quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wil dood, bibi heeft een hoger iq dan ik
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want niveau 4 is leidinggevende functie ofzo, zo noemen ze dat. Op zo`n sportopleiding kan je natuurlijk ook prima niveau 4 doen als je in een fitnessclub instructeur wil worden ofzo
hou je bekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zowat alle popsterren zijn hoogbegaafd of vwo-slim.
ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is ook niet verwonderlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald een hele objectieve sitequote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nehquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
uiteindelijk draait alles om je motivatie wilskracht en inzet.
hooggeleide Gquote:
Maar dat is dan toch wel algemeen bekend? Nou ja, wie ben ik om me daar druk om te makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international business
en marketing dat ligt wel een stukje hoger
o nee? zie jij maar eens iets voor elkaar te boksen als je totaal niet je best doetquote:
Dus?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
die site waar o.a. hitler en madonna en shakira opstonden is wel betrouwbaar qua cijfers hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald een hele objectieve site
hooggeleide allochtoonquote:
Ik heb wel eens begrepen dat mensen afkomstig uit een ander land veel lagere scores hoeven te halen voor Nederlands. Of dat het in ieder geval zo was. Absurd natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, ook niet hoor. mensen die net in Nederland zijn komen wonen kunnen nog niet met niveau 4 mee, en dan is niveau 1 bijvoorbeeld prima voor hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |