SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Beach op 19-03-2013 19:30:40 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Anders stond die wel op 1.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Meike26 het volgende:
Zeker. Turkije 1 en daarna deze. Zover ik begrepen heb is het circuit van Austin niet ontworpen door Tilke, maar slechts 'aangekleed' met wat laatste faciliteiten. Dus mogen we die niet mee rekenen in de ranking.
Volgens de wikiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Meike26 het volgende:
Zeker. Turkije 1 en daarna deze. Zover ik begrepen heb is het circuit van Austin niet ontworpen door Tilke, maar slechts 'aangekleed' met wat laatste faciliteiten. Dus mogen we die niet mee rekenen in de ranking.
quote:The circuit homologation design was submitted to the FIA in Geneva for approval on December 17, 2010. HKS, Inc. and Tilke Engineers & Architects designed the track and Austin Commercial
Volgens mij is dat niet helemaal juist. Misschien is de opdracht wel naar Herman Tilke gegaan, maar hij heeft de lay-out niet zelf gedaan. Tenminste, volgens een artikel dat ik had geleden toen het circuit nog in aanbouw was. Zoeken zoekenquote:
twitter:radarguruf1 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 17:05:53#F1 #Sepang early forecast: Friday dry and hot for practice. Saturday P3 dry, quali risk of storms. Sunday dry? (at the moment). Max 32-33c reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor een moderator om de OP aan te passen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80[img=440,30]http://i.fokzine.net/upload/100402_122036_f12010malsep.jpg[/img]
[img]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2011/04/02_Malaysia_72dpi.jpg[/img]
[u][b]Circuit information[/b][/u]
[b]Lap data[/b]
Lap length - 5.543km (3.444 miles)
Race laps - 56
Race distance - 310.408km (192.879 miles)
Pole position - Right-hand side of the track
Lap record* - 1’34.223 (211.783 kph) by Juan Pablo Montoya, 2004
Fastest lap - 1’32.582 (215.536 kph) by Fernando Alonso, 2005
Maximum speed (2011) - 311.4 kph (193.495 mph) by Adrian Sutil, Force India
DRS zone/s (race) - Pit straight
[b]Car performance[/b]
Full throttle - 65%
Downforce level - High
Gear changes per lap - ?
Fuel use per lap - 2.6kg
[b]Strategy[/b]
Pit lane time loss - 23 seconds
2012 prime tyre: - Hard (2011: Hard)
2012 option tyre: - Medium (2011: Soft)
*Fastest lap set during a Grand Prix
Data sources: FIA, Williams, Mercedes
[img=440,30]http://i.fokzine.net/upload/100401_122036_f12010malweer.jpg[/img]
[img=440,30]http://i.fokzine.net/upload/100401_122036_f12010maltijd.jpg[/img]
[img=462,419]http://oi49.tinypic.com/wguv7k.jpg[/img]
[img=440,30]http://i.fokzine.net/upload/100401_122036_f12010maltv.jpg[/img]
Nederland:
Sport 1 | vrijdag 22 maart | 06:55 | VT1
Sport 1 | vrijdag 22 maart |11:00 | VT2
Sport 1 | zaterdag 23 maart | 07:00 | Kwalificatie
Sport 1 | zondag 24 maart | 08:00 | Kwalificatie (samenvatting)
Sport 1 | zondag 24 maart | 08:30 | Race
België:
VIER | zaterdag 23 maart | 08u55 | Kwalificatie
VIER | zondag 24 maart | 08u30 | Race
Duitsland:
RTL+ | Zaterdag 23 maart | 07:45 | Freies Training
RTL+ | Zaterdag 23 maart | 08:30 | Qualifying
RTL+ | Zondag 24 maart | 07:45 | Countdown
RTL+ | Zondag 24 maart | 09:00 | Das Rennen
RTL+ | Zondag 24 maart | 10:45 | Siegerehrung und Highlights
GB:
BBC1 | zaterdag 23 maart | 15:00 - 16:15 (nl'se tijd) | samenvatting kwalificatie
BBC1 | zondag 23 maart | 15:30 - 17:30 (nl'se tijd) | samenvatting race
Streams:
[url=http://www.viponlinesports.eu/motorsports/131071/1/malaysian-grand-prix---practice-1-live-stream-online.html]03.00 VT1[/url]
[url=http://www.viponlinesports.eu/motorsports/131073/1/malaysian-grand-prix---practice-2-live-stream-online.html]07.00 VT2[/url]
[url=http://www.viponlinesports.eu/motorsports/131075/1/malaysian-grand-prix---practice-3-live-stream-online.html]06.00 VT3[/url]
[url=http://www.viponlinesports.eu/motorsports/131077/1/malaysian-grand-prix---qualifying-live-stream-online.html]09.00 kwalificatie[/url]
[url=http://www.viponlinesports.eu/motorsports/131079/1/malaysian-grand-prix---race-live-stream-online.html]09.00 Race[/url]
[u][b]Sfeerimpressie[/b][/u]
Onboard lap met Felipe :)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ecna7nTbje8[/youtube]
[img]http://cdn.lipstiq.com/wp-content/uploads/2012/02/Sepang-International-Circuit-01.jpg[/img]
[img]http://www.gpnow.com/wp-content/uploads/2011/04/malaysia-facts1.jpg[/img]
[img]http://i249.photobucket.com/albums/gg228/lytbryan90/Sepang_F1_Circuit.jpg[/img]
Game on! Op een schappelijker uur dan Australië [img=15,15]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif[/img]
[b]PS: Als er een gegadigde een beetje overweg kan met Photoshop of een gelijkaardig programma, mag je altijd de banners van het 2013 seizoen ontwerpen [img=15,15]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif[/img][/b]
[spoiler]de huidige zijn namelijk geleend uit een 2010 topic :') [/spoiler]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
ik wil eigenlijk gewoon een droge kwali.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:
twitter:radarguruf1 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 17:05:53#F1 #Sepang early forecast: Friday dry and hot for practice. Saturday P3 dry, quali risk of storms. Sunday dry? (at the moment). Max 32-33c reageer retweet
Ehm, ja maar aan de andere kant wil ik ook wel nat, kijken of Rosberg weer zo snel is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk gewoon een droge kwali.
niet dat ik weer voor niks wakker blijf
Heb moeite om dit serieus te geloven. Ze hebben namelijk zelf best hoog van de toren geblazen voor het seizoen begon en dat hebben ze gewoon niet waargemaakt. Dus ik ben heel benieuwd hoe en wat er verbeterd word.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Dit las ik net op de site van Sport1.
'De opening van het Formule 1-seizoen op Sport1 zit erop en de Grote Prijs van Maleisië komt er dit weekend al weer aan. Sport1 heeft via mail, Twitter en Facebook veel reacties, kritiek en tips ontvangen om tot een beter Formule 1-product te komen.
‘Wij van Sport1 nemen al jullie feedback uiterst serieus en zijn achter de schermen druk bezig om te zien hoe we beter kunnen aansluiten op jullie wensen. We komen hier op korte termijn concreet op terug’, reageert Will Moerer, Vice-President Film1/Sport1 op de reacties op het eerste weekend Formule 1 in Australië.
Door het grote aantal reacties zijn we er niet toe gekomen iedereen persoonlijk te beantwoorden. Wél hebben we al jullie feedback verzameld en geanalyseerd. Formule 1 is nieuw voor Sport1 en we realiseren ons dat we er nog niet zijn. We blijven er dan ook aan werken de uitzendingen waar mogelijk te verbeteren.'
Olav vroeger altijd met z'n koffiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik kwam dit filmpje tegen op YouTube over hoe gaaf de formule1 was om naar te
kijken.
Ik ook.quote:
volgens mij kloppen de tijden van sport1 niet hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef RJD het volgende:
Voor de OP: Ik neem aan dat de kwalificatie bij Sport1 ook om 9.00 uur is, er staat nu 7.00 uur.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Dit las ik net op de site van Sport1.
'De opening van het Formule 1-seizoen op Sport1 zit erop en de Grote Prijs van Maleisië komt er dit weekend al weer aan. Sport1 heeft via mail, Twitter en Facebook veel reacties, kritiek en tips ontvangen om tot een beter Formule 1-product te komen.
‘Wij van Sport1 nemen al jullie feedback uiterst serieus en zijn achter de schermen druk bezig om te zien hoe we beter kunnen aansluiten op jullie wensen. We komen hier op korte termijn concreet op terug’, reageert Will Moerer, Vice-President Film1/Sport1 op de reacties op het eerste weekend Formule 1 in Australië.
Door het grote aantal reacties zijn we er niet toe gekomen iedereen persoonlijk te beantwoorden. Wél hebben we al jullie feedback verzameld en geanalyseerd. Formule 1 is nieuw voor Sport1 en we realiseren ons dat we er nog niet zijn. We blijven er dan ook aan werken de uitzendingen waar mogelijk te verbeteren.'
Nee, ze zeggen dat ze er iets mee gaan doen. Dat is nog altijd afwachten. De meeste bedrijven zeggen dat puur uit PR overwegingen, meestal verandert er niets. Maar aan het einde van de dag kijk je F1 met de show die ze nu hebben. Je hebt weinig aan "we gaan het beter doen" als je net 5-10 euro hebt betaald voor een race met baggercommentaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef Meike26 het volgende:
De kritiek op deze reactie snap ik niet. Er word toch iets mee gedaan ?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef RJD het volgende:
Voor de OP: Ik neem aan dat de kwalificatie bij Sport1 ook om 9.00 uur is, er staat nu 7.00 uur.
Rechtstreeks gekopieerd van de Sport 1 website, maar klopt idd niet. Kwali om 7.00 moet VT3 zijn, en de kwali zelf is idd om 9.00. Ik heb de vergissing gemaakt omdat in de programma gids van Sport 1 VT3 niet erbij stondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef WEST het volgende:
[..]
volgens mij kloppen de tijden van sport1 niet hoor.
Ze rekenen de nacht van donderdag naar vrijdag als donderdag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
m 7.00 moet VT3 zijn, en de kwali zelf is idd om 9.00. Ik heb de vergissin
Daar denk ik toch echt anders over. Zij zullen ook wel begrijpen dat als er niets gedaan word, zij een veel groter probleem hebben. Slechte mond op mond reclame is ook niet bepaald onbelangrijk en onderdeel van de PR. Denk dat we geduld moeten hebben tot de Europese GP's dat we verandering zien, tot die tijd is het afwachten of de kritiek op Van Dam aangepakt word en er beter/minder saai commentaar gaat brengen en dat zijn herhaaldelijke feitjes tot het verleden gaan behoren. Hij kan dat niet van de ene op de andere dag, maar ik hoop wel dat hij deze kritiek serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen dat ze er iets mee gaan doen. Dat is nog altijd afwachten. De meeste bedrijven zeggen dat puur uit PR overwegingen, meestal verandert er niets. Maar aan het einde van de dag kijk je F1 met de show die ze nu hebben. Je hebt weinig aan "we gaan het beter doen" als je net 5-10 euro hebt betaald voor een race met baggercommentaar.
Aan de ene kant balen dat ik niet live kan zien, maar ik heb wel altijd goed commentaar van BBC/Sky. Weet iemand trouwens ook of Sky in Nederland te kopen is, per race? [edit] online bedoel ik dan, niet via TV.
Bron?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef THEFXR het volgende:
mclaren gaat met de oude auto testen, kijken of die sneller is
Ze hebben ons wel eerst lekker gemaakt met de f1 launch toen dacht ik van ze zijn veel van plan om de formule1 te laten zien. Niet dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar denk ik toch echt anders over. Zij zullen ook wel begrijpen dat als er niets gedaan word, zij een veel groter probleem hebben. Slechte mond op mond reclame is ook niet bepaald onbelangrijk en onderdeel van de PR. Denk dat we geduld moeten hebben tot de Europese GP's dat we verandering zien, tot die tijd is het afwachten of de kritiek op Van Dam aangepakt word en er beter/minder saai commentaar gaat brengen en dat zijn herhaaldelijke feitjes tot het verleden gaan behoren. Hij kan dat niet van de ene op de andere dag, maar ik hoop wel dat hij deze kritiek serieus neemt.
Dit vind ik al een veel beter en eerlijker bericht, RTL7 heeft nooit naar F1 omgekeken en nu krijgen we direct na de eerste GP al dit bericht, ik zeg chapeau en doorzetten die plannen !
Ik had ook meer verwacht dan Olav die zei hoi jongens, we gaan nu live kijken naar de race. Nou veel plezier he doei!!!!!quote:Ze hebben ons wel eerst lekker gemaakt met de f1 launch toen dacht ik van ze zijn veel van plan om de formule1 te laten zien. Niet dus.
Dit heeft Sport1 gezegd.
De races worden niet onderbroken door reclames en onze commentator Van Dam zal bij elke race worden bijgestaan door een deskundige uit de racewereld en Mol verzorgt een bijdrage vanaf locatie. Kortom we willen het ultieme F1-gevoel in de huiskamer brengen’, aldus vice-President Film1/Sport1 Will Moerer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:56 schreef RingBewoner het volgende:
Jongens, niet zo afgeven op Olav en Ronald, ik ga er komend weekend weer een leuk stukje over schrijven.
Even wat info over Ronald:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Onder de streep komt het er gewoon op neer dat ze:
1) niet waar gemaakt hebben wat ze belooft hebben
2) geen voorbeschouwing hebben
3) geen nabeschouwing hebben
4) debiel commentaar hebben
Punt 1, 2 en 3 reken ik Sport1 aan. Punt 4 geef ik even het voordeel van de twijfel. Uren in je uppie aan elkaar lullen valt niet mee om interessant te blijven en niet in herhaling te vallen. Buiten dat was het zn eerste F1 race voor zover ik weet. Dat trekt vast wel bij. Hoop ik althans.
Oh nee Sky doet het prima, ik hoor het nu wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:56 schreef RingBewoner het volgende:
Jongens, niet zo afgeven op Olav en Ronald, ik ga er komend weekend weer een leuk stukje over schrijven.
Ik heb mn decoder terug gespoeld op dat moment of ik dat wel goed hoorde.quote:ik had dan ook echt verwacht dat die knurft wel wist dat DRS voor de achtervleugel is en dus niet voor extra PK's
Ik wou net zeggen. Brundle weet echt wel waar hij het over heeftquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh nee Sky doet het prima, ik hoor het nu wel goed
Dat uit bed komen speciaal voor de F1 is er al jaren niet meer bij.quote:Dan heb je iets om voor uit je bed te komen
dat heet business, commercieel, het gaat om het geld, niet om de kijker tevreden te stellen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:30 schreef Bluurgh het volgende:
Ze mogen blij zijn dat de BBC niet alle races uitzend. Als ik het zo hoor betalen mensen 15 euro voor een paar auto's op TV en kunnen dezelfde mensen voor een 'complete Formule 1 ervaring' maar beter een paar kanalen omhoog of omlaag zappen als de BBC uitzend. Dan zou ik me behoorlijk genaaid voelen als betalende kijker.
Jat gewoon het formaat, eventueel minus de dure filmpjes. Zet 2 man in een studio die wat filmpjes van Olav aan elkaar lullen vantevoren en wat voorbeschouwen, geef ze een schermpje waarop ze wat kunnen nabeschouwen. Gooi eventueel een beamer in de studio en laat Sport1 mensen gratis meekijken en niet sport1 mensen betalen, zo heb je wat sfeer in de studio en een klein beetje extra inkomstenEn laat vooral de belspelletjes achterwege
Laat Olav een gridwalk maken met 1 cameraman bij zich (hij is er toch). 10 jaar geleden had hij net zo hard kunnen voordringen bij de BBC als dat de BBC nu bij de Duitsers doen, maargoed nu zal dat niet zo makkelijk meer gaan, nieuwe generatie coureurs en zo vaak is hij de laatste paar jaar niet live geweest geloof ik. Maar van der Garde rijd toch altijd achteraan, daar is altijd wel even tijd.
Dan heb je iets om voor uit je bed te komen, niet "hoi over 1 minuut gaan we racen!" en direct na de race "Een minuut geleden heeft er iemand gewonnen, nu moeten we weer door naar golf, maar bedankt voor je centen hoor!".
Ik wil niet lullig doen Lewis, maar al 3 jaar boendert dat team op P5/P6 rond. Je hebt het echt fantastisch gedaan en iedereen had ongelijk.quote:Lewis Hamilton heeft in gesprek met The Guardian benadrukt dat het goed voelt om zijn gelijk te halen ten opzichte van iedereen die twijfelde aan zijn beslissing om van McLaren naar Mercedes te gaan.
"Het voelt goed om mijn gelijk te halen ten opzichte van al die mensen, die sinds ik bekendmaakte van McLaren naar Mercedes te gaan, continu hebben geroepen dat het de slechtste beslissing ooit was en Mercedes en ik dit seizoen helemaal nergens zouden zijn.", vertelt Hamilton.
"Nu we de eerste race achter de rug hebben, veranderen ze namelijk allemaal ineens van mening en zeggen ze totaal het tegenovergestelde. Dat laat ook maar zien dat ze er geen verstand van hebben.", constateert de Engelsman.
Van Grosjean kan ik me zomaar voorstellen dat hij momenteel één van die coureurs is die niet heel ontspannen erin zit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:01 schreef Nober het volgende:
Momenteel is Mercedes het 4de of 5de team net voor/achter Force India maar McLaren valt echt tegen en Grosjean moet ook beter kunnen na die (voorzichtige?) start.
Nou, nou, nou. Beetje rustiger kan ook wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Sterf godverdomme een enge dood, homo's![]()
Het is al erg zat dat ik moet dokken. De rest van die gaysporten kijk ik niet eens
Grosjean had ook n oudere versie van de Lotus dan Kimi had.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:01 schreef Nober het volgende:
Momenteel is Mercedes het 4de of 5de team net voor/achter Force India maar McLaren valt echt tegen en Grosjean moet ook beter kunnen na die (voorzichtige?) start.
Zo, kan het nog lelijker....?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:57 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Helm van Giedo voor Maleisië.
Ronald, ben jij het?quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:31 schreef RJD het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Beetje rustiger kan ook wel.
Godsklere, heeft ie de kans om er de Oranje Leeuw op te zetten komt ie met een tijger afquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:57 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Helm van Giedo voor Maleisië.
Is inderdaad best jammer. Ik had het hem gegund. Hopen dat hij volgend jaar een racestoeltje bij Suaber krijgt. Ik wil hem wel eens echt zien in de F1.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:32 schreef vosss het volgende:
Frijns niet in de GP2 komend jaar lees ik net.![]()
Precies, de truc van commerciele tv is dat je tv net niet slecht genoeg maakt om een reclameblok te missen of je abbo op te zeggen. Dat RTL van 15 jaar geleden, waar ik zelf ook zo min mogelijk naar keek overigens, had nog het idee om te kijker te verleiden. Er was heel veel publiek om voor zich te winnen, dus trokken ze veel uit de kast.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat heet business, commercieel, het gaat om het geld, niet om de kijker tevreden te stellen.
Daar heb ik me ook compleet aan geërgerdquote:Bij sport1 praten ze gewoon door de radiocommunicatie heen
Dat is het ook zeker nog niet. Waarom ze die voorbeschouwing langer maken op Veronica dan op Sport1, is mij ook een raadsel. Aan de andere kant zou Veronica dan ook wel denken, ja leuk, dan hebben we helemaal geen nieuwswaardigheid meer.quote:Tijdens de race was het al iets beter. Denk dat Ronald al commentaar had gehad van Olav of Doornbos.
Hij verontschuldigde zich zelfs.
Maargoed, heel soepel loopt het allemaal nog niet en wat ik afgelopen weekend gezien heb ik geen 15 euro waard. Nog geen 5 euro imo
Ik dacht dat je n vrouw was? Wat moet die nou weer met voetbal?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker nog niet. Waarom ze die voorbeschouwing langer maken op Veronica dan op Sport1, is mij ook een raadsel. Aan de andere kant zou Veronica dan ook wel denken, ja leuk, dan hebben we helemaal geen nieuwswaardigheid meer.
Klopt, je doet de samenvatting toch. Zat mensen die geen Sport 1 nemen en/of smiddags niet kunnen kijken. Dat zijn je kijkers. Eventueel kan Veronica nog een nabeschouwing maken met de leuke dingen in de pits. Zoals ze zondag dat deden met die auto show en dat muziek café gebeuren.
Sport 1 moet daar echt een breder aanbod in hebben, anders zijn ze na Juni dit jaar wel heel veel leden kwijt ! Dus ik blijf erbij dat we niet te sceptisch moeten zijn over dat pers bericht van sport1, zij zullen er naar mijn gevoel echt wel wat aan doen om na Juni de leden te houden. Met andere woorden, begin Mei moet je het opzeggen wil je onder die 15 euro per maand uit komen.
Mijn voorspelling is dus dat we vanaf Bahrein of anders Barcelona een langere voorbeschouwing krijgen + nabeschouwing. Als ze het maar uit hun hoofd laten om voetbal voor te laten gaan op beide HD kanalen
quote:Wijzigingen zenderaanbod
Op dit moment zijn BBC HD en GOED TV onderdeel van het zenderaanbod in uw
tv-abonnement. Zoals u hebt kunnen lezen in de Ziggo nieuwsbrief van maart, verdwijnen GOED TV en BBC HD uit het aanbod. Dat betekent dat BBC HD en GOED TV niet meer te zien zijn vanaf respectievelijk 26 en 28 maart 2013. Wij wijzen u er op dat u de programma’s van BBC HD gewoon kunt blijven kijken via onder andere BBC 1 en BBC 2.
Is dat ook op fles verkrijgbaar bij de C1000? En zit er statiegeld op de fles?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef JohnB52 het volgende:
Doornbos spreekt anders wel vloeibaar Italiaans.
Dus die vertaalde t wel goed.
ow, dus dan ben ik de enige die er in trapte. Shame on mequote:
Ah, net op het moment dat Formule 1 eindelijk op BBC HD wordt uitgezonden.quote:
BBC HD gaat er uit.quote:
nee, op dit moment zend ziggo BBC SD uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
BBC HD gaat er uit.
Zie hier. http://www.totaaltv.nl/ni(...)art__BBC_Two_HD.html
Ik kan BBC 1 ontvangen in HD dat is zo bij Caiway ik weet niet of het bij jou ook zo is?
En daar is ook de formule1 op te vinden.
Hier in HD. Althans ik kreeg ook die mailquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, op dit moment zend ziggo BBC SD uit
ik zie hier geen HD icoon bij staanquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier in HD. Althans ik kreeg ook die mail
605 - BBC HDquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie hier geen HD icoon bij staan
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/
het iig in het voordeel van sport1, zal ik gewoon de kabelboer opzeggen en een sat op het dak schroeven? weet niet hoe het dan met inet moet.....quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef JohnB52 het volgende:
Vast onder zachte dwang van Sport1!!!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die gaat er juist uit en staat niet bij mijn standaard tv pakket
Dat het niet in jouw abo zit wil ni9et zeggen dat het er bij niemand in zitquote:Wijzigingen zenderaanbod
Op dit moment zijn BBC HD en GOED TV onderdeel van het zenderaanbod in uw
tv-abonnement.
ziggo zend gewoon geen BBC HD uit, dus ook jij ontvangt geen HDquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:06 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dat het niet in jouw abo zit wil ni9et zeggen dat het er bij niemand in zit
Het gaat eruit. Op dit moment zit het er nog in. Kanaal 605. Net nog even gekeken. Gewoon HD.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ziggo zend gewoon geen BBC HD uit, dus ook jij ontvangt geen HD
http://www.totaaltv.nl/ni(...)ggo_nog_onzeker.html
Dus nog tot 26 maart zit het er gewoon in.quote:Het Britse HD-kanaal stopt op 26 maart met uitzenden. BBC gaat in de plaats van dit HD-kanaal BBC Two in HD-kwaliteit uitzenden.
daar ging het dus over, geen F1 meer in HD, behalve bij die sport1 fuckersquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus nog tot 26 maart zit het er gewoon in.
Zal best dat het onderdeel is van een of ander extra zender pakket, dat weet ik niet, maar ik ontvang hem in elk geval gewoon nog.
Maar F1 was al nooit te zien op BBC HD. En volgens dat artikel hierboven is het de BBC die stopt met BBC HD, niet Ziggo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar ging het dus over, geen F1 meer in HD, behalve bij die sport1 fuckers
idd... ik heb het gewoon nogquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:06 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dat het niet in jouw abo zit wil ni9et zeggen dat het er bij niemand in zit
Top Gear is op BBC HDquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar F1 was al nooit te zien op BBC HD. En volgens dat artikel hierboven is het de BBC die stopt met BBC HD, niet Ziggo.
Eeehhmm, maar dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je n vrouw was? Wat moet die nou weer met voetbal?
Zelfde geruchten als vorig jaar dus...quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef LWD-Godius het volgende:
De geruchten gaan dat Lotus veel bandenvoordeel heeft omdat Pirelli de Renault R31 R30 (2010) gebruikt om de Pirelli banden te ontwikkelen e Lotus doorheeft hoe deze band het beste werkt op hun chassis.
Vorig jaar waren die geruchten er ook maar niet zo hevig als nu, de E20 had toch een andere ontwerpfilosofie en de E21 ook als evolutie van e20. Beetje vreemd dat deze geruchten nu weer naar boven drijven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfde geruchten als vorig jaar dus...
Ik zou er een schotel naast je kabelboer bij nemen. BBC HD is FTA (Free To Air) en wordt uitgezonden op Astra positie 28.3. Je hebt dus een HD ontvanger nodig en een Triple Sat schotel waarmee je Astra 19.2, 23.2 en 28.2 kunt ontvangen. Geen abonnement.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het iig in het voordeel van sport1, zal ik gewoon de kabelboer opzeggen en een sat op het dak schroeven? weet niet hoe het dan met inet moet.....
thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zou er een schotel naast je kabelboer bij nemen. BBC HD is FTA (Free To Air) en wordt uitgezonden op Astra positie 28.3. Je hebt dus een HD ontvanger nodig en een Triple Sat schotel waarmee je Astra 19.2, 23.2 en 28.2 kunt ontvangen. Geen abonnement.
Een HD ontvanger met HDD (Philips 8121 DSR met harde schijf) heb je onder de 100 euro op MP en een triple sat of multytenne voor 150 euro nieuw.
Hier staat de hele HD zenderlijst met het type abo danwel FTA erbij
koop alleen kaarten voor de kwaliquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar een Grand Prix? Ik sta op het punt om weekendkaarten voor Spa te halen
Pirelli gebruikte toch de HRT nu?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Vorig jaar waren die geruchten er ook maar niet zo hevig als nu, de E20 had toch een andere ontwerpfilosofie en de E21 ook als evolutie van e20. Beetje vreemd dat deze geruchten nu weer naar boven drijven.
Wij gaan altijd naar de Nurburgring. Maar jij snapt wel waarom dit jaar niet...... helaas.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar een Grand Prix? Ik sta op het punt om weekendkaarten voor Spa te halen
Als Werchter niet dat weekend was, zou ik ook naar de ring gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de Nurburgring. Maar jij snapt wel waarom dit jaar niet...... helaas.
Waarschijnlijk de vrijdag en zaterdag naar Spa. Zondag kijk ik thuis.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
ik ga toch proberen om naar Spa te gaan dit jaar. Gewoon bronze tickets en wat ronddwalen langs de baan. Maar alles hangt er een beetje vanaf of we dit jaar nog een woning gaan bouwen. En als dat niet doorgaat bestaat de kans nog dat we naar Australie gaan in maart voor een huwelijk van een vriend van ons. En daar moeten we ook centjes voor hebben natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En dan tussendoor ook nog Melbourne meepakken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En als dat niet doorgaat bestaat de kans nog dat we naar Australie gaan in maart voor een huwelijk van een vriend van ons.
Dat is dan idd het planquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En dan tussendoor ook nog Melbourne meepakken?
Kan het geluid nóg zachter?quote:
ik twijfel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heel tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is dan idd het planAls het schema voor volgend jaar het zelfde is als afgelopen jaren dan zou ik een week voor de GP is Sydney zijn. En dan hebben we een weekje de tijd om tot Melbourne te raken.
Zet m'n wekker wel, maar of ik dan ook nog zin heb om er uit te komen is even de vraagquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef RingBewoner het volgende:
Nog mensen die vannacht live gaan kijken?
Nee, ik moet werken en ben pas rond 07:40 thuisquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef RingBewoner het volgende:
Omdat Montoya het ronde record heeft en dat wordt ook in gemiddelde snelheid van dat rondje gedaan. Rosberg had vorig jaar de hoogste topsnelheid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom moet de gemiddelde snelheid van Montoya met de snelste ronde in MPH staan, en de hoogst gemeten snelheid in 2012 van Rosberg in KPHMakkelijk vergelijken zo
Gaat meer op mph vs kmhquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Omdat Montoya het ronde record heeft en dat wordt ook in gemiddelde snelheid van dat rondje gedaan. Rosberg had vorig jaar de hoogste topsnelheid.
Die tijden uit de OP van sport1, kloppen die?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef RingBewoner het volgende:
Vannacht om 3 uur? Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die tijden uit de OP van sport1, kloppen die?
Ja, 3 uur en 7 uur. Ik mis beide. Biertje nu en voor 3 uur op bed en ver na 7 eruit. Even dubben welke ik opneem en terugkijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef JohnB52 het volgende:
Nederland:Sport 1 | vrijdag 22 maart | 06:55 | VT1Sport 1 | vrijdag 22 maart |11:00 | VT2Sport 1 | zaterdag 23 maart | 07:00 | KwalificatieSport 1 | zondag 24 maart | 08:00 | Kwalificatie (samenvatting)Sport 1 | zondag 24 maart | 08:30 | Race
Dan ga ik dit lijstje maar ff niet aanhouden.
Morgen werken, dus vt1 niet kijken.
Hoelaat is vt2 dan? 07:00?
Jep, opnemen en terugkijken. Mijn review op het Commentaar zal dan ook pas rond uurtje of 16 online verschijnen.quote:
Ik ben geen fan van de site, maar op http://www.formula1.com staat rechts altijd een erg handige aftelklok. De klok klopt altijd (want is van de FIA) en hij past zich automatisch aan aan je tijdszone.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die tijden uit de OP van sport1, kloppen die?
En dan te bedenken dat Sport1 bij telfort niet eens in HD wordt aangebodenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar ging het dus over, geen F1 meer in HD, behalve bij die sport1 fuckers
Bij mij ook. Als het vanaf de kwalificatie maar werkt...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:15 schreef Tarahumara het volgende:
Doet de livetiming het bij jullie? Blijft bij mij op please wait hangen...
De ios app werkt ook niet naar behoren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:15 schreef Tarahumara het volgende:
Doet de livetiming het bij jullie? Blijft bij mij op please wait hangen...
gewoon kijken wanneer de trainingen zijn. Kwestie van opletten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:56 schreef vosss het volgende:
Godverdomme in de EPG stond gisteravond op Sport1 dat vandaag vanaf 7 uur herhaling VT was.
Dus ik was in de veronderstelling dat herhaling VT1 en aansluitend VT2 zou zijn.
Niet dus. Gewoon VT2.
Nouja, die maar even kijken dan onder het genot van een pilsje en wat nootjes
Hehe. Was al aangegeven hier dat de tvgids van Sport1 niet klopte!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:56 schreef vosss het volgende:
Godverdomme in de EPG stond gisteravond op Sport1 dat vandaag vanaf 7 uur herhaling VT was.
Dus ik was in de veronderstelling dat herhaling VT1 en aansluitend VT2 zou zijn.
Niet dus. Gewoon VT2.
Nouja, die maar even kijken dan onder het genot van een pilsje en wat nootjes
Wat zei die dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Ronald heeft de reacties gelezen
Alleen een beetje overdreven, een grastripje is niet te erg.
'woooooooooooo'quote:
Niet gezien. Of ik was al aan het werk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hehe. Was al aangegeven hier dat de tvgids van Sport1 niet klopte!
verwachten ze weer stortbuien na Q1 ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'woooooooooooo'
Met iets meer emotie.
Volgens de gids duurt de kwali maar een kwartier, wat is deze?
De Duitse RTL in ieder geval (volgens mij is er daar maar één van)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef Funzel het volgende:
Is RTL + hetzelfde als RTL Television op UPC?
Want ik kan RTL + nergens vinden, maar het lijkt mij dat we dat wel hebben thuis.
dat weet ik. Maar ik bedoelde dan ook dat ze in 1 tabel kilometer gebruiken als aanduiden voor de snelheid, en in een ander gedeelte miles. Hou die dan allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Omdat Montoya het ronde record heeft en dat wordt ook in gemiddelde snelheid van dat rondje gedaan. Rosberg had vorig jaar de hoogste topsnelheid.
RTL+ bestaat al jaren niet meer. Tegenwoordig heet deze Duitse zender inderdaad RTL Television of gewoon RTL.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef Funzel het volgende:
Is RTL + hetzelfde als RTL Television op UPC?
Want ik kan RTL + nergens vinden, maar het lijkt mij dat we dat wel hebben thuis.
Indycar?, waar kunnen we dat kijken?. Is zeker nergens op tv te zien?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Duitse RTL in ieder geval (volgens mij is er daar maar één van)
Hopelijk kan ik zondag wel live kijken. Vanmiddag even mijn pakketje ophalen en vanavond aansluiten. dan zou ik weer (digitale) tv en internet moeten hebben. Kan ik zondag avond ook nog de IndyCar race meepakken.
livestream op Internet. Race is zondag om 18.00 uur.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Indycar?, waar kunnen we dat kijken?. Is zeker nergens op tv te zien?
probeer toch dat soort races live mee te pakken. Maar meestal worden alleen de GP2 en WTCC races uitgezonden. Normaal is de WTCC te volgen op Eurosport, maar weet niet of ze 't uitzenden dit weekend. GP2 zal wel op Sky zijn, maar is me net iets te vroeg (was vorig weekend al brakquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef Racerblade het volgende:
GP2, Europese Formule 3, Auto GP en WTCC gaan dit weekend ook van start. Niemand hier die daar iets van volgt?
Keek even vanuit mijn standpunt:quote:
Bedankt! Ik schrok nogal van die 1:36.9 van Webber op hard vannacht in FP1 maar ik wist niet of het nou de harde of mediums waren.quote:
of andersom dan, wakker worden en denken dat je je hebt verslapen, is het zaterdagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik ben ook weer wakker.
Ik schrok me de tering net, ik dacht dat ik de Q gemist had omdat het al 15:15 uur was toen ik opstond.
Klotenachtdienst en verrot ritme. Ik dacht serieus dat het zaterdagmiddag was al
dat, en dan nog eens het overlijden van Chavez deze maand. Kan idd wel eens de verkeerde kant opvallen voor hem.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Maldonado het bij Williams gaat volhouden als de auto zo blijft. Hij was vorig weekend al niet mals in zijn oordeel over de auto van dit jaar.
Ah oke, die zender hebben we. Mooiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:28 schreef RJD het volgende:
[..]
RTL+ bestaat al jaren niet meer. Tegenwoordig heet deze Duitse zender inderdaad RTL Television of gewoon RTL.
Staat dus verkeerd in de OP, maar vrijwel iedereen weet wat er mee bedoeld wordt.
Fixedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik ben ook weer wakker.
Ik schrok me de tering net, ik dacht dat ik de Q gemist had omdat het al 15:15 uur was toen ik opstond.
Klotenachtdienst en Minstens 1 krat bier. Ik dacht serieus dat het zaterdagmiddag was al
Ik drink altijd maar 2 pilsjes na de nachtdienst. Even laatste nieuws lezen, sigaretje roken en een rondje op FOK! doen. Daarna ga ik naar mn nest. De tijd dat ik een hele bak bier op kon ligt reeds ver, heel ver achter mequote:
Absoluut. Ben erg benieuwd wat die middelmatige coureur kan doen morgen en zondag.quote:
Maldonado kan me niets schelen, maar wat een zonde van zo'n legendarisch teamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:28 schreef Meike26 het volgende:
Het is afwachten en ik hoop dat Williams snel het lek boven heeft. Denk dat de meesten toch andere verwachtingen hadden, mijzelf meegerekend.
Ik ook, maar ik ben er bang voor. De hoogtijdagen van dat team zijn al even geleden natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef twiFight het volgende:
Ik hoop echt dat Frank nog kan meemaken dat zijn team weer in de #3 staat.
En dan nog die snelste tijd op de klokken gezet met redelijk wat brandstof aan boord...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut. Ben erg benieuwd wat die middelmatige coureur kan doen morgen en zondag.
Aan zo'n uitspraken zou ik niet teveel waarde hechten, dat kan ook psychologische oorlogsvoering zijn. Al valt dat meer in Alonso zijn straatje dan Räikkönenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dan nog die snelste tijd op de klokken gezet met redelijk wat brandstof aan boord...
Dat gaat zondag helemaal niks worden vrees ik
Zit die race nu terug te kijken en Kimi heeft gewoon vrij baan terwijl Alonso nog in gevecht moet met een veel langzamere Hamilton die zijn band blokkeert en alsnog die plek verliest en dan meteen de pit in gaat.quote:
Reageert 'ie ook nog zo:quote:Cecotto Jr. naar laatste startplaats gezet
Johnny Ceccoto Jr. zal de seizoensopener in de GP2 van de laatste startplek moeten beginnen, na een straf te hebben gekregen voor een incident in de kwalificatie.
Ceccoto Jr., die de veertiende tijd had gereden in de Maleieische kwalificatie, werd tijdens zijn vliegende ronde in de vijfde en zesde bocht opgehouden door Russian Time-rijder Sam Bird. De Arden-coureur was zo gepikeerd van dit moment dat hij de 26-jarige Brit bij het naderen van de zevende bocht van de baan dwong. Bird kwam op het gras terecht, maar kon zijn weg vervolgen en zou daarna nog de vijfde tijd rijden.
De wedstrijdleiding heeft nu besloten om Ceccoto Jr. uit de uitslag van de kwalificatie te schrappen. Ook Bird kreeg straf. Hij verliest drie startplaatsen omdat hij Ceccoto Jr. heeft opgehouden. Bird staat nu dus achtste op de grid voor de hoofdrace.
Dus dan is het toegestaan iemand expres de baan af te duwen.twitter:JCecotto twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 14:38:17I'm sorry for what happened today but I have to say that it wasn't only my fault. He braked in front of me on purpose in my fast lap... reageer retweet
kwali is om 9 uur toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:11 schreef JohnB52 het volgende:
Zitten er nog meer mensen over krap 6 uur voor de TV?
Dat klopt niet toch?quote:Nederland:
Sport 1 | vrijdag 22 maart | 06:55 | VT1
Sport 1 | vrijdag 22 maart |11:00 | VT2
Sport 1 | zaterdag 23 maart | 07:00 | Kwalificatie
Sport 1 | zondag 24 maart | 08:00 | Kwalificatie (samenvatting)
Sport 1 | zondag 24 maart | 08:30 | Race
En wie gaat de FIA eens een boete opleggenquote:Weer geen waarschuwingssysteem op stuur
23 maart 2013
De telemetrieproblemen van de FIA zijn nog niet opgelost, waardoor de coureurs net als in Melbourne niet de beschikking zullen hebben over het waarschuwingssysteem op hun stuur. Ze zullen opnieuw moeten vertrouwen op de informatie van het team en de vlaggen langs de baan.
Het systeem van de FIA, waarmee ook DRS gedeactiveerd kan worden en gecontroleerd kan worden of een coureur blauwe vlaggen negeert, werd in Australië uitgeschakeld, omdat er problemen met de telemetrie waren. Deze zijn in Maleisië nog niet opgelost en de situatie zal dus niet anders zijn dan een week geleden.
In Australië leverde het ontbreken van het systeem geen problemen op tijdens de race.
Dan vraag je je af wat Hulkenberg in die wagen had kunnen doen. Die schat ik toch iets hoger in dan Sutil.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:32 schreef Desunoto het volgende:
Force India 3e en 6e in VT3... dat belooft toch wel wat.
dat is het nu juist, toen een nieuw gezicht krijgen en nu alweer oudquote:
precies.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:
goeiemorgen![]()
gelukkig een iets schappelijkere tijd
Die zet ik elke GP gewoon in de OPquote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degene die mij een Sky stream stuurt is een baas.
De maker van de OP is een baas.quote:
Die zet ik er elke GP gewoon in hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De maker van de OP is een baas.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die zet ik er elke GP gewoon in hoor
die van vipbox is fijn, geen hapering, weinig vertraging, kan ik goed synchroon gooien met de race.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:02 schreef Nober het volgende:
FirstRowSports heeft ook een stream van Sky
Wat jij wilt! Als Vettel maar pole pakt met 1:35.712.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die van vipbox is fijn, geen hapering, weinig vertraging, kan ik goed synchroon gooien met de race.
dat vind ik juist mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:09 schreef THEFXR het volgende:
dat rood op die Lotus is vloeken in de kerk....
daar mis ik die helm cam nog van.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:09 schreef D. het volgende:
De on board is geweldig
Ik heb de vorige race na afloop nog eens helemaal via de on board gekeken
Sutil gaat er anders wel voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:09 schreef JohnB52 het volgende:
Dan mag ie nog wel n tikje harder met zn 1.36.435 in VT3
jaquote:
Plus dat de airbox de bof lijkt te hebben...Ziet er maar raar uit wat ze daar op de auto hebben gezet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:09 schreef THEFXR het volgende:
dat rood op die Lotus is vloeken in de kerk....
Lijkt me ook als de kwalificatie is afgelopenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Vettel pole pakt stop ik met kijken.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lijkt me ook als de kwalificatie is afgelopen
Dat was de grap.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lijkt me ook als de kwalificatie is afgelopen
Ach, als ie maar geen podium paktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Vettel pole pakt stop ik met kijken.
effe redbulletje kapot in ronde 30, is mooi manquote:
hij heeft een 1.41 staan hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef JohnB52 het volgende:
VDG als enige in de 1.42ers.
Is ook n prestatie!
41quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef JohnB52 het volgende:
Is ook n prestatie!
Webber in de 47'ers, das nog wel een klap erger danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef JohnB52 het volgende:
Is ook n prestatie!
en dan spint hij de grindbak inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Webber in de 47'ers, das nog wel een klap erger dan
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Vandaag niet.
Al is dit volgens Sport1 de race he...
Ze zeiden net dat dit de kwali-training wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Vandaag niet.
Al is dit volgens Sport1 de race he...
niet meerquote:
Met VDG wel, Caterham nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaat het ooit nog wat worden met Van der Garde?
Nieuw-Zeeland dan, die staat ook ergens onderaanquote:
Niet lelijk, maar zo mooi dat ie leek aan begin van het seizoen, bij presentatie, is ie ook weer niet. Jammer dat Sauber weer lijkt af te glijden naar de echte subtoppers. Deed vorig jaar toch al lekkerder mee in de eerste 2 GP weekenden. Gitaarles valt mij ook zwaar tegen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Sauber is wel weer lelijk trouwens..
maar wel zijn snelste ronde dit weekend.quote:
Met die auto moet hij iig 0,6 sneller kunnen... auto is niet goed, maar VDG doet het met de middelen die hij heeft dus ook slecht.quote:
Wie? (t is nog vroeg)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland dan, die staat ook ergens onderaan
Gutierrez is gewoon een prutcoureur, dat had ik je vooraf ook wel kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar zo mooi dat ie leek aan begin van het seizoen, bij presentatie, is ie ook weer niet. Jammer dat Sauber weer lijkt af te glijden naar de echte subtoppers. Deed vorig jaar toch al lekkerder mee in de eerste 2 GP weekenden. Gitaarles valt mij ook zwaar tegen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik dacht trouwens dat Bottas Maldonado helemaal weg zou blazen
In de race misschien. Maldonado is heel goed in kwalificeren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik dacht trouwens dat Bottas Maldonado helemaal weg zou blazen
Slechte woordgrap van me op dat ''op de kaart zetten''quote:
Bottas is het grootste talent van de laatste paar jaar (groter dan Frijns)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
In de race misschien. Maldonado is heel goed in kwalificeren.
Robin mag dit jaar toch zeker 1 (_!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef Meike26 het volgende:
Ze zouden het toch eens moeten proberen op de vrijdag middag om Frijns eens naar buiten te sturen. Misschien is Telmex dan al blij dat in iedergeval zijn naam vaker in beeld komt
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Slechte woordgrap van me op dat ''op de kaart zetten''Nieuw-zeeland, ook helemaal onderaan op een landkaart.......
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef k_man het volgende:
Ik droomde afgelopen nacht dat Maldonado overleden was.
En dat Frijns de vervanger zou zijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef k_man het volgende:
Ik droomde afgelopen nacht dat Maldonado overleden was.
Chavèzquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat Frijns de vervanger zou zijn?
Da Costa doet t ook lekker!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bottas is het grootste talent van de laatste paar jaar (groter dan Frijns)
twitter:autosportlive twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 09:26:39The latest radar image shows an enormous storm just a couple of miles to the east of the circuit. Rain likely before the end of qualifying. reageer retweet
Ik weet niet wie de nieuwe testrijder van Williams is..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Da Costa doet t ook lekker!
Bottas is al 3 jaar testrijder. Of heeft ie nog geraced?
3 jaar testrijder geweest toch, en in 2010 GP3 kampioen geworden dacht ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Da Costa doet t ook lekker!
Bottas is al 3 jaar testrijder. Of heeft ie nog geraced?
Hij is 1.84m?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bottas is het grootste talent van de laatste paar jaar (groter dan Frijns)
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Haarklip het volgende:
twitter:autosportlive twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 09:26:39The latest radar image shows an enormous storm just a couple of miles to the east of the circuit. Rain likely before the end of qualifying. reageer retweet
Suzi Wolffquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de nieuwe testrijder van Williams is..
Is dat Suzie Wolf niet ? Voornamelijk sim-werk dan ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de nieuwe testrijder van Williams is..
yessssquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Haarklip het volgende:
Mja alleen moet je die niet in helm en pak hijsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |