Leuk dat Cambuur promoveert of Ik had liever Volendam in de Eredivisie gezien
Vitesse kan niet zonder Bony of Feyenoord kan niet zonder Pèlle
Er spelen te veel buitenlandse talenten bij Ajax of Knap wat Feyenoord met de Nederlandse talenten presteert
Ik had liever een geheel Spaanse finale gezien of Knap wat de Duitsers presteren
Terechte excuses van Hans Kraaij jr aan Wesley Sneijder of Wesley Sneijder heeft geen humor
Mooi eerbetoon aan Mark van Bommel door de supporters of Dat was valse sentimentaliteit
Bayern München of Borussia Dortmund
Belachelijk om 40 spelers te selecteren in de voorselectie van Jong-Oranje of Dat is alleen maar stimulerend voor die spelers
Leuk de EL-Finale in De Arena of Wat is daar leuk aan
Schandalig dat Vitesse het Geel-Zwart gestreepte shirt wil vervangen of Je moet nu eenmaal met je tijd meegaan
Lachen, straks misschien niet één Limburgse club in de Eredivisie of Wat is daar grappig aan
Vreemd dat PSV met meer dan 100 doelpunten geen landskampioen wordt of Dat is niet vreemd
Ik kijk nu al uit naar het WK of Daar denk ik volgend jaar pas aan
Mario Been of John van den Brom
Het tijdperk Barcelona is voorbij of Je mag Barcelona nog niet afschrijven
Belachelijk dat Advocaat zijn afscheid bij PSV pas na het seizoen aankondigt of Dat is niet belachelijk
Hans van Breukelen zal een goeie crisismanager zijn voor PSV of Daar is ie veel te soft voor
Leuk hoe goed Anthonie Lührling op z'n ouwe dag presteert of Anthonie Lührling is een matennaaier
Leuk de play-offs voor promotie-degradatie of Leuk de play-offs in de strijd voor europees voetbal
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !