dat was tong80. sommige dingen moeten niet veranderen. ben jij het wijf van tong80 die dit heeft veranderd?quote:Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Kwantitatief? Wat was daar goed aan dan
mannen veranderen...dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 7 april 2013 12:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat was tong80. sommige dingen moeten niet veranderen. ben jij het wijf van tong80 die dit heeft veranderd?
Karina let een beetje op hem tegenwoordig. Soort van mantelzorg, maar dan op zn FOK!'s zegmaar.quote:Wat is gebeurt, zit ie onder de plak van een wijf ofzo?
omg ik vond haar nog wel een leuke mod. hoe DURFT zequote:Op zondag 7 april 2013 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Karina let een beetje op hem tegenwoordig. Soort van matelzorg, maar dan op zn FOK!'s zegmaar.
ach over smaak valt niet te twisten maar hij had wel wat. het was een beetje als een oud verrot meubelstuk waar je hond altijd op ligt; eigenlijk wil je ervan af, maar toch ergens ben je eraan gehechtquote:
Omdat ik een eigen mening vorm en zijn topicdiarree maar schijtirritant vind, ben ik humorloos? Misschien zegt het wel iets over jouw humor.quote:
Goede vergelijking.quote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het was een beetje als een oud verrot meubelstuk waar je hond altijd op ligt; eigenlijk wil je ervan af, maar toch ergens ben je eraan gehecht
nee nee ik ben het met hem eens. het ligt aan jouquote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik een eigen mening vorm en zijn topicdiarree maar schijtirritant vind, ben ik humorloos? Misschien zegt het wel iets over jouw humor.
Nee, Tong80 is baasquote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik een eigen mening vorm en zijn topicdiarree maar schijtirritant vind, ben ik humorloos? Misschien zegt het wel iets over jouw humor.
Omdat mijn mening de enige juiste is.quote:Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Heb ik toch ook geen commentaar op?
quote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat mijn mening de enige juiste is.
Sterker nog, hij is er alquote:
niet begrijpen dat dit een tribute topic isquote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef hoink581 het volgende:
Zullen we anders tribute topics aanmaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |