heb jij dikke tetten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat wordt keiharde jetsers, maar het scheelt niet veel
NWS FC meet in Amsterdam!quote:
hihihiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee daar zit iemand op te wachten
Ik neem het in beraad.quote:
Razende Specularium met zijn stomme motto's.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
Razende Corrie en KPD: hoe er nooit pics kwamen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
Swapping stories with Corrie & NWS FC: het klappen van de zweep
RTL7? Ga ik zappen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon Streetfighter te kijken.
Dat is in Japan heel normaalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik zat te zappen en zie opeens zo een Japans schoolmeisje in een kantine met haar benen wijd en een behaarde poesDat verwachtte ik niet
Ik dacht eigenlijk dat je in Japanse films helemaal geen blote kutten zag. Maar ik heb ook geen idee wat dit voor film is, iets van de VPRO, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is in Japan heel normaal
Ze hebben daar geen Lidl met goedkope nep mach-3 mesjes.
Heeft morgen iemand een link van uitzending gemist.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik zat te zappen en zie opeens zo een Japans schoolmeisje in een kantine met haar benen wijd en een behaarde poesDat verwachtte ik niet
Oh daar is ze weer. Het is echt een rare film. eerst zie je Japanners en dan opeens een soort Mongolen? Op de prairie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft morgen iemand een link van uitzending gemist.
Hij is fijn.
Is een Hollywoodproductie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je in Japanse films helemaal geen blote kutten zag. Maar ik heb ook geen idee wat dit voor film is, iets van de VPRO, dan weet je het wel.
Ik zat al op tvgids te kijken. Nu begrijp ik waarom het zo vaag is. Het zijn verschillende verhalen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een Hollywoodproductie.
http://www.tvgids.nl/arti(...)andert_zeven_levens/
Behaarde Mongolen....owke.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar is ze weer. Het is echt een rare film. eerst zie je Japanners en dan opeens een soort Mongolen? Op de prairie.
Zo'n topictitel en dan het werkelijke onderwerp.quote:
Het kunststof is gehecht?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd heeft Karina toch hecht wel dikke tetten hoor
Ja maar toen ik zapte was het heel vreemd omdat ik van de ene in de andere scene viel en geen idee had waar het over ging.quote:
De 4 verhaallijnen komen uiteindelijk bij elkaar.Is gewoon een goeie film.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toen ik zapte was het heel vreemd omdat ik van de ene in de andere scene viel en geen idee had waar het over ging.
Stekeltjes is leuk... prikt ook lekker.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
hou nou ff op over dat kind dr behaarde doos, ze zal wel gewoon geen tijd hebben gehad die ochtend ... heb jij ook wel eens
dan moet je ff doordrinken en daarna praten we verder over je halfkale doosquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik de enige nuchtere hier. Betrekkelijk nuchter dan
FOK!vrouwen zijn perfect, altijd aan het daten en zonder seks kunnen ze niet leven.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
hou nou ff op over dat kind dr behaarde doos, ze zal wel gewoon geen tijd hebben gehad die ochtend ... heb jij ook wel eens
Ik niet....dat is de enigste constante in de vergelijking.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik de enige nuchtere hier. Betrekkelijk nuchter dan
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
FOK!vrouwen zijn perfect, altijd aan het daten en zonder seks kunnen ze niet leven.
Strak in de lak, perfecte tieten, perfect lijf.
Zo perfect en gaan dus ook niet naar een FOK!meet.
Op haar wangen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stekeltjes is leuk... prikt ook lekker.
En digitaal knoeien ze met second love.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
FOK!vrouwen zijn perfect, altijd aan het daten en zonder seks kunnen ze niet leven.
Strak in de lak, perfecte tieten, perfect lijf.
Zo perfect en gaan dus ook niet naar een FOK!meet.
works for mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Dat zijn geen vrouwen, dat denk je maar.
Die kerels zijn ook net allemaal wijven he? Maar ge houdt er van he?quote:
omdat je niet naar meets gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik doe niet aan second love, ik heb niet eens een first love
wat niet weet, wat niet deertquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Die kerels zijn ook net allemaal wijven he? Maar ge houdt er van he?
Kaal geschoren poesje wat een paar dagen niet bij gehouden is. Prikt leuk aan de eikel.quote:
Ja wat moet ik nou met een FOK!ker, die zit de hele dag achter zijn pc man.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je niet naar meets gaat
dat krijg je er nou van
Is dat zo? Vertel eens?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En digitaal knoeien ze met second love.
Zit je nog niet aan de tab?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, ik zit ook de hele dag achter mijn laptop.
harige ballenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Als je het begin van deze film niet hebt gezien dan begrijp je er echt de ballen van.
We eten eieren....ook nuttig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker hypocriet he? Die arme vrouwen maar scheren en de mannen doen niks.
opportunistisch eerderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
de twee sluiten elkaar niet uitquote:
Ik wil echt niet meer anders. En ik heb ook gewoon een toetsenbord hoor. Dat zet je dan vast met een kabeltje of in mijn geval via Bluetooth.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee dat lijkt me zo onhandig. Ik heb liever een gewoon toetsenbord.
Boven de mono-wenkbrauw?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Trimmen als een baas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een heel handig laptoptafeltje. Gaat prima zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wil echt niet meer anders. En ik heb ook gewoon een toetsenbord hoor. Dat zet je dan vast met een kabeltje of in mijn geval via Bluetooth.
Het zijn echt leuke dingen en als je van boeken lezen houdt dan heb je een tablet er in een week al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |