'woooooooooooo'quote:
Niet gezien. Of ik was al aan het werk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hehe. Was al aangegeven hier dat de tvgids van Sport1 niet klopte!
verwachten ze weer stortbuien na Q1 ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'woooooooooooo'
Met iets meer emotie.
Volgens de gids duurt de kwali maar een kwartier, wat is deze?
De Duitse RTL in ieder geval (volgens mij is er daar maar één van)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef Funzel het volgende:
Is RTL + hetzelfde als RTL Television op UPC?
Want ik kan RTL + nergens vinden, maar het lijkt mij dat we dat wel hebben thuis.
dat weet ik. Maar ik bedoelde dan ook dat ze in 1 tabel kilometer gebruiken als aanduiden voor de snelheid, en in een ander gedeelte miles. Hou die dan allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Omdat Montoya het ronde record heeft en dat wordt ook in gemiddelde snelheid van dat rondje gedaan. Rosberg had vorig jaar de hoogste topsnelheid.
RTL+ bestaat al jaren niet meer. Tegenwoordig heet deze Duitse zender inderdaad RTL Television of gewoon RTL.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef Funzel het volgende:
Is RTL + hetzelfde als RTL Television op UPC?
Want ik kan RTL + nergens vinden, maar het lijkt mij dat we dat wel hebben thuis.
Indycar?, waar kunnen we dat kijken?. Is zeker nergens op tv te zien?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Duitse RTL in ieder geval (volgens mij is er daar maar één van)
Hopelijk kan ik zondag wel live kijken. Vanmiddag even mijn pakketje ophalen en vanavond aansluiten. dan zou ik weer (digitale) tv en internet moeten hebben. Kan ik zondag avond ook nog de IndyCar race meepakken.
livestream op Internet. Race is zondag om 18.00 uur.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Indycar?, waar kunnen we dat kijken?. Is zeker nergens op tv te zien?
probeer toch dat soort races live mee te pakken. Maar meestal worden alleen de GP2 en WTCC races uitgezonden. Normaal is de WTCC te volgen op Eurosport, maar weet niet of ze 't uitzenden dit weekend. GP2 zal wel op Sky zijn, maar is me net iets te vroeg (was vorig weekend al brakquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef Racerblade het volgende:
GP2, Europese Formule 3, Auto GP en WTCC gaan dit weekend ook van start. Niemand hier die daar iets van volgt?
Keek even vanuit mijn standpunt:quote:
Bedankt! Ik schrok nogal van die 1:36.9 van Webber op hard vannacht in FP1 maar ik wist niet of het nou de harde of mediums waren.quote:
of andersom dan, wakker worden en denken dat je je hebt verslapen, is het zaterdagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik ben ook weer wakker.
Ik schrok me de tering net, ik dacht dat ik de Q gemist had omdat het al 15:15 uur was toen ik opstond.
Klotenachtdienst en verrot ritme. Ik dacht serieus dat het zaterdagmiddag was al
dat, en dan nog eens het overlijden van Chavez deze maand. Kan idd wel eens de verkeerde kant opvallen voor hem.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Maldonado het bij Williams gaat volhouden als de auto zo blijft. Hij was vorig weekend al niet mals in zijn oordeel over de auto van dit jaar.
Ah oke, die zender hebben we. Mooiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:28 schreef RJD het volgende:
[..]
RTL+ bestaat al jaren niet meer. Tegenwoordig heet deze Duitse zender inderdaad RTL Television of gewoon RTL.
Staat dus verkeerd in de OP, maar vrijwel iedereen weet wat er mee bedoeld wordt.
Fixedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik ben ook weer wakker.
Ik schrok me de tering net, ik dacht dat ik de Q gemist had omdat het al 15:15 uur was toen ik opstond.
Klotenachtdienst en Minstens 1 krat bier. Ik dacht serieus dat het zaterdagmiddag was al
Ik drink altijd maar 2 pilsjes na de nachtdienst. Even laatste nieuws lezen, sigaretje roken en een rondje op FOK! doen. Daarna ga ik naar mn nest. De tijd dat ik een hele bak bier op kon ligt reeds ver, heel ver achter mequote:
Absoluut. Ben erg benieuwd wat die middelmatige coureur kan doen morgen en zondag.quote:
Maldonado kan me niets schelen, maar wat een zonde van zo'n legendarisch teamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:28 schreef Meike26 het volgende:
Het is afwachten en ik hoop dat Williams snel het lek boven heeft. Denk dat de meesten toch andere verwachtingen hadden, mijzelf meegerekend.
Ik ook, maar ik ben er bang voor. De hoogtijdagen van dat team zijn al even geleden natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef twiFight het volgende:
Ik hoop echt dat Frank nog kan meemaken dat zijn team weer in de #3 staat.
En dan nog die snelste tijd op de klokken gezet met redelijk wat brandstof aan boord...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut. Ben erg benieuwd wat die middelmatige coureur kan doen morgen en zondag.
Aan zo'n uitspraken zou ik niet teveel waarde hechten, dat kan ook psychologische oorlogsvoering zijn. Al valt dat meer in Alonso zijn straatje dan Räikkönenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dan nog die snelste tijd op de klokken gezet met redelijk wat brandstof aan boord...
Dat gaat zondag helemaal niks worden vrees ik
Zit die race nu terug te kijken en Kimi heeft gewoon vrij baan terwijl Alonso nog in gevecht moet met een veel langzamere Hamilton die zijn band blokkeert en alsnog die plek verliest en dan meteen de pit in gaat.quote:
Reageert 'ie ook nog zo:quote:Cecotto Jr. naar laatste startplaats gezet
Johnny Ceccoto Jr. zal de seizoensopener in de GP2 van de laatste startplek moeten beginnen, na een straf te hebben gekregen voor een incident in de kwalificatie.
Ceccoto Jr., die de veertiende tijd had gereden in de Maleieische kwalificatie, werd tijdens zijn vliegende ronde in de vijfde en zesde bocht opgehouden door Russian Time-rijder Sam Bird. De Arden-coureur was zo gepikeerd van dit moment dat hij de 26-jarige Brit bij het naderen van de zevende bocht van de baan dwong. Bird kwam op het gras terecht, maar kon zijn weg vervolgen en zou daarna nog de vijfde tijd rijden.
De wedstrijdleiding heeft nu besloten om Ceccoto Jr. uit de uitslag van de kwalificatie te schrappen. Ook Bird kreeg straf. Hij verliest drie startplaatsen omdat hij Ceccoto Jr. heeft opgehouden. Bird staat nu dus achtste op de grid voor de hoofdrace.
Dus dan is het toegestaan iemand expres de baan af te duwen.twitter:JCecotto twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 14:38:17I'm sorry for what happened today but I have to say that it wasn't only my fault. He braked in front of me on purpose in my fast lap... reageer retweet
kwali is om 9 uur toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:11 schreef JohnB52 het volgende:
Zitten er nog meer mensen over krap 6 uur voor de TV?
Dat klopt niet toch?quote:Nederland:
Sport 1 | vrijdag 22 maart | 06:55 | VT1
Sport 1 | vrijdag 22 maart |11:00 | VT2
Sport 1 | zaterdag 23 maart | 07:00 | Kwalificatie
Sport 1 | zondag 24 maart | 08:00 | Kwalificatie (samenvatting)
Sport 1 | zondag 24 maart | 08:30 | Race
En wie gaat de FIA eens een boete opleggenquote:Weer geen waarschuwingssysteem op stuur
23 maart 2013
De telemetrieproblemen van de FIA zijn nog niet opgelost, waardoor de coureurs net als in Melbourne niet de beschikking zullen hebben over het waarschuwingssysteem op hun stuur. Ze zullen opnieuw moeten vertrouwen op de informatie van het team en de vlaggen langs de baan.
Het systeem van de FIA, waarmee ook DRS gedeactiveerd kan worden en gecontroleerd kan worden of een coureur blauwe vlaggen negeert, werd in Australië uitgeschakeld, omdat er problemen met de telemetrie waren. Deze zijn in Maleisië nog niet opgelost en de situatie zal dus niet anders zijn dan een week geleden.
In Australië leverde het ontbreken van het systeem geen problemen op tijdens de race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |