Officiëel zijn ze toch al die kampioenschappen kwijt? Aangezien dit een nieuwe club is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef tong80 het volgende:
Glasgow Rangers is gewend aan kampioensfeestjes. Geen andere club in de wereld veroverde zo vaak de landstitel (54) als de protestantse club uit de hoofdstad van Schotland.
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Officiëel zijn ze toch al die kampioenschappen kwijt? Aangezien dit een nieuwe club is?
Rangers FC is officieel een nieuwe club idd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Officiëel zijn ze toch al die kampioenschappen kwijt? Aangezien dit een nieuwe club is?
niet gelezenquote:Op zondag 26 januari 2014 07:45 schreef Drxx het volgende:
Ik moest laatst aan Glasgow Ranfers denken, en was erg benieuwd wat voor een impact de malaise nou eigenlijk heeft gehad op het aantal supporters in het stadion. Ik had echt verwacht dat die aanzienlijk geslonken zou zijn want ja, wie wil er nou naar 4th tier voetbal kijken?
Foolish meWant godverdomme, niets blijkt minder waar. In de vierde en nu derde, tier van Schotland gewoon eventjes 40.000+ (ja dat lees je goed) supporters in het stadion, iedere wedstrijd weer. Wat een geweldige aanhang!
![]()
Dat zie ik echt geen enkele andere club ter wereld nadoen. Geen Ajax, geen Feyenoord en zeker geen Barcelona of Madrid.
En uitwedstrijden ook gewoon. Even als voorbeeld de wedstrijden van de hekkensluiter van de derde tier, Airdrieonians F.C.
Thuis tegen East Fife: 624.
Thuis tegen Rangers: 6.522(!).
Ter vergelijking: Aberdeen vs Motherwell (#2 vs. #3 van de Premier League): 5.756.
Vooruit, nog één vergelijking, nu met fucking Celtic:
Celtic vs. Aberdeen (#2 van de Premier League): 49.683.
Glasgow vs. Dunfermline Athletic (#2 van de DERDE tier): 43.082
[ afbeelding ]
Huidige stand van zaken:
[ afbeelding ]
Toeschouwersaantal door de jaren:
[ afbeelding ]
50.000 supporters in een VIERDE divisie-wedstrijd
Hoe intimiderend moet dit niet zijn zeg
NOS docu:
Die Neil Alexander is wel een klein huichelaartje, na één seizoen lagere divisie meteen verkassen naar Crystal PalaceGekke Schotten
Opdat ze weer snel kunnen meedoen aan de Premier League
Ik wel. Leuke post.quote:
1quote:Op zondag 26 januari 2014 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Binnen hoeveel jaar is Glasgow weer terug op het hoogste niveau in dit tempo?
Wat is deze, hoezo zitten er maar 10 teams in die competitie?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Momenteel fier aan kop in de Championship, de divisie onder de SPL. Volgend jaar hopelijk weer terug op het hoogste niveau..![]()
[ afbeelding ]
Yup, op elk lagere niveau in Schotland zitten maar 10 clubs. Ze spelen dus 4x tegen mekaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat is deze, hoezo zitten er maar 10 teams in die competitie?
Hoger niveau ook. Volgend seizoen weer 4 x Glasgow-Celtic.......quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, op elk lagere niveau in Schotland zitten maar 10 clubs. Ze spelen dus 4x tegen mekaar.
Er zitten er 12 in de Scottish Premier League.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoger niveau ook. Volgend seizoen weer 4 x Glasgow-Celtic.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |