Oké dan niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'ja' 'hahahah mag niet'
Ik voorzie dingen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zij heeft een te vreemde kin en zo'n zuinige bek
Haar gezichtquote:
Neuhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook zon heftige nacht op FOK! gehad![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
raad eens wat er hier op staat.
Ik heb je niet teveel gekwetst met je moeder he?quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je niet teveel gekwetst met je moeder he?
stinkkutquote:
quote:
Mainstream.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Adriana Lima is pas lekker.
Gr. Nu echt weg
Grapje, toch Icarly. Gibby zit nu met freddy in een raar restaurant terwijl hij foto's van zijn teen maaktquote:
Ja want straks krijgt hij een ongeluk en weten ze niet hoe ze zijn voet moeten herstellen naar hoe het voor het ongeluk eruit zag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje, toch Icarly. Gibby zit nu met freddy in een raar restaurant terwijl hij foto's van zijn teen maakt
Kijk jij ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want straks krijgt hij een ongeluk en weten ze niet hoe ze zijn voet moeten herstellen naar hoe het voor het ongeluk eruit zag.
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje, toch Icarly. Gibby zit nu met freddy in een raar restaurant terwijl hij foto's van zijn teen maakt
jaquote:
Ze moesten gewoon snel weg gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O kut kut kut, ze zitten vast.
Ze kunnen echt niet gooien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze moesten gewoon snel weg gaannu gaan ze hen vermoorden
Hahahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
hehehe mijn ex wil afspreken om nog wat oude bestanden van mijn pc op haar usb stick te zetten
Meteen uitgenodigd om een dropbox map te delen met die bestandenZo, opgelost
Waarschijnlijk wilde ze seks man.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
hehehe mijn ex wil afspreken om nog wat oude bestanden van mijn pc op haar usb stick te zetten
Sex met je exquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
GO SAM!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niet gooien.
Is het meteen duidelijkquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde ze seks man.
quote:
quote:
Wel benieuwd naar de reactiequote:
Dat laatste is dan wel jammer inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ff de bestanden eruit zuigen
[..]
Wel benieuwd naar de reactie, maar die kan ik niet zien natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |