jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit is echt een 'post plaatjes van aantrekkelijke mensen' sc aan het worden
-1quote:
Die laatstequote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://ff-lkkr.tumblr.com(...)ystateimin-confirmed
heb je deze al gezien
quote:
wejo aldo. jij hierquote:
AJ weetquote:
Ik had hem eerst bij whapp als achtergrond. Maar was te intimiderendquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij weet
Ik heb hem overal als mijn achtergrond
Nee joh, ken je ene foto waarop hij halfnaakt staat en wijst? Dat is pas intimiderend als achtergrondquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had hem eerst bij whapp als achtergrond. Maar was te intimiderend
Ja die had ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, ken je ene foto waarop hij halfnaakt staat en wijst? Dat is pas intimiderend als achtergrond![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh en thanks, brb, mis me niet al te veel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://ff-lkkr.tumblr.com(...)ystateimin-confirmed
heb je deze al gezien
flquote:
Je hebt ook zon heftige nacht op FOK! gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
al de hele dag heads will roll in m'n hoofdofja, de hele dag, om half 4 opgestaan
waarom zo vroeg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
al de hele dag heads will roll in m'n hoofdofja, de hele dag, om half 4 opgestaan
Een tv programmaquote:
Oké dan niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'ja' 'hahahah mag niet'
Ik voorzie dingen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zij heeft een te vreemde kin en zo'n zuinige bek
Haar gezichtquote:
Neuhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook zon heftige nacht op FOK! gehad![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
raad eens wat er hier op staat.
Ik heb je niet teveel gekwetst met je moeder he?quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je niet teveel gekwetst met je moeder he?
stinkkutquote:
quote:
Mainstream.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Adriana Lima is pas lekker.
Gr. Nu echt weg
Grapje, toch Icarly. Gibby zit nu met freddy in een raar restaurant terwijl hij foto's van zijn teen maaktquote:
Ja want straks krijgt hij een ongeluk en weten ze niet hoe ze zijn voet moeten herstellen naar hoe het voor het ongeluk eruit zag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje, toch Icarly. Gibby zit nu met freddy in een raar restaurant terwijl hij foto's van zijn teen maakt
Kijk jij ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want straks krijgt hij een ongeluk en weten ze niet hoe ze zijn voet moeten herstellen naar hoe het voor het ongeluk eruit zag.
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje, toch Icarly. Gibby zit nu met freddy in een raar restaurant terwijl hij foto's van zijn teen maakt
jaquote:
Ze moesten gewoon snel weg gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O kut kut kut, ze zitten vast.
Ze kunnen echt niet gooien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze moesten gewoon snel weg gaannu gaan ze hen vermoorden
Hahahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
hehehe mijn ex wil afspreken om nog wat oude bestanden van mijn pc op haar usb stick te zetten
Meteen uitgenodigd om een dropbox map te delen met die bestandenZo, opgelost
Waarschijnlijk wilde ze seks man.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
hehehe mijn ex wil afspreken om nog wat oude bestanden van mijn pc op haar usb stick te zetten
Sex met je exquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
GO SAM!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niet gooien.
Is het meteen duidelijkquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde ze seks man.
quote:
quote:
Wel benieuwd naar de reactiequote:
Dat laatste is dan wel jammer inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ff de bestanden eruit zuigen
[..]
Wel benieuwd naar de reactie, maar die kan ik niet zien natuurlijk
heeeele mooie vrouw goede smaakquote:
Zo van: oh leuk, ff afsprekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel jammer inderdaad
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
dat was een grapje van die kip, komt LB opeens met shoarma
Ja, eenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo van: oh leuk, ff afspreken
naar: wat een
Dat is gewoon een snol die net uit een bordeel is gekropen en waar de chlamydia vanaf druiptquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heeeele mooie vrouw goede smaak
beyonce is ook lekker, zeker gezien de leeftijdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is best goedNiet als Beyonce maar toch
ik zou haar echt wel rakenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is gewoon een snol die net uit een bordeel is gekropen en waar de chlamydia vanaf druipt![]()
en dan durf jij het nog ene goede smaak te noemen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
beyonce is ook lekker, zeker gezien de leeftijd
MOTHER OF GOD , ik neem mijn woorden terugquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zou haar echt wel rakenof het een snol is of niet heeft voor mij geen toegevoegde waarde
ik wil mijn hersenen niet nog meer beschadigenquote:
daarover zijn we het dan wel weer eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ookMaar neemt niet weg dat ze gewoon een snol is
Beyonce is 32quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
beyonce is ook lekker, zeker gezien de leeftijd
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
daarover zijn we het dan wel weer eens
Als dat een actiefoto is hoef ik haar niet in mijn bed hoorquote:
als ik in actie ben trek ik niet zo'n kop.... behalve in de sportschoolquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Als dat een actiefoto is hoef ik haar niet in mijn bed hoor
Maar ze kan gewoon zo veel, ze kan lelijk zijn, mooi zingen, dansen en ook mooi zijn:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als ik in actie ben trek ik niet zo'n kop.... behalve in de sportschool
Slim zijn is niet haar ding zie ik alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ze kan gewoon zo veel, ze kan lelijk zijn, mooi zingen, dansen en ook mooi zijn:
[ afbeelding ]
Nee ze is niet heel slim denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Slim zijn is niet haar ding zie ik al
Vroger was Rihannaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze is niet heel slim denk ik
Rihanna is slimmer.
wat is haar IQ dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze is niet heel slim denk ik
Rihanna is slimmer.
Rihanna heeft een big forehead. Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vroger was Rihannanu is het een crackhoer
vind rihanna nog steeds wel leukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Rihanna heeft een big forehead. Maar wel leuk.
Vroeger was RIhanna helemaal awsome ja.
kom ik aan met mijn 129quote:
quote:Beyonce's IQ is 124. She never went to college but did attend High School for the Performing and Visual Arts and Alief Elsik.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar jou schatje
als je nog anderhalf jaar compleet en dan werkelijk compleet afgezeikt wil worden nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Stiekem uit mijn raam klimmen om weg te gaan of geen goed idee?
waarom mag je niet weg danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Stiekem uit mijn raam klimmen om weg te gaan of geen goed idee?
maar dat is al best veel hoor, doe je vwo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mijn iq is maar een klein beetje hoger dan dat van beyonce
Ook wel aardigquote:
quote:
Tsjah.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je nog anderhalf jaar compleet en dan werkelijk compleet afgezeikt wil worden niet
met een gebroken pols welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah.
Maar is ook moeilijk, heb geen mogelijkheden, of ik moet 4 à 5 meter naar beneden springen.
Overleef ik dat?
Ja, met gebroken benenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah.
Maar is ook moeilijk, heb geen mogelijkheden, of ik moet 4 à 5 meter naar beneden springen.
Overleef ik dat?
Ik geloof er echt geen drol vanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef JRRY het volgende:
Mozart IQ Score: 165
Shakira IQ Score: 140
Madonna IQ Score: 140
Eddie Van Halen IQ Score: 125
Britney Spears IQ Score: 104
OMG Madonna en Shakira zijn echt facking slim die zouden zonder de muziek ook wel rijk geweest zijn
nee ik heb een havo pakket op een VMBO school en krijg een VMBO-T diploma... lang verhaal kort gemaakt. ik had me aangemeld op een VWO opleiding en was daar ook aangenomen, alleen wegens problemen thuis en op school besloten ze mij een week voor het nieuwe schooljaar te bellen dat ze me niet wouden hebben. vervolgens een halfjaar thuis gezeten en uiteindelijk hier terecht gekomen......quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar dat is al best veel hoor, doe je vwo?
Ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen drol van
Jammer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee ik heb een havo pakket op een VMBO school en krijg een VMBO-T diploma... lang verhaal kort gemaakt. ik had me aangemeld op een VWO opleiding en was daar ook aangenomen, alleen wegens problemen thuis en op school besloten ze mij een week voor het nieuwe schooljaar te bellen dat ze me niet wouden hebben. vervolgens een halfjaar thuis gezeten en uiteindelijk hier terecht gekomen......
nu moet ik dus eerst MBO doen voordat ik HBO kan gaan doen
arme jij, ik breng wel een trampoline. breek je ook je benen niet als je besluit te springenquote:
Want Beyonce is hoogbegaafd?quote:
Dan kan je beter na die 4 jaar VMBO nog 2 jaar Havo doen, want ik doe nu MBO en dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee ik heb een havo pakket op een VMBO school en krijg een VMBO-T diploma... lang verhaal kort gemaakt. ik had me aangemeld op een VWO opleiding en was daar ook aangenomen, alleen wegens problemen thuis en op school besloten ze mij een week voor het nieuwe schooljaar te bellen dat ze me niet wouden hebben. vervolgens een halfjaar thuis gezeten en uiteindelijk hier terecht gekomen......
heel jammer, maar heb me erbij neergelegd. probleem nu wel is dat ik veel vrienden hebben die, hoe zeg ik het.... niet zo heel slim zijn af en toequote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
arme jij, ik breng wel een trampoline. breek je ook je benen niet als je besluit te springen
Je zit op een vmbo omdat ze je op vwo niet wilde hebben? Waarom niet gewoon havo er tussenin dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het word MBO niveau 4, ben toch al aangenomen en als ik de opleiding 2 jaar doe mag ik door naar het HBOquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kan je beter na die 4 jaar VMBO nog 2 jaar Havo doen, want ik doe nu MBO en dat moet je niet willen
124. Ja.quote:
Beter, ik doe ook MBO 4, nog 2 en kwart jaar te gaan, kan niet wachten..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het word MBO niveau 4, ben toch al aangenomen en als ik de opleiding 2 jaar doe mag ik door naar het HBO
Hoezo dat? Sinds wanneer hoef je MBO niet eerst af te makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het word MBO niveau 4, ben toch al aangenomen en als ik de opleiding 2 jaar doe mag ik door naar het HBO
Schei uit. Mensen als Justin Bieber en Nicki Minaj zijn echt niet heel slimquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
124. Ja.
Ik denk wel dat de meeste celebs wel heel slim zijn hoor, het is ook niet niks om door te breken.
omdat ik veel problematiek had destijds. scholen wouden me niet hebben, ben uiteindelijk op een school voor mensen met ADHD terecht gekomen, hier en daar een normaal persoon. jep mijn leven is echt kapot, waarom denk je dat ik op fok zitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit op een vmbo omdat ze je op vwo niet wilde hebben? Waarom niet gewoon havo er tussenin dan?
hoezo nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit. Mensen als Justin Bieber en Nicki Minaj zijn echt niet heel slim
was typo moest 3 zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo dat? Sinds wanneer hoef je MBO niet eerst af te maken
Beyonce, Shakira etc. zijn ook een ander soort artiesten dan JB en NM.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit. Mensen als Justin Bieber en Nicki Minaj zijn echt niet heel slim
Je telefoon was er niet zonder MBO'ers Chinese kinderarbeidquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Zonder MBO'ers geen broodje bal!! Of wat stond er ook alweer
Ooh, fair enoughquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
was typo moest 3 zijnhet is een 3 jarige opleiding
Ik heb haar weleens bij Graham Norton gezien, ze kan niet eens fatsoenlijk een Engelse zin uit haar mond krijgenquote:
dat stond er inderdaad, ik schaam me ook echt de ogen uit de kop dat ik met mijn capaciteiten MBO moet gaan doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Zonder MBO'ers geen broodje bal!! Of wat stond er ook alweer
Dat is inmiddels verplaatst naar babytijgers als Laos en Cambodjaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je telefoon was er niet zonder MBO'ers Chinese kinderarbeid
Waar zie jij dat dan?quote:
Omdat het verschil tussen MBO en HBO nog echt heel groot is. er moet eigenlijk gewoon een tussenweg komen, of het hele MBO compleet veranderen. Wat ze ook doen trouwens.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Stuart het volgende:
MBO om een broodje bal te maken? Waarom bieden ze het MBO eigenlijk nog aan als er zo tegenaan getrapt wordt? Overigens zijn veel HBO opleidingen ook niet bijzonder![]()
Al die scores van celebsquote:
Joh na je opleiding wordt het kaf van het koren gescheidenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat stond er inderdaad, ik schaam me ook echt de ogen uit de kop dat ik met mijn capaciteiten MBO moet gaan doen
Wat gaan ze veranderen danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het verschil tussen MBO en HBO nog echt heel groot is. er moet eigenlijk gewoon een tussenweg komen, of het hele MBO compleet veranderen. Wat ze ook doen trouwens.
Aantal `pret-opleidingen'' die weggaan, en zorgen dat leraren enzo meer lessen gaan geven, want dat is ook echt drama op mboquote:
het MBO afschaffen zodat je HBO en HBO+ krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat ik eerst gewoon mijn MBO af ga ronden om vervolgens een HBO te doen en daar buiten gewoon zo veel mogelijk werken. het word zwaar maar ik moet toch ietsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Joh na je opleiding wordt het kaf van het koren gescheiden
Of je gaat gewoon lekker reizen tot je 23e, doet dan zo'n toets of je HBO aankan en gaat HBO doen
Vreemd ook wel dat er 'niveaus' bestaan zoals 2, 3 of 4quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aantal `pret-opleidingen'' die weggaan, en zorgen dat leraren enzo meer lessen gaan geven, want dat is ook echt drama op mbo
Of je vervalst gewoon een HBO diploma, yolo!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerst gewoon mijn MBO af ga ronden om vervolgens een HBO te doen en daar buiten gewoon zo veel mogelijk werken. het word zwaar maar ik moet toch iets
nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international businessquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd ook wel dat er 'niveaus' bestaan zoals 2, 3 of 4
Nah, ook niet hoor. mensen die net in Nederland zijn komen wonen kunnen nog niet met niveau 4 mee, en dan is niveau 1 bijvoorbeeld prima voor hunquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd ook wel dat er 'niveaus' bestaan zoals 2, 3 of 4
Daar gaat het niet om. die sportopleiding is waarschijnlijk ook niveau 3 of 4.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international business
en marketing dat ligt wel een stukje hoger
quote:Oprah said that he tested to a 12th grade level as a 6th grader, and he agreed. Assuming he was 12 in 6th grade, and the average 12th grader is 17, his iq is (17/12)x100 =141.66667.
jordijquote:
dat bedoelde ik ook hij zei ik snap niet dat er meerdere niveau's zijn sport is niveau 2 en koken ook terwijl business opleidingen bijna allemaal niveau 4 zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. die sportopleiding is waarschijnlijk ook niveau 3 of 4.
ik ook niet echt, hele zieke man maar om zoiets groots op te kunnen zetten moet je wel slim zijnquote:
quote:Dat realitysterren niet altijd dom zijn, blijkt uit de score van Bibi in de Nationale IQ-test. Bibi Breijman aka Kaboutertje haalde in de test van BNN een score van 132.
Ben je een Heiden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar ik ben op een heide dus ik zeg het zo lekker puh.
Nee, want niveau 4 is leidinggevende functie ofzo, zo noemen ze dat. Op zo`n sportopleiding kan je natuurlijk ook prima niveau 4 doen als je in een fitnessclub instructeur wil worden ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook hij zei ik snap niet dat er meerdere niveau's zijn sport is niveau 2 en koken ook terwijl business opleidingen bijna allemaal niveau 4 zijn
ik wil dood, bibi heeft een hoger iq dan ikquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wil dood, bibi heeft een hoger iq dan ik
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want niveau 4 is leidinggevende functie ofzo, zo noemen ze dat. Op zo`n sportopleiding kan je natuurlijk ook prima niveau 4 doen als je in een fitnessclub instructeur wil worden ofzo
hou je bekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zowat alle popsterren zijn hoogbegaafd of vwo-slim.
ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is ook niet verwonderlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald een hele objectieve sitequote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nehquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
uiteindelijk draait alles om je motivatie wilskracht en inzet.
hooggeleide Gquote:
Maar dat is dan toch wel algemeen bekend? Nou ja, wie ben ik om me daar druk om te makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international business
en marketing dat ligt wel een stukje hoger
o nee? zie jij maar eens iets voor elkaar te boksen als je totaal niet je best doetquote:
Dus?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
die site waar o.a. hitler en madonna en shakira opstonden is wel betrouwbaar qua cijfers hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald een hele objectieve site
hooggeleide allochtoonquote:
Ik heb wel eens begrepen dat mensen afkomstig uit een ander land veel lagere scores hoeven te halen voor Nederlands. Of dat het in ieder geval zo was. Absurd natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, ook niet hoor. mensen die net in Nederland zijn komen wonen kunnen nog niet met niveau 4 mee, en dan is niveau 1 bijvoorbeeld prima voor hun
Die man was dan ook niet achterlijkquote:
als dat zo is, dan slaat het inderdaad nergens opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat mensen afkomstig uit een ander land veel lagere scores hoeven te halen voor Nederlands. Of dat het in ieder geval zo was. Absurd natuurlijk
Dat zeg ik niet, maar je gaat er niet komen met alleen motivatie en wilskracht hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o nee? zie jij maar eens iets voor elkaar te boksen als je totaal niet je best doet
vandaag is het de fastchatquote:
Ja echt welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dus?
Je meet er iemands potentie niet mee. En wat heb je aan 'slim', heb je dan opeens een beter leven, een hogere status?
Nooit iets van gemerkt, en mijn half jaartje mbo was met heul veel allochtonenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat mensen afkomstig uit een ander land veel lagere scores hoeven te halen voor Nederlands. Of dat het in ieder geval zo was. Absurd natuurlijk
Hij was een genie, alleen uitte hij het op een hele verkeerde manier natuurlijkquote:
Je bent direct een level 92 paladin op een sabeltandtijger.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dus?
Je meet er iemands potentie niet mee. En wat heb je aan 'slim', heb je dan opeens een beter leven, een hogere status?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou je hebt redelijk wat hersenen nodig om door te kunnen breken.
dat is waar maar het bepaald wel veel, sterke wilskracht icm een goed paar hersenen is helemaal top natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je gaat er niet komen met alleen motivatie en wilskracht hoor.
Sowieso heb ik gewoon een paladinlevel 92 op een sabeltandtijger in mijn onderbroekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent direct een level 92 paladin op een sabeltandtijger.
je kan heel slim zijn maar je hoeft je niet zo te gedragenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt wel
Nee maar is gewoon een leuk weetje over bekende mensen meer niet![]()
Wel leuk om te weten dat Rihanna van wie word gezegd dat ze dom is, slimmer blijkt dan de meeste mensen die zeggen dat ze dom is.
Maar dom is natuurlijk iets anders dan onwijs enzo blabla ja.
Gewoon dark triad toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar maar het bepaald wel veel, sterke wilskracht icm een goed paar hersenen is helemaal top natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso heb ik gewoon een paladinlevel 92 op een sabeltandtijger in mijn onderbroek
dat ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan heel slim zijn maar je hoeft je niet zo te gedragen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou je hebt redelijk wat hersenen nodig om door te kunnen breken.
Ik heb zoveel moeite om nu niet te trollenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was een genie, alleen uitte hij het op een hele verkeerde manier natuurlijk
Mensen die zich dom gedragen terwijl ze het niet zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan heel slim zijn maar je hoeft je niet zo te gedragen
Natuurlijk wel, alles heeft te maken met strategie en alles.quote:
‘ALLOCHTONE LEERLING STERK BEVOORDEELD BIJ EXAMEN’quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt, en mijn half jaartje mbo was met heul veel allochtonen
Ja, Yolocaust enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb zoveel moeite om nu niet te trollen
Ik hecht niet zoveel waarde aan iemands IQ. Het is een momentopname, de toetsen kunnen verschillen en het geeft geen wilskracht of motivatie weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt wel
Nee maar is gewoon een leuk weetje over bekende mensen meer niet![]()
Wel leuk om te weten dat Rihanna van wie word gezegd dat ze dom is, slimmer blijkt dan de meeste mensen die zeggen dat ze dom is.
Maar dom is natuurlijk iets anders dan onwijs enzo blabla ja.
HHquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
ha die roald kom je weer zieken rotjong
Dat is wel heel krom jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
‘ALLOCHTONE LEERLING STERK BEVOORDEELD BIJ EXAMEN’
8. JULI 2009 - 9:07
Door: Hals
Allochtone vmbo- en havo-leerlingen mogen bij het examen ongestraft meer fouten maken dan autochtone leerlingen. Zo mogen autochtone havisten maximaal twee fouten maken zonder dat er punten van het totaal worden afgetrokken, terwijl de grens bij allochtone leerlingen op vijf fouten ligt.
Je moet muziek kunnen maken, het is zo dat een goed gevoel voor het maken van muziek samenhangt met intelligentie. Vervolgens moet je het 'spelletje' ook goed kunnen spelen, je moet mensen kunnen manipuleren, je moet jezelf kunnen aanbieden, je moet weten wat gepast is op welk moment.quote:
Brittquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die zich dom gedragen terwijl ze het niet zijnMisschien nog wel kanslozer als andersom
Elke debiel kan beroemd worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet muziek kunnen maken, het is zo dat een goed gevoel voor het maken van muziek samenhangt met intelligentie. Vervolgens moet je het 'spelletje' ook goed kunnen spelen, je moet mensen kunnen manipuleren, je moet jezelf kunnen aanbieden, je moet weten wat gepast is op welk moment.
Het is niet simpel.
Ben je al fan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
paar keer hard moeten lachen om aldo in dit topic
Ja want Britt is in real life heel slim?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet muziek kunnen maken, het is zo dat een goed gevoel voor het maken van muziek samenhangt met intelligentie. Vervolgens moet je het 'spelletje' ook goed kunnen spelen, je moet mensen kunnen manipuleren, je moet jezelf kunnen aanbieden, je moet weten wat gepast is op welk moment.
Het is niet simpel.
Hooiquote:
Geniaal, stiekem heeft ze een IQ van 152.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want Britt is in real life heel slim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |