsluiting met een trompetje rond de tafel lopen toeteren.. Lees ander het VI topic ff terug en op uitzending gemist of zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het moeten missen. Was ie de gast en vertel eens meer
Grappig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was de gast aan de bar met een sponser shirt aan en zo. Denk dat dat ie 50% in beeld is geweest en 30 % aan het woord of zo iets... En ter afsluiting met een trompetje rond de tafel lopen toeteren.. Lees ander het VI topic ff terug en op uitzending gemist of zo
VBL / Glasgow Rangers kampioen van derde divisiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
Rangers heeft de titel van de derde divisie binnen.
Weinig spanning dit jaar.quote:
Volgens mij staat HOOLS wel in degelijk in je AT.... En anders nu wel..quote:Op maandag 1 april 2013 01:58 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is HOOLS uit mijn AT![]()
Idiote Britten! Meiden lopen in korte rokjes zonder jas. Kunnen niet tegen wiet en drank, dus kotsend in de straat!
Gezellig
Daarom postte ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij staat HOOLS wel in degelijk in je AT.... En anders nu wel..
Eerste wel, tweede minder. Was gaar want met de bus naar mijn ouders geweest vandaag. Wel gezellig hoor!!quote:Op maandag 1 april 2013 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuke poes in je UIWas het gezellig in de kroeg?
Nachtbus?quote:Op maandag 1 april 2013 02:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Eerste wel, tweede minder. Was gaar want met de bus naar mijn ouders geweest vandaag. Wel gezellig hoor!!
Gelukkig niet! Eerst bij ouders, later afgesproken met vrienden in de kroeg. Nachtbussen genoeg gezien in mijn leven. Kan gelukkig lopen naar huis uit de kroegquote:
Was eerst al om 7 uur wakker zelfs! En nog tot 9 wakker gelegen. Gelukkig nog paar uurtjes gepaktquote:
Leuk!quote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef borisz het volgende:
Morgen naar het Ministerie van Financiën. Inhousedag
Je werkplek bekijken voor als je over 35 jaar daar minister wordtquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef borisz het volgende:
Morgen naar het Ministerie van Financiën. Inhousedag
Jupquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Ik ga voor meer info over het audit traineeship op het ministerie. Dan zou ik RA kunnen worden op jullie kosten
.
De spanningquote:Op maandag 1 april 2013 19:47 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Londen. Carlsen verliest en Kramnik staat ook op verliezen.
Gepodst in het topic. 21jarig wonderbooi.quote:Op maandag 1 april 2013 20:11 schreef borisz het volgende:
Kramnik verliest ook.
Carlsen mag Anand uitdagen
quote:Op maandag 1 april 2013 20:11 schreef borisz het volgende:
Kramnik verliest ook.
Carlsen mag Anand uitdagen
en de komende 8 jaarquote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
Drukke verjaardag van Axel gisteren. 8 jaar alweer! Dank al alle lieve Hools die de afgelopen 8 jaar mijn problemen hebben willen aanhoren:)
ooit gaan we die hools/FOK!-ers eens meeten.quote:
je collega van kantoor?quote:Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ooit gaan we die hools/FOK!-ers eens meeten.
Echt, ken maar echt 1 FOK!-er in het echt!
yep! helaas geen collega meer nuquote:
Je hebt toch ook een keer Beschouw gemeet bij NIVO?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ben met Golfer, Doc, en Kamagurka paar keer naar Ajax-Tournement geweest.
Met Doc, Kamagurka, Treinhomo en Mark naar concerten.
Met shmoopy iets gehad. En Bluezz ontmoet als partner van Golfer.
Nee, we gingen zaalvoetballen, althans dat was de bedoeling..quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:23 schreef borisz het volgende:
En toen kwam Eend met een tafeltennisbatje aanzetten.
Shit ja Beschouw. Beschouw kwam naar Bommel om samen een wedstrijd te kijken en elkaar te ontmoeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een keer Beschouw gemeet bij NIVO?
Methodmich toch niet he? of wel??
Maar het veld was bevroren ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, we gingen zaalvoetballen, althans dat was de bedoeling..![]()
![]()
Mijn inschrijving was verloren gegaan en Eend werd te licht bevonden na 1 wedstrijd ofzo..quote:
Preciesquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit ja Beschouw. Beschouw kwam naar Bommel om samen een wedstrijd te kijken en elkaar te ontmoeten.
Methodmitch niet ontmoet idd.
Best wel veel Fokkers ontmoet voor een zolderkamerautist die nooit buitenkomt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb rubbereend vanacht nog gemeet. Alleen was het wel in mijn droom![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste echte meet was begin vorige maand met de 25-35+ groep hier in Eindhoven..
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, we gingen zaalvoetballen, althans dat was de bedoeling..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn inschrijving was verloren gegaan en Eend werd te licht bevonden na 1 wedstrijd ofzo..![]()
![]()
![]()
Ik moet ook weer lachen.quote:
Welke meet met Blumchen? Er waren er twee wat ik me kan herinneren. Bij de eerste was ik niet bij, daar waren ook Suijk, TonyMontana en Superjoden aanwezig (wie kent ze nogquote:Op woensdag 3 april 2013 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Die meets waren altijd wel lachen ja. Laatst (hoewel, da's ook al weer lang geleden) nog eens wat foto's van teruggezien, meet met Blumchen er toen bij.
Foto's waren indd van die eerste met Bloem. Knap dat je ondanks dat je er niet was nog weet dat zij er warenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke meet met Blumchen? Er waren er twee wat ik me kan herinneren. Bij de eerste was ik niet bij, daar waren ook Suijk, TonyMontana en Superjoden aanwezig (wie kent ze nog)
De tweede keer wat tevens de allerlaatste meet was, wat ik me kan herinneren was ik er wel bij..
Foto's gezien en een ijzersterk geheugenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Foto's waren indd van die eerste met Bloem. Knap dat je ondanks dat je er niet was nog weet dat zij er waren.
Ja, die was erg goed bezocht.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef rubbereend het volgende:
de 5 jaar meet staat me ook nog enorm goed bijvolle bak
ja nog even met een enorme groep een eetplekje vindenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die was erg goed bezocht.Met Digger en EW, Doc, Beschouw Ole ErikT en nog meer van die oud gedienden...
ik ken wel meer mensen die bij die meet aanschovenquote:Ook DaMart was er, daar ben ik vorig jaar juni nog thuis geweest. (smiddags met een groep aan strand gezeten, waar Chufi ook aanschoof)
Douche-Eendje was er ook inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja nog even met een enorme groep een eetplekje vinden
[..]
ik ken wel meer mensen die bij die meet aanschoven
MPG heb ik volgens mij nog nooit irl ontmoet. douche-eendje wel meedere malenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Douche-Eendje was er ook inderdaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook MPG, die ken je ook vast wel![]()
volgens mij zijn alle toptoernooien tegenwoordig op blauwe tafels.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend waarom zijn biljartlakens blauw en tafeltennistafels groen ?
bij het tennis was ook niet iedereen even blij met blauw gravelquote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef borisz het volgende:
De kleur zou meer bij de TVpassen. Nou tijdens het Hockey op de OS heb ik het niet gemerkt.
Het WKhockey in het ADO Stadion heeft straks gewoon een groen kunstgrasveld.
Zeker via de vriend van Me-Mo? De koppelaarster in die relatie min of meerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MPG heb ik volgens mij nog nooit irl ontmoet. douche-eendje wel meedere malen
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker via de vriend van Me-Mo? De koppelaarster in die relatie min of meer
Okee,quote:Op woensdag 3 april 2013 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]we hadden daarvoor al wel contact
Sorry. Is me ontgaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle toptoernooien tegenwoordig op blauwe tafels.
wie was waar koppelaarsterquote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker via de vriend van Me-Mo? De koppelaarster in die relatie min of meer
Wat ik begrepen heb van Douche-Eendje heeft zij jouw vriend een beetje aangespoord om jou beter te leren kennen, maar daar kan ik me in vergissenquote:
das niet zo, mss dat ze tegen m gezegd heeft dat ie daadwerkelijk met me moest meeten als t zo goed klikte ofzo maar ken pg uit n topic waar zij niet eens kwamquote:Op woensdag 3 april 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van Douche-Eendje heeft zij jouw vriend een beetje aangespoord om jou beter te leren kennen, maar daar kan ik me in vergissen![]()
![]()
![]()
Okee. Ik verwoord me misschien verkeerd dan, ze heeft hem wel een beetje over de streep getrokken. Volgens mij kende zij hem al van buiten fok!. Maar ik kan beter niet veel er over zeggen, ben gewoon een buitenstaander in deze situatie natuurlijk...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das niet zo, mss dat ze tegen m gezegd heeft dat ie daadwerkelijk met me moest meeten als t zo goed klikte ofzo maar ken pg uit n topic waar zij niet eens kwam
van buiten fok klopt. maar er is niks gekoppeld/over de streep getrokken iigquote:Op woensdag 3 april 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik verwoord me misschien verkeerd dan, ze heeft hem wel een beetje over de streep getrokken. Volgens mij kende zij hem al van buiten fok!. Maar ik kan beter niet veel er over zeggen, ben gewoon een buitenstaander in deze situatie natuurlijk...
Okeequote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van buiten fok klopt. maar er is niks gekoppeld/over de streep getrokken iigZe heeft m mss gesteund in beslissingen maar that;s really all
Kan beter, Heb vanmiddag ook besloten om toch het opbouwen in werkuren even stop te zetten. Er is ook een hoop op me af gekomen de laatste maanden en nu komt er ook nog een nieuwe baan bij kijken. Dus even pas op de plaats even uitwerken op mijn huidige plek even een korte rustperiode inlassen om daarna met volle energie me op het nieuwe werkbestaan te kunnen storten.quote:
verstandig, stapje voor stapje. Succes Bosquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan beter, Heb vanmiddag ook besloten om toch het opbouwen in werkuren even stop te zetten. Er is ook een hoop op me af gekomen de laatste maanden en nu komt er ook nog een nieuwe baan bij kijken. Dus even pas op de plaats even uitwerken op mijn huidige plek even een korte rustperiode inlassen om daarna met volle energie me op het nieuwe werkbestaan te kunnen storten.
En daar? ben je inmiddels al meester in de rechten?
*negeert de laatste vraagquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan beter, Heb vanmiddag ook besloten om toch het opbouwen in werkuren even stop te zetten. Er is ook een hoop op me af gekomen de laatste maanden en nu komt er ook nog een nieuwe baan bij kijken. Dus even pas op de plaats even uitwerken op mijn huidige plek even een korte rustperiode inlassen om daarna met volle energie me op het nieuwe werkbestaan te kunnen storten.
En daar? ben je inmiddels al meester in de rechten?
Succes Bossie.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Even mijn haren wassen, morgen naar het ziekenhuis voor EEG (even uit voorzorg gezien mijn neurologische aandoening, waarschijnlijk niets ernstigs)
Dank je het is inmidddels al gepiept.. Volgende week krijg ik de uitslagquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:59 schreef borisz het volgende:
TOng. Zaterdag Grand National. Jij maakt het topic zoals het hoort
NEC-NAC Nul Nulquote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je het is inmidddels al gepiept.. Volgende week krijg ik de uitslag
Gloeiende. De rechten zijn bij Channel 4 en niet meer bij de Beeb.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij mag het doen. Je maakt er altijd wat moois van.
Dus doe je best.
ja was geweldigquote:Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef borisz het volgende:
Wim T Schippers neemt radio1 over![]()
. Zeer grappig
Shit gemist.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef borisz het volgende:
Wim T Schippers neemt radio1 over![]()
. Zeer grappig
GVDquote:Op donderdag 4 april 2013 13:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Gloeiende. De rechten zijn bij Channel 4 en niet meer bij de Beeb.
je kan het gewoon terugkijken: http://www.eo.nl/radio/di(...)pers-ontregelt-didd/quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef tong80 het volgende:
Net één van mijn beste vrienden gebeld. Ken hem al 35 jaar. Is al tijden ziek. Maar kan op zijn manier leven. Is in de organisatie van Paaspop bijvoorbeeld. Maar moest wel om 20.30 uur naar huis.
Gisteren laatste test gehad of de chemo toch aan zou kunnen slaan. Vanmiddag gesprek gehad dat het dus niet het geval is. Was even traantjes in de ogen en kon even niks zeggen. Jack is pas 52.
Veel meegemaakt samen. leek wel of ie mij meer steunde dan ik hem. Jackie lul.
Ben even geen tong80.
Ik ga helemaal los op Fok! nu. Fuckzooiquote:
Moet je echt doen !! Sterkte trouwens... Las er ff over heenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los op Fok! nu. Fuckzooi
Kutziektequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef tong80 het volgende:
Net één van mijn beste vrienden gebeld. Ken hem al 35 jaar. Is al tijden ziek. Maar kan op zijn manier leven. Is in de organisatie van Paaspop bijvoorbeeld. Maar moest wel om 20.30 uur naar huis.
Gisteren laatste test gehad of de chemo toch aan zou kunnen slaan. Vanmiddag gesprek gehad dat het dus niet het geval is. Was even traantjes in de ogen en kon even niks zeggen. Jack is pas 52.
Ben even geen tong80.
sterkte tongquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef tong80 het volgende:
Ben even geen tong80.
Ik zie niets, Ligt ie achter de bar te slapen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Hee een Van Tongerlo achter de bar bij VI
En het boek ziet er nog gewoon ongelezen uit. Zo onwijs leuk ditquote:
Een mooi geschenk Boss ... Enjoyquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het boek ziet er nog gewoon ongelezen uit. Zo onwijs leuk dit![]()
![]()
Was het iemand van Giessen en heette ie Karel ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Lees net in het VI topic dat het mijn neef Wilco van Tongerlo was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Verrassende winnaar las ik net. Jammer dat ik het niet kon zien.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:59 schreef borisz het volgende:
TOng. Zaterdag Grand National. Jij maakt het topic zoals het hoort
Ja 6 wedstrijden voor het einde. ook het record van meest gewonnen wedstrijden na elkaar verbetererd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Bayern kampioen. Een nationaal snelheidsrecord wat ik zo begrijp
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja 6 wedstrijden voor het einde. ook het record van meest gewonnen wedstrijden na elkaar verbetererd.
Maar wat veel belangrijker is. NIVO Sparta wint na 22 wedstrijden voor het eerst dit seizoen.
Borisz, luister je ook naar Radio-1 ?quote:
Peter Winnenquote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Borisz, luister je ook naar Radio-1 ?
Komend uur bij Govert van Brakel Peter Winnen. Leuke man is dat.
Trouwens : KLB / tong80
Neuh. Ik kijk Buitenhof .quote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Borisz, luister je ook naar Radio-1 ?
Komend uur bij Govert van Brakel Peter Winnen. Leuke man is dat.
Trouwens : KLB / tong80
Goh ze is natuurlijk niet zomaar iemand hequote:
wtfquote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ze meldden het zelfs in het NOS-Journaal.
heeft wel voor een berg goede muziek gezorgd.... waar is tong?quote:
ik denk dat tong al ingevlogen is in Londenquote:Op maandag 8 april 2013 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft wel voor een berg goede muziek gezorgd.... waar is tong?
Die ruzie van Derksen en Genee werd ook al flink onder de loep genomen...quote:
Goeiemorgenquote:
Ik las het.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef borisz het volgende:
En een mooie wending in RafSylvieGate. Sylvie zou uithuilen bij Zlatan
So whatquote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef borisz het volgende:
Blijf dan ook van de draadjes af.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:37 schreef Ole het volgende:
Telkens als je denkt dat het niet gekker kan met Syl en Raf..
Ach ja. Natuurlijk is het leuk. Maar goed, dit gebeurt ook bij niet bekende Nederlanders, dus haal ik gewoon mijn schouders er voor op..quote:Op woensdag 10 april 2013 14:59 schreef Ole het volgende:
Nee Bos, het is echt lachen gieren brullen in SHO de laatste tijd
heel tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef borisz het volgende:
Opvallend nieuwtje
Na 22 jaar weer professioneel snooker in Nederland
Zeker. Ga er ook zeker weten wel heen.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef borisz het volgende:
Blijf dan ook van de draadjes af.
altijd leuk om naar Rotterdam te gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker. Ga er ook zeker weten wel heen.
Goede herinneringen wel aan, jaquote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd leuk om naar Rotterdam te gaan
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede herinneringen wel aan, ja.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]prachtig, jij pakt mijn beste vriendin, dan pak ik jouw grootste vijand
Goeiemorgen ouwe vriend de badmeester.quote:
ach, iets met geld in Frankrijk, zelfde idee.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Silvie heeft niet Zlatan maar een Franse miljonair aan de haak geslagen.
Voor Raf zal dit iets minder erg zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, iets met geld in Frankrijk, zelfde idee.
Voetbalvrouwenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voor Raf zal dit iets minder erg zijn
Leukquote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef borisz het volgende:
Zullen we het voor de verandering eens over voetbal hebben?![]()
Basel.
Zet ze eens op een rijtjequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:38 schreef rubbereend het volgende:
sowieso wel mooie ploegen in de halve finales
Turkse fans zijn er al veel in de hoofdstadquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef borisz het volgende:
We krijgen 15 mei Turkse of Portugese fans in de hoofdstad gecombineerd met Engelse of Zwitserse.
Hier alles prima !quote:Op donderdag 11 april 2013 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen ouwe vriend de badmeester.
Waarmee je wil zeggen dat wij dat niet hebben?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hier alles prima !
Met Maudje ook. Nauwelijks nog actief hier op Fok! Maar dat betekent waarschijnlijk dat ik weer een normaal privé leven heb ;-)
Altijd leuk en lief als je iets van je laat horen en we weten hoe het met Maudje isquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hier alles prima !
Met Maudje ook. Nauwelijks nog actief hier op Fok! Maar dat betekent waarschijnlijk dat ik weer een normaal privé leven heb ;-)
Tssssquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waarmee je wil zeggen dat wij dat niet hebben?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Bos81 het volgende:
Woon ik hier nog geen 3 maanden, kreeg ik een aantal uur geleden te horen dat ik zo om en na bij November maar weer moet verkassen. De woonbegeleiding moet inkrimpen en gaat naar een flatgebouw wat nu nog in aanbouw is.
Okee,het is nieuwbouw er komt een supermarkt (en andere winkels) op de begane grond, de begeleiding is weer erg dichtbij.. Maar toch voor ieder mens is een verhuizing aangrijpend, maar voor iemand zoals ik telt dat iets zwaarder. Maa de begeleiding zal me wel goed ondersteunen hier in en misschien kan ik net zoals bij deze verhuizing beetje bij beetje over...
Maar daar hoef ik me nu nog geen zorgen over te maken, gelukkig ben ik dan als het goed is al gewend op mijn nieuwe werk want anders was het echt te veel geweest....
![]()
![]()
zeg jij, hoop ouwe Ajacieden zoals ik hadden toch onze bedenkingen, het gaat zo vaak fout met ons in Eindhoven.quote:
PSV heeft al jaren geen beslissende wedstrijd gewonnen, dus ik heb al weken, ook hier op het forum geroepen dat we gingen verliezen. Zoals heel veel PSVers trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg jij, hoop ouwe Ajacieden zoals ik hadden toch onze bedenkingen, het gaat zo vaak fout met ons in Eindhoven.
gebrek aan kwaliteit achterin. Zo simpel is het, als daar een blok staat wat voldoet geeft dat veel meer vertrouwen aan het geheel en speel je makkelijker. Nu krijgt iedereen hartkloppingen bij balverlies. Maargoed, volgens Brands hebben we een prima verdediging.quote:PSV heeft echt een probleem, wat is dat toch?
ik had wel toen Pieters inviel zoiets van: 'waarom nu in zo'n wedstrijd laten terugkerenquote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft al jaren geen beslissende wedstrijd gewonnen, dus ik heb al weken, ook hier op het forum geroepen dat we gingen verliezen. Zoals heel veel PSVers trouwens.
[..]
gebrek aan kwaliteit achterin. Zo simpel is het, als daar een blok staat wat voldoet geeft dat veel meer vertrouwen aan het geheel en speel je makkelijker. Nu krijgt iedereen hartkloppingen bij balverlies. Maargoed, volgens Brands hebben we een prima verdediging.
en dat was ookeigenlijk de enige keer dat ik dacht dat we wel even gingen winnen in Eindhoven. 0-3 na 15 minuten ofzo was het toen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef borisz het volgende:
Laatste keer dat Ajax beide duels won was 1994/1995.
mwah, Willems kan ook gekke dingen doen dus dan kan Pieters het ookquote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had wel toen Pieters inviel zoiets van: 'waarom nu in zo'n wedstrijd laten terugkeren'
En ik ben ook door veel Ajacieden (jonge garde vooral) uitgelachen dat ik tegen deze pot opzag.
dus nu verlengen als club zou ik zeggen....quote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, Willems kan ook gekke dingen doen dus dan kan Pieters het ook. Wel jammer, want voor zijn blessure was Pieters gewoon de beste linksback van Nederland. Maar een jaar verder moet hij echt weer in zijn ritme komen...... en dat wordt dus pas volgend jaar.... met een aflopen contract
klopt, wij zijn er nog niet, maar dit is wel even een stap waar ik erg blij mee ben!quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef rubbereend het volgende:
ach winnen in Eindhoven zegt ook niet alles, zie 2007
alsof je gaat verlengen als je daarna gratis weg magquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus nu verlengen als club zou ik zeggen....
nee alle doelpunten bij elkaar leverden de titel opquote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, wij zijn er nog niet, maar dit is wel even een stap waar ik erg blij mee ben!
in 2007 was het dat doelpunt van Kluivert dat jullie uiteindelijk het kampioensschap opleverde toch?
dan krijg je dus weinig speeltijd volgend jaar, zo werkt dat tegenwoordig.quote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof je gaat verlengen als je daarna gratis weg magik zie het niet gebeuren.
true, maar dat tegendoelpunt tegen ons telde wel een beetje dubbelquote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee alle doelpunten bij elkaar leverden de titel op
hij is hard zat nodig en ik vind het onzin om hem niet te laten spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan krijg je dus weinig speeltijd volgend jaar, zo werkt dat tegenwoordig.
vind het ook onzin, maar zo denkt men tegenwoordig wel....quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is hard zat nodig en ik vind het onzin om hem niet te laten spelen.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
true, maar dat tegendoelpunt tegen ons telde wel een beetje dubbel
Die Fransen vragen zich nog steeds af waarom ik zo liep te vloeken die laatste competitiedag(was op vakantie)
we verkeren gelukkig niet in de positie om verdedigers maar op de bank te zettenquote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind het ook onzin, maar zo denkt men tegenwoordig wel....
en wie gaat het van Tom overnemen bij LdL?quote:
Dat mogen ze nu bij de NOS uit gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wie gaat het van Tom overnemen bij LdL?
Wilfried de Jong.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat mogen ze nu bij de NOS uit gaan zoeken
dat lijkt me nou niks voor De Jongquote:
Herman van Zandtquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat mogen ze nu bij de NOS uit gaan zoeken
nee die moet lekker Mart Smeets opvolgenquote:
Dat is misschien nog wel beter ja. Of Tom Egbertsquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee die moet lekker Mart Smeets opvolgen
Die moet lekker docu's gaan maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter ja. Of Tom Egberts![]()
Ja precies, want presenteren dat is aan hem niet (meer) besteed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die moet lekker docu's gaan maken.
dus volgend jaar 2 Welsche ploegen in de EPL. Dat is voor het eerst sinds de invoering van de Premierleague/ship. of niet??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |