Daar heb ik me ook compleet aan geërgerdquote:Bij sport1 praten ze gewoon door de radiocommunicatie heen
Dat is het ook zeker nog niet. Waarom ze die voorbeschouwing langer maken op Veronica dan op Sport1, is mij ook een raadsel. Aan de andere kant zou Veronica dan ook wel denken, ja leuk, dan hebben we helemaal geen nieuwswaardigheid meer.quote:Tijdens de race was het al iets beter. Denk dat Ronald al commentaar had gehad van Olav of Doornbos.
Hij verontschuldigde zich zelfs.
Maargoed, heel soepel loopt het allemaal nog niet en wat ik afgelopen weekend gezien heb ik geen 15 euro waard. Nog geen 5 euro imo
Ik dacht dat je n vrouw was? Wat moet die nou weer met voetbal?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker nog niet. Waarom ze die voorbeschouwing langer maken op Veronica dan op Sport1, is mij ook een raadsel. Aan de andere kant zou Veronica dan ook wel denken, ja leuk, dan hebben we helemaal geen nieuwswaardigheid meer.
Klopt, je doet de samenvatting toch. Zat mensen die geen Sport 1 nemen en/of smiddags niet kunnen kijken. Dat zijn je kijkers. Eventueel kan Veronica nog een nabeschouwing maken met de leuke dingen in de pits. Zoals ze zondag dat deden met die auto show en dat muziek café gebeuren.
Sport 1 moet daar echt een breder aanbod in hebben, anders zijn ze na Juni dit jaar wel heel veel leden kwijt ! Dus ik blijf erbij dat we niet te sceptisch moeten zijn over dat pers bericht van sport1, zij zullen er naar mijn gevoel echt wel wat aan doen om na Juni de leden te houden. Met andere woorden, begin Mei moet je het opzeggen wil je onder die 15 euro per maand uit komen.
Mijn voorspelling is dus dat we vanaf Bahrein of anders Barcelona een langere voorbeschouwing krijgen + nabeschouwing. Als ze het maar uit hun hoofd laten om voetbal voor te laten gaan op beide HD kanalen
quote:Wijzigingen zenderaanbod
Op dit moment zijn BBC HD en GOED TV onderdeel van het zenderaanbod in uw
tv-abonnement. Zoals u hebt kunnen lezen in de Ziggo nieuwsbrief van maart, verdwijnen GOED TV en BBC HD uit het aanbod. Dat betekent dat BBC HD en GOED TV niet meer te zien zijn vanaf respectievelijk 26 en 28 maart 2013. Wij wijzen u er op dat u de programma’s van BBC HD gewoon kunt blijven kijken via onder andere BBC 1 en BBC 2.
Is dat ook op fles verkrijgbaar bij de C1000? En zit er statiegeld op de fles?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef JohnB52 het volgende:
Doornbos spreekt anders wel vloeibaar Italiaans.
Dus die vertaalde t wel goed.
ow, dus dan ben ik de enige die er in trapte. Shame on mequote:
Ah, net op het moment dat Formule 1 eindelijk op BBC HD wordt uitgezonden.quote:
BBC HD gaat er uit.quote:
nee, op dit moment zend ziggo BBC SD uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
BBC HD gaat er uit.
Zie hier. http://www.totaaltv.nl/ni(...)art__BBC_Two_HD.html
Ik kan BBC 1 ontvangen in HD dat is zo bij Caiway ik weet niet of het bij jou ook zo is?
En daar is ook de formule1 op te vinden.
Hier in HD. Althans ik kreeg ook die mailquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, op dit moment zend ziggo BBC SD uit
ik zie hier geen HD icoon bij staanquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier in HD. Althans ik kreeg ook die mail
605 - BBC HDquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie hier geen HD icoon bij staan
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/
het iig in het voordeel van sport1, zal ik gewoon de kabelboer opzeggen en een sat op het dak schroeven? weet niet hoe het dan met inet moet.....quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef JohnB52 het volgende:
Vast onder zachte dwang van Sport1!!!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die gaat er juist uit en staat niet bij mijn standaard tv pakket
Dat het niet in jouw abo zit wil ni9et zeggen dat het er bij niemand in zitquote:Wijzigingen zenderaanbod
Op dit moment zijn BBC HD en GOED TV onderdeel van het zenderaanbod in uw
tv-abonnement.
ziggo zend gewoon geen BBC HD uit, dus ook jij ontvangt geen HDquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:06 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dat het niet in jouw abo zit wil ni9et zeggen dat het er bij niemand in zit
Het gaat eruit. Op dit moment zit het er nog in. Kanaal 605. Net nog even gekeken. Gewoon HD.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ziggo zend gewoon geen BBC HD uit, dus ook jij ontvangt geen HD
http://www.totaaltv.nl/ni(...)ggo_nog_onzeker.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |