Die man was dan ook niet achterlijkquote:
als dat zo is, dan slaat het inderdaad nergens opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat mensen afkomstig uit een ander land veel lagere scores hoeven te halen voor Nederlands. Of dat het in ieder geval zo was. Absurd natuurlijk
Dat zeg ik niet, maar je gaat er niet komen met alleen motivatie en wilskracht hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o nee? zie jij maar eens iets voor elkaar te boksen als je totaal niet je best doet
vandaag is het de fastchatquote:
Ja echt welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dus?
Je meet er iemands potentie niet mee. En wat heb je aan 'slim', heb je dan opeens een beter leven, een hogere status?
Nooit iets van gemerkt, en mijn half jaartje mbo was met heul veel allochtonenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat mensen afkomstig uit een ander land veel lagere scores hoeven te halen voor Nederlands. Of dat het in ieder geval zo was. Absurd natuurlijk
Hij was een genie, alleen uitte hij het op een hele verkeerde manier natuurlijkquote:
Je bent direct een level 92 paladin op een sabeltandtijger.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dus?
Je meet er iemands potentie niet mee. En wat heb je aan 'slim', heb je dan opeens een beter leven, een hogere status?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou je hebt redelijk wat hersenen nodig om door te kunnen breken.
dat is waar maar het bepaald wel veel, sterke wilskracht icm een goed paar hersenen is helemaal top natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je gaat er niet komen met alleen motivatie en wilskracht hoor.
Sowieso heb ik gewoon een paladinlevel 92 op een sabeltandtijger in mijn onderbroekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent direct een level 92 paladin op een sabeltandtijger.
je kan heel slim zijn maar je hoeft je niet zo te gedragenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt wel
Nee maar is gewoon een leuk weetje over bekende mensen meer niet![]()
Wel leuk om te weten dat Rihanna van wie word gezegd dat ze dom is, slimmer blijkt dan de meeste mensen die zeggen dat ze dom is.
Maar dom is natuurlijk iets anders dan onwijs enzo blabla ja.
Gewoon dark triad toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar maar het bepaald wel veel, sterke wilskracht icm een goed paar hersenen is helemaal top natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso heb ik gewoon een paladinlevel 92 op een sabeltandtijger in mijn onderbroek
dat ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan heel slim zijn maar je hoeft je niet zo te gedragen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou je hebt redelijk wat hersenen nodig om door te kunnen breken.
Ik heb zoveel moeite om nu niet te trollenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was een genie, alleen uitte hij het op een hele verkeerde manier natuurlijk
Mensen die zich dom gedragen terwijl ze het niet zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan heel slim zijn maar je hoeft je niet zo te gedragen
Natuurlijk wel, alles heeft te maken met strategie en alles.quote:
‘ALLOCHTONE LEERLING STERK BEVOORDEELD BIJ EXAMEN’quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt, en mijn half jaartje mbo was met heul veel allochtonen
Ja, Yolocaust enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb zoveel moeite om nu niet te trollen
Ik hecht niet zoveel waarde aan iemands IQ. Het is een momentopname, de toetsen kunnen verschillen en het geeft geen wilskracht of motivatie weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt wel
Nee maar is gewoon een leuk weetje over bekende mensen meer niet![]()
Wel leuk om te weten dat Rihanna van wie word gezegd dat ze dom is, slimmer blijkt dan de meeste mensen die zeggen dat ze dom is.
Maar dom is natuurlijk iets anders dan onwijs enzo blabla ja.
HHquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
ha die roald kom je weer zieken rotjong
Dat is wel heel krom jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
‘ALLOCHTONE LEERLING STERK BEVOORDEELD BIJ EXAMEN’
8. JULI 2009 - 9:07
Door: Hals
Allochtone vmbo- en havo-leerlingen mogen bij het examen ongestraft meer fouten maken dan autochtone leerlingen. Zo mogen autochtone havisten maximaal twee fouten maken zonder dat er punten van het totaal worden afgetrokken, terwijl de grens bij allochtone leerlingen op vijf fouten ligt.
Je moet muziek kunnen maken, het is zo dat een goed gevoel voor het maken van muziek samenhangt met intelligentie. Vervolgens moet je het 'spelletje' ook goed kunnen spelen, je moet mensen kunnen manipuleren, je moet jezelf kunnen aanbieden, je moet weten wat gepast is op welk moment.quote:
Brittquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die zich dom gedragen terwijl ze het niet zijnMisschien nog wel kanslozer als andersom
Elke debiel kan beroemd worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet muziek kunnen maken, het is zo dat een goed gevoel voor het maken van muziek samenhangt met intelligentie. Vervolgens moet je het 'spelletje' ook goed kunnen spelen, je moet mensen kunnen manipuleren, je moet jezelf kunnen aanbieden, je moet weten wat gepast is op welk moment.
Het is niet simpel.
Ben je al fan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
paar keer hard moeten lachen om aldo in dit topic
Ja want Britt is in real life heel slim?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet muziek kunnen maken, het is zo dat een goed gevoel voor het maken van muziek samenhangt met intelligentie. Vervolgens moet je het 'spelletje' ook goed kunnen spelen, je moet mensen kunnen manipuleren, je moet jezelf kunnen aanbieden, je moet weten wat gepast is op welk moment.
Het is niet simpel.
Hooiquote:
Geniaal, stiekem heeft ze een IQ van 152.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want Britt is in real life heel slim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |