'woooooooooooo'quote:
Niet gezien. Of ik was al aan het werk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hehe. Was al aangegeven hier dat de tvgids van Sport1 niet klopte!
verwachten ze weer stortbuien na Q1 ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'woooooooooooo'
Met iets meer emotie.
Volgens de gids duurt de kwali maar een kwartier, wat is deze?
De Duitse RTL in ieder geval (volgens mij is er daar maar één van)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef Funzel het volgende:
Is RTL + hetzelfde als RTL Television op UPC?
Want ik kan RTL + nergens vinden, maar het lijkt mij dat we dat wel hebben thuis.
dat weet ik. Maar ik bedoelde dan ook dat ze in 1 tabel kilometer gebruiken als aanduiden voor de snelheid, en in een ander gedeelte miles. Hou die dan allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Omdat Montoya het ronde record heeft en dat wordt ook in gemiddelde snelheid van dat rondje gedaan. Rosberg had vorig jaar de hoogste topsnelheid.
RTL+ bestaat al jaren niet meer. Tegenwoordig heet deze Duitse zender inderdaad RTL Television of gewoon RTL.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef Funzel het volgende:
Is RTL + hetzelfde als RTL Television op UPC?
Want ik kan RTL + nergens vinden, maar het lijkt mij dat we dat wel hebben thuis.
Indycar?, waar kunnen we dat kijken?. Is zeker nergens op tv te zien?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Duitse RTL in ieder geval (volgens mij is er daar maar één van)
Hopelijk kan ik zondag wel live kijken. Vanmiddag even mijn pakketje ophalen en vanavond aansluiten. dan zou ik weer (digitale) tv en internet moeten hebben. Kan ik zondag avond ook nog de IndyCar race meepakken.
livestream op Internet. Race is zondag om 18.00 uur.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Indycar?, waar kunnen we dat kijken?. Is zeker nergens op tv te zien?
probeer toch dat soort races live mee te pakken. Maar meestal worden alleen de GP2 en WTCC races uitgezonden. Normaal is de WTCC te volgen op Eurosport, maar weet niet of ze 't uitzenden dit weekend. GP2 zal wel op Sky zijn, maar is me net iets te vroeg (was vorig weekend al brakquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef Racerblade het volgende:
GP2, Europese Formule 3, Auto GP en WTCC gaan dit weekend ook van start. Niemand hier die daar iets van volgt?
Keek even vanuit mijn standpunt:quote:
Bedankt! Ik schrok nogal van die 1:36.9 van Webber op hard vannacht in FP1 maar ik wist niet of het nou de harde of mediums waren.quote:
of andersom dan, wakker worden en denken dat je je hebt verslapen, is het zaterdagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik ben ook weer wakker.
Ik schrok me de tering net, ik dacht dat ik de Q gemist had omdat het al 15:15 uur was toen ik opstond.
Klotenachtdienst en verrot ritme. Ik dacht serieus dat het zaterdagmiddag was al
dat, en dan nog eens het overlijden van Chavez deze maand. Kan idd wel eens de verkeerde kant opvallen voor hem.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Maldonado het bij Williams gaat volhouden als de auto zo blijft. Hij was vorig weekend al niet mals in zijn oordeel over de auto van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |