heb jij dikke tetten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat wordt keiharde jetsers, maar het scheelt niet veel
NWS FC meet in Amsterdam!quote:
hihihiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee daar zit iemand op te wachten
Ik neem het in beraad.quote:
Razende Specularium met zijn stomme motto's.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
Razende Corrie en KPD: hoe er nooit pics kwamen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
Swapping stories with Corrie & NWS FC: het klappen van de zweep
RTL7? Ga ik zappen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon Streetfighter te kijken.
Dat is in Japan heel normaalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik zat te zappen en zie opeens zo een Japans schoolmeisje in een kantine met haar benen wijd en een behaarde poesDat verwachtte ik niet
Ik dacht eigenlijk dat je in Japanse films helemaal geen blote kutten zag. Maar ik heb ook geen idee wat dit voor film is, iets van de VPRO, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is in Japan heel normaal
Ze hebben daar geen Lidl met goedkope nep mach-3 mesjes.
Heeft morgen iemand een link van uitzending gemist.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik zat te zappen en zie opeens zo een Japans schoolmeisje in een kantine met haar benen wijd en een behaarde poesDat verwachtte ik niet
Oh daar is ze weer. Het is echt een rare film. eerst zie je Japanners en dan opeens een soort Mongolen? Op de prairie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft morgen iemand een link van uitzending gemist.
Hij is fijn.
Is een Hollywoodproductie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je in Japanse films helemaal geen blote kutten zag. Maar ik heb ook geen idee wat dit voor film is, iets van de VPRO, dan weet je het wel.
Ik zat al op tvgids te kijken. Nu begrijp ik waarom het zo vaag is. Het zijn verschillende verhalen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een Hollywoodproductie.
http://www.tvgids.nl/arti(...)andert_zeven_levens/
Behaarde Mongolen....owke.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar is ze weer. Het is echt een rare film. eerst zie je Japanners en dan opeens een soort Mongolen? Op de prairie.
Zo'n topictitel en dan het werkelijke onderwerp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |