heb jij dikke tetten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat wordt keiharde jetsers, maar het scheelt niet veel
NWS FC meet in Amsterdam!quote:
hihihiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee daar zit iemand op te wachten
Ik neem het in beraad.quote:
Razende Specularium met zijn stomme motto's.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
Razende Corrie en KPD: hoe er nooit pics kwamen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
Swapping stories with Corrie & NWS FC: het klappen van de zweep
RTL7? Ga ik zappen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon Streetfighter te kijken.
Dat is in Japan heel normaalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik zat te zappen en zie opeens zo een Japans schoolmeisje in een kantine met haar benen wijd en een behaarde poesDat verwachtte ik niet
Ik dacht eigenlijk dat je in Japanse films helemaal geen blote kutten zag. Maar ik heb ook geen idee wat dit voor film is, iets van de VPRO, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is in Japan heel normaal
Ze hebben daar geen Lidl met goedkope nep mach-3 mesjes.
Heeft morgen iemand een link van uitzending gemist.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik zat te zappen en zie opeens zo een Japans schoolmeisje in een kantine met haar benen wijd en een behaarde poesDat verwachtte ik niet
Oh daar is ze weer. Het is echt een rare film. eerst zie je Japanners en dan opeens een soort Mongolen? Op de prairie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft morgen iemand een link van uitzending gemist.
Hij is fijn.
Is een Hollywoodproductie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je in Japanse films helemaal geen blote kutten zag. Maar ik heb ook geen idee wat dit voor film is, iets van de VPRO, dan weet je het wel.
Ik zat al op tvgids te kijken. Nu begrijp ik waarom het zo vaag is. Het zijn verschillende verhalen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een Hollywoodproductie.
http://www.tvgids.nl/arti(...)andert_zeven_levens/
Behaarde Mongolen....owke.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar is ze weer. Het is echt een rare film. eerst zie je Japanners en dan opeens een soort Mongolen? Op de prairie.
Zo'n topictitel en dan het werkelijke onderwerp.quote:
Het kunststof is gehecht?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd heeft Karina toch hecht wel dikke tetten hoor
Ja maar toen ik zapte was het heel vreemd omdat ik van de ene in de andere scene viel en geen idee had waar het over ging.quote:
De 4 verhaallijnen komen uiteindelijk bij elkaar.Is gewoon een goeie film.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toen ik zapte was het heel vreemd omdat ik van de ene in de andere scene viel en geen idee had waar het over ging.
Stekeltjes is leuk... prikt ook lekker.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
hou nou ff op over dat kind dr behaarde doos, ze zal wel gewoon geen tijd hebben gehad die ochtend ... heb jij ook wel eens
dan moet je ff doordrinken en daarna praten we verder over je halfkale doosquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik de enige nuchtere hier. Betrekkelijk nuchter dan
FOK!vrouwen zijn perfect, altijd aan het daten en zonder seks kunnen ze niet leven.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
hou nou ff op over dat kind dr behaarde doos, ze zal wel gewoon geen tijd hebben gehad die ochtend ... heb jij ook wel eens
Ik niet....dat is de enigste constante in de vergelijking.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik de enige nuchtere hier. Betrekkelijk nuchter dan
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
FOK!vrouwen zijn perfect, altijd aan het daten en zonder seks kunnen ze niet leven.
Strak in de lak, perfecte tieten, perfect lijf.
Zo perfect en gaan dus ook niet naar een FOK!meet.
Op haar wangen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stekeltjes is leuk... prikt ook lekker.
En digitaal knoeien ze met second love.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
FOK!vrouwen zijn perfect, altijd aan het daten en zonder seks kunnen ze niet leven.
Strak in de lak, perfecte tieten, perfect lijf.
Zo perfect en gaan dus ook niet naar een FOK!meet.
works for mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Dat zijn geen vrouwen, dat denk je maar.
Die kerels zijn ook net allemaal wijven he? Maar ge houdt er van he?quote:
omdat je niet naar meets gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik doe niet aan second love, ik heb niet eens een first love
wat niet weet, wat niet deertquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Die kerels zijn ook net allemaal wijven he? Maar ge houdt er van he?
Kaal geschoren poesje wat een paar dagen niet bij gehouden is. Prikt leuk aan de eikel.quote:
Ja wat moet ik nou met een FOK!ker, die zit de hele dag achter zijn pc man.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je niet naar meets gaat
dat krijg je er nou van
Is dat zo? Vertel eens?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En digitaal knoeien ze met second love.
Zit je nog niet aan de tab?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, ik zit ook de hele dag achter mijn laptop.
harige ballenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Als je het begin van deze film niet hebt gezien dan begrijp je er echt de ballen van.
We eten eieren....ook nuttig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker hypocriet he? Die arme vrouwen maar scheren en de mannen doen niks.
opportunistisch eerderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
de twee sluiten elkaar niet uitquote:
Ik wil echt niet meer anders. En ik heb ook gewoon een toetsenbord hoor. Dat zet je dan vast met een kabeltje of in mijn geval via Bluetooth.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee dat lijkt me zo onhandig. Ik heb liever een gewoon toetsenbord.
Boven de mono-wenkbrauw?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Trimmen als een baas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een heel handig laptoptafeltje. Gaat prima zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wil echt niet meer anders. En ik heb ook gewoon een toetsenbord hoor. Dat zet je dan vast met een kabeltje of in mijn geval via Bluetooth.
Het zijn echt leuke dingen en als je van boeken lezen houdt dan heb je een tablet er in een week al uit.
A = B toch?quote:
Nou heel toevallig heb ik vroeger op tennis gezeten. Had je niet gedacht he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trimmen als een baas.
Maar dat weet jij natuurlijk niet want jij hebt nog niet eens op tennis gezeten.
ging je toen ook zo kreunen als je zo'n bal wegsloeg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heel toevallig heb ik vroeger op tennis gezeten. Had je niet gedacht he?
Feromonen toch? Om mannen te lokken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Drugshond het volgende:
Hoorde ik van Disana.... schaamhaar heeft als functie om lokstoffen te verzamelen.
Huh...?!?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ging je toen ook zo kreunen als je zo'n bal wegsloeg?
lijkt me ook lastig met zulke enorme tettenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]nee ik was al blij als ik hem uberhaupt raakte, ik was echt slecht.
Wij hebben de huisPC ook nog niet weggedaan hoor. Zo is het ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een heel handig laptoptafeltje. Gaat prima zoEn ik vind het ook veel te duur zo een tablet.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me ook lastig met zulke enorme tetten
Droom maar lekker verder. Die tetten zijn er echt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me ook lastig met zulke enorme tetten
Lokdoosje...maar dan niet voor mieren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Feromonen toch? Om mannen te lokken.
Als ik naar bed ga gaat ook alles uit. Behalve mijn telefoon en dat is nog een gewone, geen smartphone. Ik zou er helemaal gek van worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Wij hebben de huisPC ook nog niet weggedaan hoor. Zo is het ook.
En wees maar blij dat je geen tablet hebt want het is een behoorlijke inbreuk in je leven ook.
Iedere keer als je wegloopt jengelt dat alarm dat je meldingen hebt weer.
En nee, ik heb niet eens een digitale lover.:D.
Trilfunctie staat wel uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik naar bed ga gaat ook alles uit. Behalve mijn telefoon en dat is nog een gewone, geen smartphone. Ik zou er helemaal gek van worden.
En nee die heb ik ook niet hoor
lolwhutquote:
Dat mag hoor. Ik weet dat het heel erg isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
ik ga hier nog maanden rotgrappen over maken he
Dat is nou echt zo een nummer wat in je kop blijft hangen.quote:
ja nu is het dus niet leuk meer hequote:
deze man denkt in oplossingenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Steel je toch gewoon ergens een baby?
Ik heb een criminele wegwerptelefoon. Neem ook gewoon geen dure want ik kan het verliezen op het land.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik naar bed ga gaat ook alles uit. Behalve mijn telefoon en dat is nog een gewone, geen smartphone. Ik zou er helemaal gek van worden.
En nee die heb ik ook niet hoor
Mijn God ondersteund allesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten? Die gaan toch alleen maar hangen later.
Beetje slechte vraag deze.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten?
Op NED. 3 maar ik vraag me af of iemand nog kijkt. Ik zie het zelf maar half. En die dikke tetten slaan gewoon nergens opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een criminele wegwerptelefoon. Neem ook gewoon geen dure want ik kan het verliezen op het land.
Welke film kijken jullie in vredesnaam? Kom ook maar even binnenvallen hier. Ik dacht eigenlijk dat dit topic over onze vileine rondborstige Copycat zou gaan.
ja dan gaan we op zoek naar groenere weidenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten? Die gaan toch alleen maar hangen later.
billenmannen zijn mannen met vriendinnetjes zonder tettenquote:
Net alsof kleine tetjes niet gaan hangen, kom op zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Als kleine tetjes gaan hangen valt het minder opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Net alsof kleine tetjes niet gaan hangen, kom op zeg.
Trainen en sjouwen moet je. LOL.
Overigens vind ik het wel wat gemeen dat mannentetten nooit gaan hangen. Dit vreten gewoon nog meer om dat vol te houden denk ik.
Nou.....sommige hebben love-beugels.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Vrouwen hebben ook meestal geen bierbuik he?
Ja dat zag ik al in je ondertitelquote:
Ik vond mijn lijf even een paar jaar fiks minders. Wat hangwerk en ik heb natuurlijk maar een bcupje. Dat is klein. Nu moet ik door de crisis en het banentekort in west Brabant zo hard werken dat ik nu serieus het mooiste lijf heb dan ik ooit in mijn hele leven heb gehad. LOL. Alleen als ik net uit mijn werk kom dan heb ik van die mannenarmen. Te gespierd maar slank gebleven. Maar de dag erna is het mooi. Gratis sportschool, denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als kleine tetjes gaan hangen valt het minder opMaak ik mezelf wijs.
En mannen met tetten dat is echt geen gezicht hoor
Ik heb de mazzel dat ik zo een beetje kan eten wat ik wil en niet aankom. Ik weeg nog steeds hetzelfde als toen ik 20 was denk ik. Hopelijk blijft dat nog even zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond mijn lijf even een paar jaar fiks minders. Wat hangwerk en ik heb natuurlijk maar een bcupje. Dat is klein. Nu moet ik door de crisis en het banentekort in west Brabant zo hard werken dat ik nu serieus het mooiste lijf heb dan ik ooit in mijn hele leven heb gehad. LOL. Alleen als ik net uit mijn werk kom dan heb ik van die mannenarmen. Te gespierd maar slank gebleven. Maar de dag erna is het mooi. Gratis sportschool, denk ik dan maar.
Mannen met tetten die dreigen te gaan hangen eten gewoon vrolijk nog wat bij. Die doen niet zo moeilijk. Gelijk hebben ze ook..
Mannenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:50 schreef sp3c het volgende:
de eerste oninteressante tet moet nog gemaakt worden
KAN eten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Corrie en haar metabolisme: hoe ze alles kon eten.
Groetjes van weblog.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
kunnen we het weer over Karina dr toeters hebben?
thanks
Jij zit die heren hier nu gek te maken ook he? Beetje er op los leven en gewoon het ranke figuurtje houden van toen je 20 was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik zo een beetje kan eten wat ik wil en niet aankom. Ik weeg nog steeds hetzelfde als toen ik 20 was denk ik. Hopelijk blijft dat nog even zo.
Geen spieren dat niet.
Oh nee hoor. Ik ben veel te oud voor die heren hierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij zit die heren hier nu gek te maken ook he? Beetje er op los leven en gewoon het ranke figuurtje houden van toen je 20 was.
En dat allemaal in een tettentopic. Oy.
Dude, use spoilers.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Groetjes van weblog.
[ afbeelding ]
Weltrusten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
Zoek jij nou maar iemand van je eigen leeftijd gek.
Pensioners special.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:52 schreef Specularium het volgende:
Het is even wachten op Corrie.
Maar die zit natuurlijk te genieten van een gratis ontbijtje in het buurthuis.
Nee, die hebben ze bij de kiosk, en dat is wel niet te zuipen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:28 schreef Karina het volgende:
Belachelijke prijzen. Normale zwarte koffie met niks erin hebben ze zeker niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je gewoon een mongool.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
Deze mensen doen het niet eens omdat ze geen geld hebben. Maar omdat ze gierig zijn. Ze hebben gewoon een baan en een huis.
Je hebt ook thuislozen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
Bij de AH hier in de buurt stond een poosje een daklozenkrantverkoper. Die zag ik een keer gewoon een woning hier in de straat, ingaan, met een sleutel, zo dakloos was hij dus blijkbaar niet.
Wel handig dat die woning op loopafstand van zijn werkplek was.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt ook thuislozen.
Tijdelijke woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |