SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Gorzalka het volgende:
Nalbandian verliest dus na een 6-2 *3-0 40-30 voorsprong.
Da's knap werk. Ook al connecties met de Russische/Chinese maffia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of, wat veel waarschijnlijker is, een al jaaaaaaaren overschatte speler die allang over zijn houdbaarheidsdatum als prof tennisspeler heen is?VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
Allemaal goede bejaarden op het circuit daar hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:51 schreef Norrage het volgende:
Roowbin moet gewoon gaan jeu-de-boulen ofzo
mja, gulbis heeft het gewoon op zn heupen gekregen, die heeft wel betere spelers ook verslagenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef XL het volgende:
Goffin is ook gewoon een maatje te groot voor Haase. We kunnen nu wel belachelijk gaan doen, maar het zijn de partijen tegen Blake, Gulbis, Sijsling, Bedene, Moriya, Rosol, Pavic, Dodig, Ouahab waar hij zichzelf belachelijk maakt. Dit is gewoon een kutloting als je zo'n droeftoeter als Haase bent
Als Goffin te goed is, moet hij gewoon 4-6 4-6 verliezen en niet zo falen in drie sets waarvan je de eerste twee sets moest winnen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef XL het volgende:
Goffin is ook gewoon een maatje te groot voor Haase. We kunnen nu wel belachelijk gaan doen, maar het zijn de partijen tegen Blake, Gulbis, Sijsling, Bedene, Moriya, Rosol, Pavic, Dodig, Ouahab waar hij zichzelf belachelijk maakt. Dit is gewoon een kutloting als je zo'n droeftoeter als Haase bent
Inderdaad, Goffin is echt compleet de weg kwijt dit jaar, maar is blijkbaar eindelijk een nog grotere mongool tegengekomenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:42 schreef Norrage het volgende:
En Goffin is helemaal niet goed, dat is het erge. Die heeft het hele jaar nóg dramatischer gepresteerd dan haase, incluus een double bagel geïncasseerd geloof ik. 3 potten maar gewonnen! En nog veel harder ingemaakt dan Roowbin dit jaar. Om eerlijk te zijn is dit de ergste verliespot van Roowbin sinds Shishkebab
Moest hardop lachenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad, Goffin is echt compleet de weg kwijt dit jaar, maar is blijkbaar eindelijk een nog grotere mongool tegengekomen
quote:
Da's inderdaad wel heftig ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Gorzalka het volgende:
Murray krijgt misschien de Tomic -> Dimitrov -> Janowicz -> Tsonga -> Berdych -> Djokovic route, onmogelijk om slechter te loten!
Ik las vanochtend in het AD dat de Nederlandse inbreng al tot nul was gereduceerd. Waren ze Sijsling gewoon vergeten?quote:
Ja, maar Kamke speelde goed mee.quote:
Toen ik Kamke tegen kwam met wat vrienden zeiden we iets van Deutschland, Deutschlanddd! Toen moest hij grinniken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar Kamke speelde goed mee.
Twee jaar geleden sprak ik Kamke even op de Mets. Ik zei dat ik Federer-fan was op FOK! maar hij keek me een beetje glazig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |