nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international businessquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd ook wel dat er 'niveaus' bestaan zoals 2, 3 of 4
Nah, ook niet hoor. mensen die net in Nederland zijn komen wonen kunnen nog niet met niveau 4 mee, en dan is niveau 1 bijvoorbeeld prima voor hunquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd ook wel dat er 'niveaus' bestaan zoals 2, 3 of 4
Daar gaat het niet om. die sportopleiding is waarschijnlijk ook niveau 3 of 4.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international business
en marketing dat ligt wel een stukje hoger
quote:Oprah said that he tested to a 12th grade level as a 6th grader, and he agreed. Assuming he was 12 in 6th grade, and the average 12th grader is 17, his iq is (17/12)x100 =141.66667.
jordijquote:
dat bedoelde ik ook hij zei ik snap niet dat er meerdere niveau's zijn sport is niveau 2 en koken ook terwijl business opleidingen bijna allemaal niveau 4 zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. die sportopleiding is waarschijnlijk ook niveau 3 of 4.
ik ook niet echt, hele zieke man maar om zoiets groots op te kunnen zetten moet je wel slim zijnquote:
quote:Dat realitysterren niet altijd dom zijn, blijkt uit de score van Bibi in de Nationale IQ-test. Bibi Breijman aka Kaboutertje haalde in de test van BNN een score van 132.
Ben je een Heiden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar ik ben op een heide dus ik zeg het zo lekker puh.
Nee, want niveau 4 is leidinggevende functie ofzo, zo noemen ze dat. Op zo`n sportopleiding kan je natuurlijk ook prima niveau 4 doen als je in een fitnessclub instructeur wil worden ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook hij zei ik snap niet dat er meerdere niveau's zijn sport is niveau 2 en koken ook terwijl business opleidingen bijna allemaal niveau 4 zijn
ik wil dood, bibi heeft een hoger iq dan ikquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wil dood, bibi heeft een hoger iq dan ik
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want niveau 4 is leidinggevende functie ofzo, zo noemen ze dat. Op zo`n sportopleiding kan je natuurlijk ook prima niveau 4 doen als je in een fitnessclub instructeur wil worden ofzo
hou je bekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zowat alle popsterren zijn hoogbegaafd of vwo-slim.
ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is ook niet verwonderlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald een hele objectieve sitequote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nehquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
uiteindelijk draait alles om je motivatie wilskracht en inzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |