Nou heel toevallig heb ik vroeger op tennis gezeten. Had je niet gedacht he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trimmen als een baas.
Maar dat weet jij natuurlijk niet want jij hebt nog niet eens op tennis gezeten.
ging je toen ook zo kreunen als je zo'n bal wegsloeg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heel toevallig heb ik vroeger op tennis gezeten. Had je niet gedacht he?
Feromonen toch? Om mannen te lokken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Drugshond het volgende:
Hoorde ik van Disana.... schaamhaar heeft als functie om lokstoffen te verzamelen.
Huh...?!?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ging je toen ook zo kreunen als je zo'n bal wegsloeg?
lijkt me ook lastig met zulke enorme tettenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]nee ik was al blij als ik hem uberhaupt raakte, ik was echt slecht.
Wij hebben de huisPC ook nog niet weggedaan hoor. Zo is het ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een heel handig laptoptafeltje. Gaat prima zoEn ik vind het ook veel te duur zo een tablet.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me ook lastig met zulke enorme tetten
Droom maar lekker verder. Die tetten zijn er echt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me ook lastig met zulke enorme tetten
Lokdoosje...maar dan niet voor mieren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Feromonen toch? Om mannen te lokken.
Als ik naar bed ga gaat ook alles uit. Behalve mijn telefoon en dat is nog een gewone, geen smartphone. Ik zou er helemaal gek van worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Wij hebben de huisPC ook nog niet weggedaan hoor. Zo is het ook.
En wees maar blij dat je geen tablet hebt want het is een behoorlijke inbreuk in je leven ook.
Iedere keer als je wegloopt jengelt dat alarm dat je meldingen hebt weer.
En nee, ik heb niet eens een digitale lover.:D.
Trilfunctie staat wel uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik naar bed ga gaat ook alles uit. Behalve mijn telefoon en dat is nog een gewone, geen smartphone. Ik zou er helemaal gek van worden.
En nee die heb ik ook niet hoor
lolwhutquote:
Dat mag hoor. Ik weet dat het heel erg isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
ik ga hier nog maanden rotgrappen over maken he
Dat is nou echt zo een nummer wat in je kop blijft hangen.quote:
ja nu is het dus niet leuk meer hequote:
deze man denkt in oplossingenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Steel je toch gewoon ergens een baby?
Ik heb een criminele wegwerptelefoon. Neem ook gewoon geen dure want ik kan het verliezen op het land.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik naar bed ga gaat ook alles uit. Behalve mijn telefoon en dat is nog een gewone, geen smartphone. Ik zou er helemaal gek van worden.
En nee die heb ik ook niet hoor
Mijn God ondersteund allesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten? Die gaan toch alleen maar hangen later.
Beetje slechte vraag deze.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten?
Op NED. 3 maar ik vraag me af of iemand nog kijkt. Ik zie het zelf maar half. En die dikke tetten slaan gewoon nergens opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een criminele wegwerptelefoon. Neem ook gewoon geen dure want ik kan het verliezen op het land.
Welke film kijken jullie in vredesnaam? Kom ook maar even binnenvallen hier. Ik dacht eigenlijk dat dit topic over onze vileine rondborstige Copycat zou gaan.
ja dan gaan we op zoek naar groenere weidenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten? Die gaan toch alleen maar hangen later.
billenmannen zijn mannen met vriendinnetjes zonder tettenquote:
Net alsof kleine tetjes niet gaan hangen, kom op zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Als kleine tetjes gaan hangen valt het minder opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Net alsof kleine tetjes niet gaan hangen, kom op zeg.
Trainen en sjouwen moet je. LOL.
Overigens vind ik het wel wat gemeen dat mannentetten nooit gaan hangen. Dit vreten gewoon nog meer om dat vol te houden denk ik.
Nou.....sommige hebben love-beugels.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Vrouwen hebben ook meestal geen bierbuik he?
Ja dat zag ik al in je ondertitelquote:
Ik vond mijn lijf even een paar jaar fiks minders. Wat hangwerk en ik heb natuurlijk maar een bcupje. Dat is klein. Nu moet ik door de crisis en het banentekort in west Brabant zo hard werken dat ik nu serieus het mooiste lijf heb dan ik ooit in mijn hele leven heb gehad. LOL. Alleen als ik net uit mijn werk kom dan heb ik van die mannenarmen. Te gespierd maar slank gebleven. Maar de dag erna is het mooi. Gratis sportschool, denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als kleine tetjes gaan hangen valt het minder opMaak ik mezelf wijs.
En mannen met tetten dat is echt geen gezicht hoor
Ik heb de mazzel dat ik zo een beetje kan eten wat ik wil en niet aankom. Ik weeg nog steeds hetzelfde als toen ik 20 was denk ik. Hopelijk blijft dat nog even zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond mijn lijf even een paar jaar fiks minders. Wat hangwerk en ik heb natuurlijk maar een bcupje. Dat is klein. Nu moet ik door de crisis en het banentekort in west Brabant zo hard werken dat ik nu serieus het mooiste lijf heb dan ik ooit in mijn hele leven heb gehad. LOL. Alleen als ik net uit mijn werk kom dan heb ik van die mannenarmen. Te gespierd maar slank gebleven. Maar de dag erna is het mooi. Gratis sportschool, denk ik dan maar.
Mannen met tetten die dreigen te gaan hangen eten gewoon vrolijk nog wat bij. Die doen niet zo moeilijk. Gelijk hebben ze ook..
Mannenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:50 schreef sp3c het volgende:
de eerste oninteressante tet moet nog gemaakt worden
KAN eten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Corrie en haar metabolisme: hoe ze alles kon eten.
Groetjes van weblog.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
kunnen we het weer over Karina dr toeters hebben?
thanks
Jij zit die heren hier nu gek te maken ook he? Beetje er op los leven en gewoon het ranke figuurtje houden van toen je 20 was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik zo een beetje kan eten wat ik wil en niet aankom. Ik weeg nog steeds hetzelfde als toen ik 20 was denk ik. Hopelijk blijft dat nog even zo.
Geen spieren dat niet.
Oh nee hoor. Ik ben veel te oud voor die heren hierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij zit die heren hier nu gek te maken ook he? Beetje er op los leven en gewoon het ranke figuurtje houden van toen je 20 was.
En dat allemaal in een tettentopic. Oy.
Dude, use spoilers.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Groetjes van weblog.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |