Zelfde geruchten als vorig jaar dus...quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef LWD-Godius het volgende:
De geruchten gaan dat Lotus veel bandenvoordeel heeft omdat Pirelli de Renault R31 R30 (2010) gebruikt om de Pirelli banden te ontwikkelen e Lotus doorheeft hoe deze band het beste werkt op hun chassis.
Vorig jaar waren die geruchten er ook maar niet zo hevig als nu, de E20 had toch een andere ontwerpfilosofie en de E21 ook als evolutie van e20. Beetje vreemd dat deze geruchten nu weer naar boven drijven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfde geruchten als vorig jaar dus...
Ik zou er een schotel naast je kabelboer bij nemen. BBC HD is FTA (Free To Air) en wordt uitgezonden op Astra positie 28.3. Je hebt dus een HD ontvanger nodig en een Triple Sat schotel waarmee je Astra 19.2, 23.2 en 28.2 kunt ontvangen. Geen abonnement.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het iig in het voordeel van sport1, zal ik gewoon de kabelboer opzeggen en een sat op het dak schroeven? weet niet hoe het dan met inet moet.....
thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zou er een schotel naast je kabelboer bij nemen. BBC HD is FTA (Free To Air) en wordt uitgezonden op Astra positie 28.3. Je hebt dus een HD ontvanger nodig en een Triple Sat schotel waarmee je Astra 19.2, 23.2 en 28.2 kunt ontvangen. Geen abonnement.
Een HD ontvanger met HDD (Philips 8121 DSR met harde schijf) heb je onder de 100 euro op MP en een triple sat of multytenne voor 150 euro nieuw.
Hier staat de hele HD zenderlijst met het type abo danwel FTA erbij
koop alleen kaarten voor de kwaliquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar een Grand Prix? Ik sta op het punt om weekendkaarten voor Spa te halen
Pirelli gebruikte toch de HRT nu?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Vorig jaar waren die geruchten er ook maar niet zo hevig als nu, de E20 had toch een andere ontwerpfilosofie en de E21 ook als evolutie van e20. Beetje vreemd dat deze geruchten nu weer naar boven drijven.
Wij gaan altijd naar de Nurburgring. Maar jij snapt wel waarom dit jaar niet...... helaas.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar een Grand Prix? Ik sta op het punt om weekendkaarten voor Spa te halen
Als Werchter niet dat weekend was, zou ik ook naar de ring gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de Nurburgring. Maar jij snapt wel waarom dit jaar niet...... helaas.
Waarschijnlijk de vrijdag en zaterdag naar Spa. Zondag kijk ik thuis.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
ik ga toch proberen om naar Spa te gaan dit jaar. Gewoon bronze tickets en wat ronddwalen langs de baan. Maar alles hangt er een beetje vanaf of we dit jaar nog een woning gaan bouwen. En als dat niet doorgaat bestaat de kans nog dat we naar Australie gaan in maart voor een huwelijk van een vriend van ons. En daar moeten we ook centjes voor hebben natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En dan tussendoor ook nog Melbourne meepakken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En als dat niet doorgaat bestaat de kans nog dat we naar Australie gaan in maart voor een huwelijk van een vriend van ons.
Dat is dan idd het planquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En dan tussendoor ook nog Melbourne meepakken?
Kan het geluid nķg zachter?quote:
ik twijfel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heel tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is dan idd het planAls het schema voor volgend jaar het zelfde is als afgelopen jaren dan zou ik een week voor de GP is Sydney zijn. En dan hebben we een weekje de tijd om tot Melbourne te raken.
Zet m'n wekker wel, maar of ik dan ook nog zin heb om er uit te komen is even de vraagquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef RingBewoner het volgende:
Nog mensen die vannacht live gaan kijken?
Nee, ik moet werken en ben pas rond 07:40 thuisquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef RingBewoner het volgende:
Omdat Montoya het ronde record heeft en dat wordt ook in gemiddelde snelheid van dat rondje gedaan. Rosberg had vorig jaar de hoogste topsnelheid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom moet de gemiddelde snelheid van Montoya met de snelste ronde in MPH staan, en de hoogst gemeten snelheid in 2012 van Rosberg in KPHMakkelijk vergelijken zo
Gaat meer op mph vs kmhquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Omdat Montoya het ronde record heeft en dat wordt ook in gemiddelde snelheid van dat rondje gedaan. Rosberg had vorig jaar de hoogste topsnelheid.
Die tijden uit de OP van sport1, kloppen die?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef RingBewoner het volgende:
Vannacht om 3 uur? Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die tijden uit de OP van sport1, kloppen die?
Ja, 3 uur en 7 uur. Ik mis beide. Biertje nu en voor 3 uur op bed en ver na 7 eruit. Even dubben welke ik opneem en terugkijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef JohnB52 het volgende:
Nederland:Sport 1 | vrijdag 22 maart | 06:55 | VT1Sport 1 | vrijdag 22 maart |11:00 | VT2Sport 1 | zaterdag 23 maart | 07:00 | KwalificatieSport 1 | zondag 24 maart | 08:00 | Kwalificatie (samenvatting)Sport 1 | zondag 24 maart | 08:30 | Race
Dan ga ik dit lijstje maar ff niet aanhouden.
Morgen werken, dus vt1 niet kijken.
Hoelaat is vt2 dan? 07:00?
Jep, opnemen en terugkijken. Mijn review op het Commentaar zal dan ook pas rond uurtje of 16 online verschijnen.quote:
Ik ben geen fan van de site, maar op http://www.formula1.com staat rechts altijd een erg handige aftelklok. De klok klopt altijd (want is van de FIA) en hij past zich automatisch aan aan je tijdszone.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die tijden uit de OP van sport1, kloppen die?
En dan te bedenken dat Sport1 bij telfort niet eens in HD wordt aangebodenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar ging het dus over, geen F1 meer in HD, behalve bij die sport1 fuckers
Bij mij ook. Als het vanaf de kwalificatie maar werkt...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:15 schreef Tarahumara het volgende:
Doet de livetiming het bij jullie? Blijft bij mij op please wait hangen...
De ios app werkt ook niet naar behoren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:15 schreef Tarahumara het volgende:
Doet de livetiming het bij jullie? Blijft bij mij op please wait hangen...
gewoon kijken wanneer de trainingen zijn. Kwestie van opletten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:56 schreef vosss het volgende:
Godverdomme in de EPG stond gisteravond op Sport1 dat vandaag vanaf 7 uur herhaling VT was.
Dus ik was in de veronderstelling dat herhaling VT1 en aansluitend VT2 zou zijn.
Niet dus. Gewoon VT2.
Nouja, die maar even kijken dan onder het genot van een pilsje en wat nootjes
Hehe. Was al aangegeven hier dat de tvgids van Sport1 niet klopte!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:56 schreef vosss het volgende:
Godverdomme in de EPG stond gisteravond op Sport1 dat vandaag vanaf 7 uur herhaling VT was.
Dus ik was in de veronderstelling dat herhaling VT1 en aansluitend VT2 zou zijn.
Niet dus. Gewoon VT2.
Nouja, die maar even kijken dan onder het genot van een pilsje en wat nootjes
Wat zei die dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Ronald heeft de reacties gelezen
Alleen een beetje overdreven, een grastripje is niet te erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |