en dan spint hij de grindbak inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Webber in de 47'ers, das nog wel een klap erger dan
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Vandaag niet.
Al is dit volgens Sport1 de race he...
Ze zeiden net dat dit de kwali-training wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Vandaag niet.
Al is dit volgens Sport1 de race he...
niet meerquote:
Met VDG wel, Caterham nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaat het ooit nog wat worden met Van der Garde?
Nieuw-Zeeland dan, die staat ook ergens onderaanquote:
Niet lelijk, maar zo mooi dat ie leek aan begin van het seizoen, bij presentatie, is ie ook weer niet. Jammer dat Sauber weer lijkt af te glijden naar de echte subtoppers. Deed vorig jaar toch al lekkerder mee in de eerste 2 GP weekenden. Gitaarles valt mij ook zwaar tegen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Sauber is wel weer lelijk trouwens..
maar wel zijn snelste ronde dit weekend.quote:
Met die auto moet hij iig 0,6 sneller kunnen... auto is niet goed, maar VDG doet het met de middelen die hij heeft dus ook slecht.quote:
Wie? (t is nog vroeg)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland dan, die staat ook ergens onderaan
Gutierrez is gewoon een prutcoureur, dat had ik je vooraf ook wel kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar zo mooi dat ie leek aan begin van het seizoen, bij presentatie, is ie ook weer niet. Jammer dat Sauber weer lijkt af te glijden naar de echte subtoppers. Deed vorig jaar toch al lekkerder mee in de eerste 2 GP weekenden. Gitaarles valt mij ook zwaar tegen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik dacht trouwens dat Bottas Maldonado helemaal weg zou blazen
In de race misschien. Maldonado is heel goed in kwalificeren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik dacht trouwens dat Bottas Maldonado helemaal weg zou blazen
Slechte woordgrap van me op dat ''op de kaart zetten''quote:
Bottas is het grootste talent van de laatste paar jaar (groter dan Frijns)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
In de race misschien. Maldonado is heel goed in kwalificeren.
Robin mag dit jaar toch zeker 1 (_!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef Meike26 het volgende:
Ze zouden het toch eens moeten proberen op de vrijdag middag om Frijns eens naar buiten te sturen. Misschien is Telmex dan al blij dat in iedergeval zijn naam vaker in beeld komt
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Slechte woordgrap van me op dat ''op de kaart zetten''Nieuw-zeeland, ook helemaal onderaan op een landkaart.......
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef k_man het volgende:
Ik droomde afgelopen nacht dat Maldonado overleden was.
En dat Frijns de vervanger zou zijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef k_man het volgende:
Ik droomde afgelopen nacht dat Maldonado overleden was.
Chavèzquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat Frijns de vervanger zou zijn?
Da Costa doet t ook lekker!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bottas is het grootste talent van de laatste paar jaar (groter dan Frijns)
twitter:autosportlive twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 09:26:39The latest radar image shows an enormous storm just a couple of miles to the east of the circuit. Rain likely before the end of qualifying. reageer retweet
Ik weet niet wie de nieuwe testrijder van Williams is..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Da Costa doet t ook lekker!
Bottas is al 3 jaar testrijder. Of heeft ie nog geraced?
3 jaar testrijder geweest toch, en in 2010 GP3 kampioen geworden dacht ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Da Costa doet t ook lekker!
Bottas is al 3 jaar testrijder. Of heeft ie nog geraced?
Hij is 1.84m?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bottas is het grootste talent van de laatste paar jaar (groter dan Frijns)
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Haarklip het volgende:
twitter:autosportlive twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 09:26:39The latest radar image shows an enormous storm just a couple of miles to the east of the circuit. Rain likely before the end of qualifying. reageer retweet
Suzi Wolffquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de nieuwe testrijder van Williams is..
Is dat Suzie Wolf niet ? Voornamelijk sim-werk dan ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de nieuwe testrijder van Williams is..
yessssquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Haarklip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |