4 Inderdaad, hij opende de tiebreak toen met weer een DF.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
OMG, exact hetzelfde als tegen Djoko dus..toen sloeg hij ook 3 of 4 DF toen hij voor de set serveerde. Pijnlijk..
edit: of 5![]()
Verdwaasdevogel post toch het hele jaar met zijn onuitstaanbare liefde voor Davydenko & Djokovicquote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
Vreemd genoeg kan je op FOK! nog het beste terecht voor inhoudelijke discussies, hier zijn er alleen gekkies tijdens de Grand Slams.
Davy en Djokoquote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef XL het volgende:
[..]
Verdwaasdevogel post toch het hele jaar met zijn onuitstaanbare liefde voor Davydenko & Djokovic
Posters zoals jij zijn er gelukkig alleen het hele jaar op MTF echter.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef XL het volgende:
[..]
Verdwaasdevogel post toch het hele jaar met zijn onuitstaanbare liefde voor Davydenko & Djokovic
Hier nog 1.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Norrage het volgende:
XL is een baas ja, een zeldzame murray fan
Ben jij ook een Baas? Of ook fan van Murray?quote:
Voor het succes ben ik ook nog voor Federer, Monfils en Norman hoor... Murray is alleen voor het gave tennis!quote:
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ben jij ook een Baas? Of ook fan van Murray?
We hoeven natuurlijk niet allemaal voor de grootmeester te zijn, gelukkig niet, maar Murray fan zijn vanwege zijn tennis..... Dat kan ik niet begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef XL het volgende:
[..]
Voor het succes ben ik ook nog voor Federer, Monfils en Norman hoor... Murray is alleen voor het gave tennis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |