abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124281377

Helm van Giedo voor Maleisië.
pi_124281728
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Sterf godverdomme een enge dood, homo's }:|
Het is al erg zat dat ik moet dokken. De rest van die gaysporten kijk ik niet eens :r
Nou, nou, nou. Beetje rustiger kan ook wel.
pi_124281867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 02:01 schreef Nober het volgende:
Momenteel is Mercedes het 4de of 5de team net voor/achter Force India maar McLaren valt echt tegen en Grosjean moet ook beter kunnen na die (voorzichtige?) start.
Grosjean had ook n oudere versie van de Lotus dan Kimi had.
pi_124282798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:57 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, kan het nog lelijker....?
pi_124285852
quote:
13s.gif Op woensdag 20 maart 2013 08:31 schreef RJD het volgende:

[..]

Nou, nou, nou. Beetje rustiger kan ook wel.
Ronald, ben jij het? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_124285883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:57 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Godsklere, heeft ie de kans om er de Oranje Leeuw op te zetten komt ie met een tijger af :') _O- :X
vosss is de naam,
pi_124285994
quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Ronald, ben jij het? :@
Nee anders had hij wel RVD geheten, of is het Ronald Jankt Door ? :@
pi_124288249
Frijns niet in de GP2 komend jaar lees ik net.

}:| :(
vosss is de naam,
pi_124288529
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:32 schreef vosss het volgende:
Frijns niet in de GP2 komend jaar lees ik net.

}:| :(
Is inderdaad best jammer. Ik had het hem gegund. Hopen dat hij volgend jaar een racestoeltje bij Suaber krijgt. Ik wil hem wel eens echt zien in de F1.
Komend weekend weer GP2 op RTL7. Toch ook altijd wel leuk om naar te kijken.
pi_124289087
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 01:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat heet business, commercieel, het gaat om het geld, niet om de kijker tevreden te stellen.
Precies, de truc van commerciele tv is dat je tv net niet slecht genoeg maakt om een reclameblok te missen of je abbo op te zeggen. Dat RTL van 15 jaar geleden, waar ik zelf ook zo min mogelijk naar keek overigens, had nog het idee om te kijker te verleiden. Er was heel veel publiek om voor zich te winnen, dus trokken ze veel uit de kast.

Maar dat is de uitzondering in een bewegende markt, als de markt zich stabiliseert dan blijft alleen het zo snel mogelijk uitmelken van het reeds bestaande publiek over. Misschien over 5 jaar als er veel mensen zijn afgehaakt en er nauwelijks kinderen zijn die enthousiast zijn geworden voor de sport dat men weer nieuw publiek probeert te werven door het open net een goede prijs te berekenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_124289250
Maleisië 2003, eerste overwinning van Kimi. Het zou mooi zijn als hij Maleisië 2013 ook weet te winnen.
pi_124289604
Ook een voordeel van Olav, naast zijn kennis van F1, was dat hij altijd de radioberichten van de teams kon ontcijferen, bij onduidelijkheid en of zelfs een andere taal (Ferrari deed het vaak in het Italiaans). Bij BBC wisten ze geen raad met de Italiaanse radiocommunicatie. Bij sport1 praten ze gewoon door de radiocommunicatie heen en ontcijferen ze daarna het bericht compleet verkeerd.
pi_124291677
quote:
Bij sport1 praten ze gewoon door de radiocommunicatie heen
Daar heb ik me ook compleet aan geërgerd }:|

Tijdens de race was het al iets beter. Denk dat Ronald al commentaar had gehad van Olav of Doornbos.
Hij verontschuldigde zich zelfs.

Maargoed, heel soepel loopt het allemaal nog niet en wat ik afgelopen weekend gezien heb ik geen 15 euro waard. Nog geen 5 euro imo :@
vosss is de naam,
pi_124291748
Doornbos spreekt anders wel vloeibaar Italiaans.

Dus die vertaalde t wel goed.
pi_124292445
quote:
Tijdens de race was het al iets beter. Denk dat Ronald al commentaar had gehad van Olav of Doornbos.
Hij verontschuldigde zich zelfs.

Maargoed, heel soepel loopt het allemaal nog niet en wat ik afgelopen weekend gezien heb ik geen 15 euro waard. Nog geen 5 euro imo
Dat is het ook zeker nog niet. Waarom ze die voorbeschouwing langer maken op Veronica dan op Sport1, is mij ook een raadsel. Aan de andere kant zou Veronica dan ook wel denken, ja leuk, dan hebben we helemaal geen nieuwswaardigheid meer.

Klopt, je doet de samenvatting toch. Zat mensen die geen Sport 1 nemen en/of smiddags niet kunnen kijken. Dat zijn je kijkers. Eventueel kan Veronica nog een nabeschouwing maken met de leuke dingen in de pits. Zoals ze zondag dat deden met die auto show en dat muziek café gebeuren.

Sport 1 moet daar echt een breder aanbod in hebben, anders zijn ze na Juni dit jaar wel heel veel leden kwijt ! Dus ik blijf erbij dat we niet te sceptisch moeten zijn over dat pers bericht van sport1, zij zullen er naar mijn gevoel echt wel wat aan doen om na Juni de leden te houden. Met andere woorden, begin Mei moet je het opzeggen wil je onder die 15 euro per maand uit komen.

Mijn voorspelling is dus dat we vanaf Bahrein of anders Barcelona een langere voorbeschouwing krijgen + nabeschouwing. Als ze het maar uit hun hoofd laten om voetbal voor te laten gaan op beide HD kanalen :(
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:35:40 #66
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124292587
Ben benieuwd of de McLarens nog omhoog gaan kruipen. Al hoop ik stiekem nu al dat Raikkonen vol gaat houden wat hij de eerste race liet zien, maar is nog veelste vroeg om iets over te zeggen.

Helaas moet ik via streams kijken (althans, geen zin om 6,95 per race neer te tellen bij UPC). Ach, al jaren de streams gekeken van de VT en de kwalificaties. Dus komt wel goed.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124292996
Als er nog iemand een (oude) Formule 1 wagen wil kopen, de Mercedes W196 van Juan Manuel Fangio staat te koop.

De auto zal worden geveild door Bonhams in juli op het Goodwood Festival of Speed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:48:38 #68
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_124293071
Mooi stukje historie, jammer dat ik er geen geld voor heb hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_124294141
Zou wel een stunt zijn als je de jackpot van de loterij wint en die verbrandt je compleet aan zo een aankoop :D
vosss is de naam,
pi_124295544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:31 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat is het ook zeker nog niet. Waarom ze die voorbeschouwing langer maken op Veronica dan op Sport1, is mij ook een raadsel. Aan de andere kant zou Veronica dan ook wel denken, ja leuk, dan hebben we helemaal geen nieuwswaardigheid meer.

Klopt, je doet de samenvatting toch. Zat mensen die geen Sport 1 nemen en/of smiddags niet kunnen kijken. Dat zijn je kijkers. Eventueel kan Veronica nog een nabeschouwing maken met de leuke dingen in de pits. Zoals ze zondag dat deden met die auto show en dat muziek café gebeuren.

Sport 1 moet daar echt een breder aanbod in hebben, anders zijn ze na Juni dit jaar wel heel veel leden kwijt ! Dus ik blijf erbij dat we niet te sceptisch moeten zijn over dat pers bericht van sport1, zij zullen er naar mijn gevoel echt wel wat aan doen om na Juni de leden te houden. Met andere woorden, begin Mei moet je het opzeggen wil je onder die 15 euro per maand uit komen.

Mijn voorspelling is dus dat we vanaf Bahrein of anders Barcelona een langere voorbeschouwing krijgen + nabeschouwing. Als ze het maar uit hun hoofd laten om voetbal voor te laten gaan op beide HD kanalen :(
Ik dacht dat je n vrouw was? Wat moet die nou weer met voetbal?
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:38:44 #71
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124300351
fuckers van Ziggo

quote:
Wijzigingen zenderaanbod
Op dit moment zijn BBC HD en GOED TV onderdeel van het zenderaanbod in uw
tv-abonnement. Zoals u hebt kunnen lezen in de Ziggo nieuwsbrief van maart, verdwijnen GOED TV en BBC HD uit het aanbod. Dat betekent dat BBC HD en GOED TV niet meer te zien zijn vanaf respectievelijk 26 en 28 maart 2013. Wij wijzen u er op dat u de programma’s van BBC HD gewoon kunt blijven kijken via onder andere BBC 1 en BBC 2.
:( :( :( :( :( :(
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:40:06 #72
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_124300392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef JohnB52 het volgende:
Doornbos spreekt anders wel vloeibaar Italiaans.

Dus die vertaalde t wel goed.
Is dat ook op fles verkrijgbaar bij de C1000? En zit er statiegeld op de fles?

Sorry, kon het niet laten :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_124300862
Ik had t bewust zo getypt hoor :-)
pi_124300887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:38 schreef THEFXR het volgende:
fuckers van Ziggo

[..]

:( :( :( :( :( :(
Wat een onzin :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:59:08 #75
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_124301157
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef JohnB52 het volgende:
Ik had t bewust zo getypt hoor :-)
ow, dus dan ben ik de enige die er in trapte. Shame on me :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')