Ook wel aardigquote:
quote:
Tsjah.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je nog anderhalf jaar compleet en dan werkelijk compleet afgezeikt wil worden niet
met een gebroken pols welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah.
Maar is ook moeilijk, heb geen mogelijkheden, of ik moet 4 à 5 meter naar beneden springen.
Overleef ik dat?
Ja, met gebroken benenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah.
Maar is ook moeilijk, heb geen mogelijkheden, of ik moet 4 à 5 meter naar beneden springen.
Overleef ik dat?
Ik geloof er echt geen drol vanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef JRRY het volgende:
Mozart IQ Score: 165
Shakira IQ Score: 140
Madonna IQ Score: 140
Eddie Van Halen IQ Score: 125
Britney Spears IQ Score: 104
OMG Madonna en Shakira zijn echt facking slim die zouden zonder de muziek ook wel rijk geweest zijn
nee ik heb een havo pakket op een VMBO school en krijg een VMBO-T diploma... lang verhaal kort gemaakt. ik had me aangemeld op een VWO opleiding en was daar ook aangenomen, alleen wegens problemen thuis en op school besloten ze mij een week voor het nieuwe schooljaar te bellen dat ze me niet wouden hebben. vervolgens een halfjaar thuis gezeten en uiteindelijk hier terecht gekomen......quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar dat is al best veel hoor, doe je vwo?
Ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen drol van
Jammer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee ik heb een havo pakket op een VMBO school en krijg een VMBO-T diploma... lang verhaal kort gemaakt. ik had me aangemeld op een VWO opleiding en was daar ook aangenomen, alleen wegens problemen thuis en op school besloten ze mij een week voor het nieuwe schooljaar te bellen dat ze me niet wouden hebben. vervolgens een halfjaar thuis gezeten en uiteindelijk hier terecht gekomen......
nu moet ik dus eerst MBO doen voordat ik HBO kan gaan doen
arme jij, ik breng wel een trampoline. breek je ook je benen niet als je besluit te springenquote:
Want Beyonce is hoogbegaafd?quote:
Dan kan je beter na die 4 jaar VMBO nog 2 jaar Havo doen, want ik doe nu MBO en dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee ik heb een havo pakket op een VMBO school en krijg een VMBO-T diploma... lang verhaal kort gemaakt. ik had me aangemeld op een VWO opleiding en was daar ook aangenomen, alleen wegens problemen thuis en op school besloten ze mij een week voor het nieuwe schooljaar te bellen dat ze me niet wouden hebben. vervolgens een halfjaar thuis gezeten en uiteindelijk hier terecht gekomen......
heel jammer, maar heb me erbij neergelegd. probleem nu wel is dat ik veel vrienden hebben die, hoe zeg ik het.... niet zo heel slim zijn af en toequote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
arme jij, ik breng wel een trampoline. breek je ook je benen niet als je besluit te springen
Je zit op een vmbo omdat ze je op vwo niet wilde hebben? Waarom niet gewoon havo er tussenin dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het word MBO niveau 4, ben toch al aangenomen en als ik de opleiding 2 jaar doe mag ik door naar het HBOquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kan je beter na die 4 jaar VMBO nog 2 jaar Havo doen, want ik doe nu MBO en dat moet je niet willen
124. Ja.quote:
Beter, ik doe ook MBO 4, nog 2 en kwart jaar te gaan, kan niet wachten..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het word MBO niveau 4, ben toch al aangenomen en als ik de opleiding 2 jaar doe mag ik door naar het HBO
Hoezo dat? Sinds wanneer hoef je MBO niet eerst af te makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het word MBO niveau 4, ben toch al aangenomen en als ik de opleiding 2 jaar doe mag ik door naar het HBO
Schei uit. Mensen als Justin Bieber en Nicki Minaj zijn echt niet heel slimquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
124. Ja.
Ik denk wel dat de meeste celebs wel heel slim zijn hoor, het is ook niet niks om door te breken.
omdat ik veel problematiek had destijds. scholen wouden me niet hebben, ben uiteindelijk op een school voor mensen met ADHD terecht gekomen, hier en daar een normaal persoon. jep mijn leven is echt kapot, waarom denk je dat ik op fok zitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit op een vmbo omdat ze je op vwo niet wilde hebben? Waarom niet gewoon havo er tussenin dan?
hoezo nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit. Mensen als Justin Bieber en Nicki Minaj zijn echt niet heel slim
was typo moest 3 zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo dat? Sinds wanneer hoef je MBO niet eerst af te maken
Beyonce, Shakira etc. zijn ook een ander soort artiesten dan JB en NM.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit. Mensen als Justin Bieber en Nicki Minaj zijn echt niet heel slim
Je telefoon was er niet zonder MBO'ers Chinese kinderarbeidquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Zonder MBO'ers geen broodje bal!! Of wat stond er ook alweer
Ooh, fair enoughquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
was typo moest 3 zijnhet is een 3 jarige opleiding
Ik heb haar weleens bij Graham Norton gezien, ze kan niet eens fatsoenlijk een Engelse zin uit haar mond krijgenquote:
dat stond er inderdaad, ik schaam me ook echt de ogen uit de kop dat ik met mijn capaciteiten MBO moet gaan doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Zonder MBO'ers geen broodje bal!! Of wat stond er ook alweer
Dat is inmiddels verplaatst naar babytijgers als Laos en Cambodjaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je telefoon was er niet zonder MBO'ers Chinese kinderarbeid
Waar zie jij dat dan?quote:
Omdat het verschil tussen MBO en HBO nog echt heel groot is. er moet eigenlijk gewoon een tussenweg komen, of het hele MBO compleet veranderen. Wat ze ook doen trouwens.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Stuart het volgende:
MBO om een broodje bal te maken? Waarom bieden ze het MBO eigenlijk nog aan als er zo tegenaan getrapt wordt? Overigens zijn veel HBO opleidingen ook niet bijzonder![]()
Al die scores van celebsquote:
Joh na je opleiding wordt het kaf van het koren gescheidenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat stond er inderdaad, ik schaam me ook echt de ogen uit de kop dat ik met mijn capaciteiten MBO moet gaan doen
Wat gaan ze veranderen danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het verschil tussen MBO en HBO nog echt heel groot is. er moet eigenlijk gewoon een tussenweg komen, of het hele MBO compleet veranderen. Wat ze ook doen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |