quote:[1] Novak Djokovic (SRB) Bye
Gilles Muller (LUX) vs Lukas Rosol (CZE)
Evgeny Donskoy (RUS) vs Somdev Devvarman (IND)
Bye [30] Feliciano Lopez (ESP)
[19] Alexandr Dolgopolov (UKR) Bye
Nikolay Davydenko (RUS) vs Paolo Lorenzi (ITA)
Igor Sijsling (NED) vs Leonardo Mayer (ARG)
Bye [15] Tommy Haas (GER)
[11] Gilles Simon (FRA) Bye
Joao Sousa (POR) vs [WC] Lleyton Hewitt (AUS)
Grega Zemlja (SLO) vs Roberto Bautista-Agut (ESP)
Bye [23] Florian Mayer (GER)
[26] Kevin Anderson (RSA) Bye
Qualifier vs Horacio Zeballos (ARG)
Marinko Matosevic (AUS) vs Qualifier
Bye [7] Janko Tipsarevic (SRB)
[3] David Ferrer (ESP) Bye
Qualifier vs Qualifier
Benoit Paire (FRA) vs Michael Llodra (FRA)
Bye [32] Fabio Fognini (ITA)
[22] Jeremy Chardy (FRA) Bye
Qualifier vs Xavier Malisse (BEL)
Andrey Kuznetsov (RUS) vs Victor Hanescu (ROU)
Bye [13] Kei Nishikori (JPN)
[12] Juan Monaco (ARG) Bye
Qualifier vs Albert Ramos (ESP)
Ryan Harrison (USA) vs [WC] James Blake (USA)
Bye [24] Julien Benneteau (FRA)
[31] Marcel Granollers (ESP) Bye
Jurgen Melzer (AUT) vs Ricardas Berankis (LTU)
Tobias Kamke (GER) vs Blaz Kavcic (SLO)
Bye [5] Juan Martin Del Potro (ARG)
[8] Richard Gasquet (FRA) Bye
Tatsuma Ito (JPN) vs Qualifier
Qualifier vs Yen-Hsun Lu (TPE)
Bye [28] Mikhail Youzhny (RUS)
[18] Philipp Kohlschreiber (GER) Bye
David Goffin (BEL) vs Robin Haase (NED)
[WC] Guido Pella (ARG) vs Carlos Berlocq (ARG)
Bye [10] Nicolas Almagro (ESP)
[14] Milos Raonic (CAN) Bye
Qualifier vs Qualifier
Qualifier vs Lukasz Kubot (POL)
Bye [17] Sam Querrey (USA)
[25] Fernando Verdasco (ESP) Bye
Go Soeda (JPN) vs Alejandro Falla (COL)
Daniel Gimeno-Traver (ESP) vs Denis Istomin (UZB)
Bye [4] Tomas Berdych (CZE)
[6] Jo-Wilfried Tsonga (FRA) Bye
Pablo Andujar (ESP) vs Viktor Troicki (SRB)
Jarkko Nieminen (FIN) vs David Nalbandian (ARG)
Bye [27] Martin Klizan (SVK)
[20] John Isner (USA) Bye
Ivan Dodig (CRO) vs Lukas Lacko (SVK)
[WC] Rhyne Williams (USA) vs Santiago Giraldo (COL)
Bye [9] Marin Cilic (CRO)
[16] Andreas Seppi (ITA) Bye
Benjamin Becker (GER) vs Aljaz Bedene (SLO)
Thomaz Bellucci (BRA) vs [WC] Christian Harrison (USA)
Bye [21] Jerzy Janowicz (POL)
[29] Grigor Dimitrov (BUL) Bye
Jesse Levine (CAN) vs Simone Bolelli (ITA)
Qualifier vs Bernard Tomic (AUS)
Bye [2] Andy Murray (GBR)
Dat mag niet! Ik wil een Haase - Kohli. Kitzbühel returns!quote:
quote:
twitter:RMisset twitterde op maandag 18-03-2013 om 23:38:31Robin Haase net op tijd hersteld van een griepje. Nog verkouden. Heeft vandaag 2 uur getraind. Maar geen lekkere voorbereiding op Miami. reageer retweet
Als ie niet eens lekker getraind heeft dan is er iets goed mis.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]twitter:RMisset twitterde op maandag 18-03-2013 om 23:38:31Robin Haase net op tijd hersteld van een griepje. Nog verkouden. Heeft vandaag 2 uur getraind. Maar geen lekkere voorbereiding op Miami. reageer retweet
En ze is door. Tati geeft op bij een stand van 6-0 1-0 voor Bertens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Gorzalka het volgende:
Bertens wint de eerste set met 6-0 van Tatishvili.
Die eerste ronde van Thiemo danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef luckass het volgende:
Thiemo aan het ballen tegen Roger-Vasselin voor de MD. 6-3 2-2.
Tja, het zijn ook gewoon allemaal goede meisjes op de Tour.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:23 schreef Rosario het volgende:
Waar is het Rus-topic?
Elf potten op rij verloren nu, nog geen einde in zicht. Straks moet ze echt punten gaan verdedigen, anders kan ze weer qualies gaan spelen (of ITF-toernooien, misschien wel beter). Maar hoe ga je in godsnaam 4R RG en 3R Wimbledon verdedigen met zoveel dubbele fouten?
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:08:36umpire out of the chair - Paire and Llodra already have to be separated reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:10:12"Code violation. Unsportsmanlike conduct. Warning Mr. Llodra." reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:11:15Paire giving Llodra staredown after every point he wins reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 19:08:04"Code violation. Unsportsmanlike conduct. Warning Mr. Paire." reageer retweet
Geen streams tijdens de eerste paar dagentwitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 19:20:54Benoit gets serenaded with boos as he walks off the court and responds by enthusiastically waving to the crowd. LOL. reageer retweet
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef Gorzalka het volgende:
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:08:36umpire out of the chair - Paire and Llodra already have to be separated reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:10:12"Code violation. Unsportsmanlike conduct. Warning Mr. Llodra." reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:11:15Paire giving Llodra staredown after every point he wins reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 19:08:04"Code violation. Unsportsmanlike conduct. Warning Mr. Paire." reageer retweet
[..]twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 19:20:54Benoit gets serenaded with boos as he walks off the court and responds by enthusiastically waving to the crowd. LOL. reageer retweet
Geen streams tijdens de eerste paar dagen.
Op 6-5 weer gebroken, ook weer 3 MP's verprutst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:01 schreef wimderon het volgende:
Paupertje Lleyton![]()
Gebroken vanaf 40-15, serverend voor de wedstrijd.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:01 schreef wimderon het volgende:
Paupertje Lleyton![]()
Gebroken vanaf 40-15, serverend voor de wedstrijd.
Wtf als je eigendom van de ander kapot gaat lopen maken hoor je toch gewoon gediskwalificeerd te worden...quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 19:20:54Benoit gets serenaded with boos as he walks off the court and responds by enthusiastically waving to the crowd. LOL. reageer retweet
Als je de Franse nationaliteit hebt, hoor je al gediskwalificeerd te wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wtf als je eigendom van de ander kapot gaat lopen maken hoor je toch gewoon gediskwalificeerd te worden...
voor de rest![]()
Die laatste blijkt door iemand te zijn verzonnen, maar dat het geloofwaardig is zegt al genoegquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wtf als je eigendom van de ander kapot gaat lopen maken hoor je toch gewoon gediskwalificeerd te worden...
voor de rest![]()
Verliezen in een tiebreak. Duh.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Thiemo pakt set 2 met 6-3. Benieuwd wat ie die laatste gaat uitspoken!
Als dat laatste waar isquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef Gorzalka het volgende:
Igor is jammer genoeg als enige Nederlander geen gekkie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Met dat euvel heeft Igooooor toch afgerekend?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die laatste blijkt door iemand te zijn verzonnen, maar dat het geloofwaardig is zegt al genoeg.
Ik heb het er al uitgehaaldquote:
Maar op Tsonga na toch nooit een 3setter gewonnen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Igor is jammer genoeg als enige Nederlander geen gekkie.
Jawel hoor. Tegen Cilic dit jaar had hij moeten winnen, maar over het algemeen vind ik hem best steady.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Maar op Tsonga na toch nooit een 3setter gewonnen?
Anyway, dan zal het wel 0-6 worden.
ik vind thiemo ook geen ster op hardcourt. zeballos won dit jaar nog een challenger op hardcourt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:28 schreef luckass het volgende:
Beter tik je Zeballos er gewoon even af op HC
Heb je die drama tiebreaks tegen cilic gezien? En die andere pot die ie 6-7 6-7 verloor?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Met dat euvel heeft Igooooor toch afgerekend?
Dat laatste is nooit gebeurd? Hij heeft een 11-7 tie-break record.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je die drama tiebreaks tegen cilic gezien? En die andere pot die ie 6-7 6-7 verloor?
Nee, ik hou van mijn oogkleppen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je die drama tiebreaks tegen cilic gezien? En die andere pot die ie 6-7 6-7 verloor?
Ja. Challenger Tour 46-32, Futures 36-20.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ohja hij won een pot 7-6 7-6maar is die TB record op ATP niveau? Ik kan het me niet voorstellen...
Hij stond toch juist direct al 0-30 achterquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Norrage het volgende:
Thiemostond 40-0 in de game waarin ie werd gebroken
kloptquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef TheArt het volgende:
Klaar
[..]
Hij stond toch juist direct al 0-30 achter
Huh? Nou scoreboard journalistiek. Misschien zit ik mis?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef TheArt het volgende:
Klaar
[..]
Hij stond toch juist direct al 0-30 achter
Lorenzi ook, na de regenonderbreking danquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Crocmaz het volgende:
Beter gaat die Matosevic nog wat meer zijn best doen. Al mijn XL-munten staan erop.
Of Davydenko die een belchinees wat belooft heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef geindoctrineerd het volgende:
Davydenko - Lorenzi 6-0, 2-6, 2-0: wta tennis in mijn scoreboardjournalistiek ogen
Ver weg gezakt, net zoals zij zelf. Weer verloren gister, maar gezien haar vorm de laatste tijd vielen de stats nog enigszins mee... Maar ze moet gewoon een stapje terug doen naar futures, dit niveau kan ze momenteel niet aan, plus als je op een lager niveau wint, tank je tenminste wat vertrouwen.quote:
Dat Nadal kampquote:“Federer has beaten us more than once with Rafael having significantly more pain than [Roger] was in at Indian Wells,” Toni Nadal told Puntodebreak.com. “I'm clear that the situation of Federer [at Indian Wells] was no worse than that Rafael has had on many other occasions.”
Ongelooflijk hè. Krijg wel eens het gevoel dat die hele mannelijke tak van die familie op de een of andere manier niet deugt. Zijn moeder en zusje zijn wel helemaal okee trouwens.quote:
Ik zie het probleem niet zo. Hij antwoord waarschijnlijk gewoon op een vraag als "Denk je dat Nadal een voordeel heeft gehad van de blessure van Fed en is deze winst in dat geval dan wel echt als winst te betitelen?". Op zo'n soort vraag vind ik niets mis met zijn antwoord. Als je het zo out of context ziet, ziet het er natuurlijk een beetje huilie uit.quote:
En direct rebreak, kop dicht!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:35 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hij heeft Goffin al gebroken, dit wordt een dubbel bagel!
Woef.quote:
bij 2*-1quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef Crocmaz het volgende:
Break Haase. Er kan nu ingezet worden op wanneer hij hem weer inlevert.
We hebben een winnaar! Jij krijgt een trainingsweekend met Roowbin aangeboden. Wel zelf even regelen. Pas op, hij is heel goed op training.quote:
Ik volg hem serieus alleen maar omdat ik een hekel aan hem heb en hem graag zie falen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef Rosario het volgende:
Af en toe snap ik niet waarom we dit mannetje nog volgen. Het is een totaal oninteressante tennisser die af en toe een succesje boekt op een graveltoernooi in de Oostenrijkse bergen.
Chauvinisme.
Dan heb je geluk, nu twee breaks achter in de beslissende.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik volg hem serieus alleen maar omdat ik een hekel aan hem heb en hem graag zie falen.
Da's tenminste een eerlijk antwoord.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik volg hem serieus alleen maar omdat ik een hekel aan hem heb en hem graag zie falen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Gorzalka het volgende:
Nalbandian verliest dus na een 6-2 *3-0 40-30 voorsprong.
Da's knap werk. Ook al connecties met de Russische/Chinese maffia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of, wat veel waarschijnlijker is, een al jaaaaaaaren overschatte speler die allang over zijn houdbaarheidsdatum als prof tennisspeler heen is?VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
Allemaal goede bejaarden op het circuit daar hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:51 schreef Norrage het volgende:
Roowbin moet gewoon gaan jeu-de-boulen ofzo
mja, gulbis heeft het gewoon op zn heupen gekregen, die heeft wel betere spelers ook verslagenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef XL het volgende:
Goffin is ook gewoon een maatje te groot voor Haase. We kunnen nu wel belachelijk gaan doen, maar het zijn de partijen tegen Blake, Gulbis, Sijsling, Bedene, Moriya, Rosol, Pavic, Dodig, Ouahab waar hij zichzelf belachelijk maakt. Dit is gewoon een kutloting als je zo'n droeftoeter als Haase bent
Als Goffin te goed is, moet hij gewoon 4-6 4-6 verliezen en niet zo falen in drie sets waarvan je de eerste twee sets moest winnen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef XL het volgende:
Goffin is ook gewoon een maatje te groot voor Haase. We kunnen nu wel belachelijk gaan doen, maar het zijn de partijen tegen Blake, Gulbis, Sijsling, Bedene, Moriya, Rosol, Pavic, Dodig, Ouahab waar hij zichzelf belachelijk maakt. Dit is gewoon een kutloting als je zo'n droeftoeter als Haase bent
Inderdaad, Goffin is echt compleet de weg kwijt dit jaar, maar is blijkbaar eindelijk een nog grotere mongool tegengekomenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:42 schreef Norrage het volgende:
En Goffin is helemaal niet goed, dat is het erge. Die heeft het hele jaar nóg dramatischer gepresteerd dan haase, incluus een double bagel geïncasseerd geloof ik. 3 potten maar gewonnen! En nog veel harder ingemaakt dan Roowbin dit jaar. Om eerlijk te zijn is dit de ergste verliespot van Roowbin sinds Shishkebab
Moest hardop lachenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad, Goffin is echt compleet de weg kwijt dit jaar, maar is blijkbaar eindelijk een nog grotere mongool tegengekomen
quote:
Da's inderdaad wel heftig ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Gorzalka het volgende:
Murray krijgt misschien de Tomic -> Dimitrov -> Janowicz -> Tsonga -> Berdych -> Djokovic route, onmogelijk om slechter te loten!
Ik las vanochtend in het AD dat de Nederlandse inbreng al tot nul was gereduceerd. Waren ze Sijsling gewoon vergeten?quote:
Ja, maar Kamke speelde goed mee.quote:
Toen ik Kamke tegen kwam met wat vrienden zeiden we iets van Deutschland, Deutschlanddd! Toen moest hij grinniken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar Kamke speelde goed mee.
Twee jaar geleden sprak ik Kamke even op de Mets. Ik zei dat ik Federer-fan was op FOK! maar hij keek me een beetje glazig aan.
En dan zijn er nog grappenmakers die het beschouwen als het "5e grandslam" ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:16 schreef Norrage het volgende:
Miami is ook zon kut toernooialtijd slecht weer, altijd wind, altijd tankende toppers vanwege IW en het gravel dat erna begint.
Geen tank hoor, gewoon verloren tegen een goed spelende speler op een laag stuiterende baan, gebeurd hem wel vaker. Knap wat hij vorige week heeft laten zien, maar dat maakt hem nog geen grote 4 speler.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:11 schreef Norrage het volgende:
Delpotoppers die tanken
Begrijpelijk wel hoor.
Ja, heat break na twee sets.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef Norrage het volgende:
Wel de 2e gewonnen trouwens. Nu onderbroken wegens hitte?
Jezus.. Daar bepaal je echt een wedstrijd mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Gorzalka het volgende:
Lekkere scheidsrechterlijke dwaling op 2:20. Dodig slaat een servicewinner, wordt uitgegeven, na een challenge blijkt hij in te zijn en de scheidsrechter geeft een let, ''He hit it back''
.
Zag hem live inderdaad, was een stuk verder uit dan ik dacht en hooptequote:
Niet echt een scheidsrechterlijke dwaling. Hoe vervelend ook, als hij zijn racket ertegenaan krijgt, wat de umpire dus bedoelde met 'het hit it back', wordt er een let gespeeld. Zo zijn de regels gewoon. Kan de umpire ook niets aan doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Gorzalka het volgende:
Lekkere scheidsrechterlijke dwaling op 2:20. Dodig slaat een servicewinner, wordt uitgegeven, na een challenge blijkt hij in te zijn en de scheidsrechter geeft een let, ''He hit it back''
.
Nee, als de andere speler niet in staat was de bal terug te spelen hoeft er geen let te worden gespeeld, wat hier dus duidelijk het geval was.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet echt een scheidsrechterlijke dwaling. Hoe vervelend ook, als hij zijn racket ertegenaan krijgt, wat de umpire dus bedoelde met 'het hit it back', wordt er een let gespeeld. Zo zijn de regels gewoon. Kan de umpire ook niets aan doen.
Nee, als de speler bij een service zijn racket ertegenaan krijgt wordt er een let gespeeld.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, als de andere speler niet in staat was de bal terug te spelen hoeft er geen let te worden gespeeld, wat hier dus duidelijk het geval was.
Precies.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, als de speler bij een service zijn racket ertegenaan krijgt wordt er een let gespeeld.
Waar staan die regels? Ik vind alleen dit:quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, als de speler bij een service zijn racket ertegenaan krijgt wordt er een let gespeeld.
quote:A correct challenge will result in the replay of the point or an awarded point if the umpire determines the ball is a winner or an ace and the opposing player would not have been able to return it. Therefore, the chair umpire still plays a crucial role in making calls and cannot rely solely on the Hawk-Eye unless the linesman’s call is upheld.
The umpire is responsible for correctly interpreting the situation, which determines whether a point is awarded or replayed.
Als de bal ternauwernood wordt getoucheerd is hij ook onretourneerbaar. Vandaar dat het de interpretatie van de scheidsrechter nodig heeft, alleen in dit geval was het duidelijk dat Isner de bal nooit normaal terug had kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
Hmm die zin is wel onduidelijk. Maar in principe staat er ace of winner, welke de speler niet kan retourneren. En dat is een bal die niet aangeraakt wordt.
MTFquote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef Gorzalka het volgende:
Ja goed, als iemand een kneiterharde smash speelt die iemand met een snoekduik nog nipt weet aan te raken en de bal naast hem op de eerste rij valt gaan ze ook geen let spelen, zelfde principe.
Ik wil overigens niet MTF als bron gebruiken, maar daar zag ik niemand die het met de scheidsrechter eens was en sprak iedereen er schande over: http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=246538
Mwah leuk... Het is heel erg Federer en Nadal kampen. Normale discussies zijn er ook niet mogelijk. Maar ze zijn vaak wel snel met nieuws en bepaalde wedstrijden en onderwerpen kunnen er wel besproken worden. Ik kijk er wel regelmatig, zeker ook omdat het wel amusant kan zijn al die haat en nijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
Ik ken dat MTF pas sinds kort. Wat vinden jullie er van, leuk?
Oh ik zie nu die Playertopics, dat is wel echt tof.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah leuk... Het is heel erg Federer en Nadal kampen. Normale discussies zijn er ook niet mogelijk. Maar ze zijn vaak wel snel met nieuws en bepaalde wedstrijden en onderwerpen kunnen er wel besproken worden. Ik kijk er wel regelmatig, zeker ook omdat het wel amusant kan zijn al die haat en nijd.
Als je het niet al te serieus neemt wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben daar zeer actief geweest sinds ongeveer 2005-2006.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
Ja daar lijkt het inderdaad op. Blij dit forum ontdekt te hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
Vreemd genoeg kan je op FOK! nog het beste terecht voor inhoudelijke discussies, hier zijn er alleen gekkies tijdens de Grand Slams.
4 Inderdaad, hij opende de tiebreak toen met weer een DF.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
OMG, exact hetzelfde als tegen Djoko dus..toen sloeg hij ook 3 of 4 DF toen hij voor de set serveerde. Pijnlijk..
edit: of 5![]()
Verdwaasdevogel post toch het hele jaar met zijn onuitstaanbare liefde voor Davydenko & Djokovicquote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
Vreemd genoeg kan je op FOK! nog het beste terecht voor inhoudelijke discussies, hier zijn er alleen gekkies tijdens de Grand Slams.
Davy en Djokoquote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef XL het volgende:
[..]
Verdwaasdevogel post toch het hele jaar met zijn onuitstaanbare liefde voor Davydenko & Djokovic
Posters zoals jij zijn er gelukkig alleen het hele jaar op MTF echter.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef XL het volgende:
[..]
Verdwaasdevogel post toch het hele jaar met zijn onuitstaanbare liefde voor Davydenko & Djokovic
Hier nog 1.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Norrage het volgende:
XL is een baas ja, een zeldzame murray fan
Ben jij ook een Baas? Of ook fan van Murray?quote:
Voor het succes ben ik ook nog voor Federer, Monfils en Norman hoor... Murray is alleen voor het gave tennis!quote:
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ben jij ook een Baas? Of ook fan van Murray?
We hoeven natuurlijk niet allemaal voor de grootmeester te zijn, gelukkig niet, maar Murray fan zijn vanwege zijn tennis..... Dat kan ik niet begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef XL het volgende:
[..]
Voor het succes ben ik ook nog voor Federer, Monfils en Norman hoor... Murray is alleen voor het gave tennis!
Berdych lijkt de hele week al naar het strand te willen, maar na de eerste anderhalve set bedenkt ie zich dan ineens weer. Raar.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Falla een dubbele break voor tegen Berdych.
Nu toch niet, *5-4 Fallaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Berdych lijkt de hele week al naar het strand te willen, maar na de eerste anderhalve set bedenkt ie zich dan ineens weer. Raar.
Zijn er nog wat talentjes in het rolstoeltennis?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
Mannentennis is echt zoooo kut momenteel
... en wordt er zeer binnenkort waarschijnlijk weer eens voor de 1209384712341e keer afgemaaid tegen een echte topspeler die z'n kop er wel bij weet te houden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Berd wint, ondanks een BP in zijn laatste game.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goh, een speler die meestal wint van lager geplaatste spelers maar meestal verliest van hoger geplaatste spelers*, het moet inderdaad niet gekker worden.
*Uitgezonderd Federer natuurlijk, oh, en Murray.
Hij zal wel winnen ja, en dan in de volgende ronde een Walkover gevne.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:13 schreef Salamando het volgende:
Ik zeg het je: straks gaat Kei Nishikori knallen tegen Ferrer
Alleen maar omdat mijn ATP draw challenge dan lekker gaat
Serieus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef luckass het volgende:
Nishikori. Met zijn noodles-reclame op z'n shirt
.
Spijtig jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |