Blanke meisjes moeten ook niet te dik zijn, negerinnen mogen wel wat meer vlees hebben.quote:
Ik vind zeikende mannen op FOK!, terwijl ze zelf er niet uit zien een afknapper, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind vingers zo'n afknapper he
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind zeikende mannen op FOK!, terwijl ze zelf er niet uit zien een afknapper, kan gebeuren.
Je bent goed op weg, je zeikt al als een vrouwquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een lelijke neus en rare oren zeg, als ik vrouw was 0/10 zou raken.
Mini-Beyonce heeft te weinig ass.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
op die eerste wel ja. maar die moest erbij omdat die uit de film War Child komt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelukkig behoor ik dan niet tot die groep. Ik zou best wat aan mezelf veranderen, maar mijn vingers zeker nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind zeikende mannen op FOK!, terwijl ze zelf er niet uit zien een afknapper, kan gebeuren.
huilenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent goed op weg, je zeikt al als een vrouw
Kop een treinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelukkig behoor ik dan niet tot die groep. Ik zou best wat aan mezelf veranderen, maar mijn vingers zeker niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |