Ik zie niets, Ligt ie achter de bar te slapen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Hee een Van Tongerlo achter de bar bij VI
En het boek ziet er nog gewoon ongelezen uit. Zo onwijs leuk ditquote:
Een mooi geschenk Boss ... Enjoyquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het boek ziet er nog gewoon ongelezen uit. Zo onwijs leuk dit![]()
![]()
Was het iemand van Giessen en heette ie Karel ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Lees net in het VI topic dat het mijn neef Wilco van Tongerlo was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Verrassende winnaar las ik net. Jammer dat ik het niet kon zien.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:59 schreef borisz het volgende:
TOng. Zaterdag Grand National. Jij maakt het topic zoals het hoort
Ja 6 wedstrijden voor het einde. ook het record van meest gewonnen wedstrijden na elkaar verbetererd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Bayern kampioen. Een nationaal snelheidsrecord wat ik zo begrijp
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja 6 wedstrijden voor het einde. ook het record van meest gewonnen wedstrijden na elkaar verbetererd.
Maar wat veel belangrijker is. NIVO Sparta wint na 22 wedstrijden voor het eerst dit seizoen.
Borisz, luister je ook naar Radio-1 ?quote:
Peter Winnenquote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Borisz, luister je ook naar Radio-1 ?
Komend uur bij Govert van Brakel Peter Winnen. Leuke man is dat.
Trouwens : KLB / tong80
Neuh. Ik kijk Buitenhof .quote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Borisz, luister je ook naar Radio-1 ?
Komend uur bij Govert van Brakel Peter Winnen. Leuke man is dat.
Trouwens : KLB / tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |