En dan zijn er nog grappenmakers die het beschouwen als het "5e grandslam" ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:16 schreef Norrage het volgende:
Miami is ook zon kut toernooialtijd slecht weer, altijd wind, altijd tankende toppers vanwege IW en het gravel dat erna begint.
Geen tank hoor, gewoon verloren tegen een goed spelende speler op een laag stuiterende baan, gebeurd hem wel vaker. Knap wat hij vorige week heeft laten zien, maar dat maakt hem nog geen grote 4 speler.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:11 schreef Norrage het volgende:
Delpotoppers die tanken
Begrijpelijk wel hoor.
Ja, heat break na twee sets.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef Norrage het volgende:
Wel de 2e gewonnen trouwens. Nu onderbroken wegens hitte?
Jezus.. Daar bepaal je echt een wedstrijd mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Gorzalka het volgende:
Lekkere scheidsrechterlijke dwaling op 2:20. Dodig slaat een servicewinner, wordt uitgegeven, na een challenge blijkt hij in te zijn en de scheidsrechter geeft een let, ''He hit it back''
.
Zag hem live inderdaad, was een stuk verder uit dan ik dacht en hooptequote:
Niet echt een scheidsrechterlijke dwaling. Hoe vervelend ook, als hij zijn racket ertegenaan krijgt, wat de umpire dus bedoelde met 'het hit it back', wordt er een let gespeeld. Zo zijn de regels gewoon. Kan de umpire ook niets aan doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Gorzalka het volgende:
Lekkere scheidsrechterlijke dwaling op 2:20. Dodig slaat een servicewinner, wordt uitgegeven, na een challenge blijkt hij in te zijn en de scheidsrechter geeft een let, ''He hit it back''
.
Nee, als de andere speler niet in staat was de bal terug te spelen hoeft er geen let te worden gespeeld, wat hier dus duidelijk het geval was.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet echt een scheidsrechterlijke dwaling. Hoe vervelend ook, als hij zijn racket ertegenaan krijgt, wat de umpire dus bedoelde met 'het hit it back', wordt er een let gespeeld. Zo zijn de regels gewoon. Kan de umpire ook niets aan doen.
Nee, als de speler bij een service zijn racket ertegenaan krijgt wordt er een let gespeeld.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, als de andere speler niet in staat was de bal terug te spelen hoeft er geen let te worden gespeeld, wat hier dus duidelijk het geval was.
Precies.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, als de speler bij een service zijn racket ertegenaan krijgt wordt er een let gespeeld.
Waar staan die regels? Ik vind alleen dit:quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, als de speler bij een service zijn racket ertegenaan krijgt wordt er een let gespeeld.
quote:A correct challenge will result in the replay of the point or an awarded point if the umpire determines the ball is a winner or an ace and the opposing player would not have been able to return it. Therefore, the chair umpire still plays a crucial role in making calls and cannot rely solely on the Hawk-Eye unless the linesman’s call is upheld.
The umpire is responsible for correctly interpreting the situation, which determines whether a point is awarded or replayed.
Als de bal ternauwernood wordt getoucheerd is hij ook onretourneerbaar. Vandaar dat het de interpretatie van de scheidsrechter nodig heeft, alleen in dit geval was het duidelijk dat Isner de bal nooit normaal terug had kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
Hmm die zin is wel onduidelijk. Maar in principe staat er ace of winner, welke de speler niet kan retourneren. En dat is een bal die niet aangeraakt wordt.
MTFquote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef Gorzalka het volgende:
Ja goed, als iemand een kneiterharde smash speelt die iemand met een snoekduik nog nipt weet aan te raken en de bal naast hem op de eerste rij valt gaan ze ook geen let spelen, zelfde principe.
Ik wil overigens niet MTF als bron gebruiken, maar daar zag ik niemand die het met de scheidsrechter eens was en sprak iedereen er schande over: http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=246538
Mwah leuk... Het is heel erg Federer en Nadal kampen. Normale discussies zijn er ook niet mogelijk. Maar ze zijn vaak wel snel met nieuws en bepaalde wedstrijden en onderwerpen kunnen er wel besproken worden. Ik kijk er wel regelmatig, zeker ook omdat het wel amusant kan zijn al die haat en nijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
Ik ken dat MTF pas sinds kort. Wat vinden jullie er van, leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |