Aantal `pret-opleidingen'' die weggaan, en zorgen dat leraren enzo meer lessen gaan geven, want dat is ook echt drama op mboquote:
het MBO afschaffen zodat je HBO en HBO+ krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat ik eerst gewoon mijn MBO af ga ronden om vervolgens een HBO te doen en daar buiten gewoon zo veel mogelijk werken. het word zwaar maar ik moet toch ietsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Joh na je opleiding wordt het kaf van het koren gescheiden
Of je gaat gewoon lekker reizen tot je 23e, doet dan zo'n toets of je HBO aankan en gaat HBO doen
Vreemd ook wel dat er 'niveaus' bestaan zoals 2, 3 of 4quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aantal `pret-opleidingen'' die weggaan, en zorgen dat leraren enzo meer lessen gaan geven, want dat is ook echt drama op mbo
Of je vervalst gewoon een HBO diploma, yolo!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerst gewoon mijn MBO af ga ronden om vervolgens een HBO te doen en daar buiten gewoon zo veel mogelijk werken. het word zwaar maar ik moet toch iets
nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international businessquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd ook wel dat er 'niveaus' bestaan zoals 2, 3 of 4
Nah, ook niet hoor. mensen die net in Nederland zijn komen wonen kunnen nog niet met niveau 4 mee, en dan is niveau 1 bijvoorbeeld prima voor hunquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd ook wel dat er 'niveaus' bestaan zoals 2, 3 of 4
Daar gaat het niet om. die sportopleiding is waarschijnlijk ook niveau 3 of 4.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international business
en marketing dat ligt wel een stukje hoger
quote:Oprah said that he tested to a 12th grade level as a 6th grader, and he agreed. Assuming he was 12 in 6th grade, and the average 12th grader is 17, his iq is (17/12)x100 =141.66667.
jordijquote:
dat bedoelde ik ook hij zei ik snap niet dat er meerdere niveau's zijn sport is niveau 2 en koken ook terwijl business opleidingen bijna allemaal niveau 4 zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. die sportopleiding is waarschijnlijk ook niveau 3 of 4.
ik ook niet echt, hele zieke man maar om zoiets groots op te kunnen zetten moet je wel slim zijnquote:
quote:Dat realitysterren niet altijd dom zijn, blijkt uit de score van Bibi in de Nationale IQ-test. Bibi Breijman aka Kaboutertje haalde in de test van BNN een score van 132.
Ben je een Heiden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar ik ben op een heide dus ik zeg het zo lekker puh.
Nee, want niveau 4 is leidinggevende functie ofzo, zo noemen ze dat. Op zo`n sportopleiding kan je natuurlijk ook prima niveau 4 doen als je in een fitnessclub instructeur wil worden ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook hij zei ik snap niet dat er meerdere niveau's zijn sport is niveau 2 en koken ook terwijl business opleidingen bijna allemaal niveau 4 zijn
ik wil dood, bibi heeft een hoger iq dan ikquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wil dood, bibi heeft een hoger iq dan ik
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want niveau 4 is leidinggevende functie ofzo, zo noemen ze dat. Op zo`n sportopleiding kan je natuurlijk ook prima niveau 4 doen als je in een fitnessclub instructeur wil worden ofzo
hou je bekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zowat alle popsterren zijn hoogbegaafd of vwo-slim.
ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is ook niet verwonderlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald een hele objectieve sitequote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nehquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
uiteindelijk draait alles om je motivatie wilskracht en inzet.
hooggeleide Gquote:
Maar dat is dan toch wel algemeen bekend? Nou ja, wie ben ik om me daar druk om te makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee dat is logisch, er is een sportopleiding die echt kapot makkelijk is. ikzelf ga international business
en marketing dat ligt wel een stukje hoger
o nee? zie jij maar eens iets voor elkaar te boksen als je totaal niet je best doetquote:
Dus?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
die site waar o.a. hitler en madonna en shakira opstonden is wel betrouwbaar qua cijfers hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald een hele objectieve site
hooggeleide allochtoonquote:
Ik heb wel eens begrepen dat mensen afkomstig uit een ander land veel lagere scores hoeven te halen voor Nederlands. Of dat het in ieder geval zo was. Absurd natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, ook niet hoor. mensen die net in Nederland zijn komen wonen kunnen nog niet met niveau 4 mee, en dan is niveau 1 bijvoorbeeld prima voor hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |