dat was tong80. sommige dingen moeten niet veranderen. ben jij het wijf van tong80 die dit heeft veranderd?quote:Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Kwantitatief? Wat was daar goed aan dan
mannen veranderen...dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 7 april 2013 12:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat was tong80. sommige dingen moeten niet veranderen. ben jij het wijf van tong80 die dit heeft veranderd?
Karina let een beetje op hem tegenwoordig. Soort van mantelzorg, maar dan op zn FOK!'s zegmaar.quote:Wat is gebeurt, zit ie onder de plak van een wijf ofzo?
omg ik vond haar nog wel een leuke mod. hoe DURFT zequote:Op zondag 7 april 2013 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Karina let een beetje op hem tegenwoordig. Soort van matelzorg, maar dan op zn FOK!'s zegmaar.
ach over smaak valt niet te twisten maar hij had wel wat. het was een beetje als een oud verrot meubelstuk waar je hond altijd op ligt; eigenlijk wil je ervan af, maar toch ergens ben je eraan gehechtquote:
Omdat ik een eigen mening vorm en zijn topicdiarree maar schijtirritant vind, ben ik humorloos? Misschien zegt het wel iets over jouw humor.quote:
Goede vergelijking.quote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het was een beetje als een oud verrot meubelstuk waar je hond altijd op ligt; eigenlijk wil je ervan af, maar toch ergens ben je eraan gehecht
nee nee ik ben het met hem eens. het ligt aan jouquote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik een eigen mening vorm en zijn topicdiarree maar schijtirritant vind, ben ik humorloos? Misschien zegt het wel iets over jouw humor.
Nee, Tong80 is baasquote:Op zondag 7 april 2013 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik een eigen mening vorm en zijn topicdiarree maar schijtirritant vind, ben ik humorloos? Misschien zegt het wel iets over jouw humor.
Omdat mijn mening de enige juiste is.quote:Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Heb ik toch ook geen commentaar op?
quote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat mijn mening de enige juiste is.
Sterker nog, hij is er alquote:
niet begrijpen dat dit een tribute topic isquote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef hoink581 het volgende:
Zullen we anders tribute topics aanmaken?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 12:22 schreef endaghoor het volgende:
Ik ben een dikke noob op FOK! maar ''tong80'' klinkt niet echt aantrekkelijk of hilarisch. Wie bewijst me het tegendeel?
Blegh, ik krijg een spontane aversie van jouw gebruik van FOK!'squote:Op zondag 7 april 2013 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Karina let een beetje op hem tegenwoordig. Soort van mantelzorg, maar dan op zn FOK!'s zegmaar.
Tong80 topic verzamelingquote:Op zondag 7 april 2013 12:22 schreef endaghoor het volgende:
Ik ben een dikke noob op FOK! maar ''tong80'' klinkt niet echt aantrekkelijk of hilarisch. Wie bewijst me het tegendeel?
Sorry maar dat is jouw probleem.quote:Op zondag 7 april 2013 12:22 schreef endaghoor het volgende:
misschien is ze lekker, dan wil ik wel mijn best voor d'r doenquote:Op zondag 7 april 2013 12:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry maar dat is jouw probleem.
Ga je maar gewoon inlezen. tong80 heeft niets te bewijzen en wij hoeven jou ook niets te bewijzen.
Gevoelig onderwerp?quote:Op zondag 7 april 2013 12:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry maar dat is jouw probleem.
Ga je maar gewoon inlezen. tong80 heeft niets te bewijzen en wij hoeven jou ook niets te bewijzen.
Jij loopt gewoon je piemel achterna dusquote:Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien is ze lekker, dan wil ik wel mijn best voor d'r doen
Ik geef er niks om.quote:Op zondag 7 april 2013 12:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blegh, ik krijg een spontane aversie van jouw gebruik van FOK!'s.
Nee, maar je komt lui over op deze manier. Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken, we hebben nu tenminste een werkende zoekfunctie.quote:
uiteraard?quote:Op zondag 7 april 2013 12:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon je piemel achterna dus.
Het spijt me ten zeerste dat ik een vraag stelde mbt tot dit onderwerp en dat ik tot nu toe geen idee had van de werkende zoekfunctie.quote:Op zondag 7 april 2013 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar je komt lui over op deze manier. Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken, we hebben nu tenminste een werkende zoekfunctie.
Zou je me om het goed te maken kunnen uitleggen waar de afkorting m.b.t. voor staat en waarom je daar dan het woord "tot" achter zet?quote:Op zondag 7 april 2013 12:29 schreef endaghoor het volgende:
[..]
Het spijt me ten zeerste dat ik een vraag stelde mbt tot dit onderwerp en dat ik tot nu toe geen idee had van de werkende zoekfunctie.
M.b.t staat voor met betrekking tot. Die tot erachter was een test, natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou je me om het goed te maken kunnen uitleggen waar de afkorting m.b.t. voor staat en waarom je daar dan het woord "tot" achter zet?
Ben je ongesteld ofzo? Wat een zure user ben jij zeg.quote:Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou je me om het goed te maken kunnen uitleggen waar de afkorting m.b.t. voor staat en waarom je daar dan het woord "tot" achter zet?
Je bent geslaagd voor mijn testquote:Op zondag 7 april 2013 12:31 schreef endaghoor het volgende:
[..]
M.b.t staat voor met betrekking tot. Die tot erachter was een test, natuurlijk.
Kijk jou dan jaloers zijn op m'n tagje.quote:Op zondag 7 april 2013 12:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
iemand met meer humor dan jij in ieder geval,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |