naah, moet werken, en wil morgenavond even naar Duitsland..quote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
Het is te hopen dat we morgen wat meer leven mogen aantreffen hier
Even naar Duitsland? Je woont in het grensgebiedquote:Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
naah, moet werken, en wil morgenavond even naar Duitsland..
jup, half uurtje/45min. rijden naar bunde.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even naar Duitsland? Je woont in het grensgebied
Dat scheelt nogal met benzine zegquote:Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, half uurtje/45min. rijden naar bunde.
Moet nodig benzine tanken(lampje brand en het is daar 20 cent/liter goedkoper) en even langs de Lidl, verjaardagscadeau voor pa halen(dvd Skyfall voor 8,-) en een autokrik. (19,- hier 30,- en altijd direct uitverkocht)
Ik heb het juist ontzettend drukquote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
als je niks te doen hebt:
http://www.thescriptmusic.com/gb/splash
The script is cool jaquote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
als je niks te doen hebt:
http://www.thescriptmusic.com/gb/splash
ga kijkenquote:
Geef hem nog een burgerquote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
Dit is trouwens echt ongelooflijk
Mijn vriend heeft alweer honger en is nu frikandellen aan het frituren
Die waren te lekker, die bewaart ie voor morgenquote:
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die waren te lekker, die bewaard ie voor morgen
en we hebben net alles staan afwassen..![]()
De livestream opent niet op m'n laptopquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
De livestream opent niet op m'n laptop
Gare laptop hebbenquote:
awhquote:
Ik hoop dat ze het nog even een paar maandjes volhoudenquote:
Hmm ja dan wordt het wel tijd voor een nieuwequote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het nog even een paar maandjes volhouden
Ik heb er eentje uit begin 2008, die doet het nog best wel goed, mede dankzij m'n broer die er windows 7 op heeft gezet en een paar keer heeft opgeschoond enzo, en ik ga binnenkort de ventilator maar weer eens schoonmaken. Maar die begint toch wel een beetje op te raken..
En ik heb een 2 jaar oude mini die ik regelmatig heb laten vallen (Ja idd
), er zit ook een barst in de rand om het scherm en er waren vanaf het begin eigenlijk al problemen mee.. Maar een mini gaat lang niet zo lang mee als een gewone natuurlijk..
Maar ik ga als het goed is. ga ik in september aan de TU Delft studeren, en daar kun je véél betere laptops kopen voor minder geld via de TU.. dus ze moeten he tnog even volhouden..
Jupquote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ja dan wordt het wel tijd voor een nieuwewel chill dat je dan via school aan een goedkopere kan komen!
quote:
Ik luister er nu naar. Ken dat nummer nietquote:
Jij luister nu naar I don't care van Icona pop?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik luister er nu naar. Ken dat nummer niet
Vaag nummer welquote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij luister nu naar I don't care van Icona pop?I crashed my car into the bridge, I DON'T CARE! I love it!
You're from the seventies but I'm a nighties bitch!quote:
Dat nummer ken ik ook nietquote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
You're from the seventies but I'm a nighties bitch!
In ieder geval puur beter dan dat verschrikkelijke nummer van AnoukDie Birds..
Dat hoeft niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik ook niet
Zal ik morgen eens luisteren
Ik ben nu nieuwsgierig dus ga morgen luisterenquote:
Suit yourselfquote:Op zondag 17 maart 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nu nieuwsgierig dus ga morgen luisteren
Sweet dreams Essquote:Op zondag 17 maart 2013 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Suit yourself
Maar ik ga zo slapen, dus ik ga jullie verlaten![]()
![]()
Dan moet ik die film ook maar eens gaan kijkenquote:
nou, heerlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 07:56 schreef Marco001 het volgende:
Goedemorgen.alweer lekker aan het werk..
Mwah, geld verdienen zodat ik in de zomer lekker naar Tirol kan gaan en een weekendje naar Sauerland voor een bike festival..quote:
quote:
Ik was al om 6 uur wakker..quote:
vond het al raar dat je geen woord meer maaktequote:Op maandag 18 maart 2013 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was al om 6 uur wakker..
Tiefde om 11 uur 's avonds al in slaap, daar niet van
Ja beetje onvrijwillig, maar okee.. misschien komt het nog van pas.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond het al raar dat je geen woord meer maakte
je krijgt een echt grote mensen ritme
maar vandaag vrij?
was je zo moe dan gisteren?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja beetje onvrijwillig, maar okee.. misschien komt het nog van pas.
Vandaag vrij.. morgen vrij.. woensdag t/m zaterdag moet ik nog even kijken.
Ja best wel.. maar lag om half 9 al op de bank te hangen en ineens om half 11-11 uur slapenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je zo moe dan gisteren?
vannacht 2 keer wakker geworden, maar goed geslapen in vergelijking met een gemiddelde zondag nacht
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
Ik kom net van buiten,
wat een héérlijk weer!
In overvloedquote:
Ja geweldig..quote:Op maandag 18 maart 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
Ik kom net van buiten,
wat een héérlijk weer!
lekker aan het werk beer?quote:
Echt?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja geweldig..4 graden en er ligt nog.sneeuw van vannacht..
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja geweldig..4 graden en er ligt nog.sneeuw van vannacht..
Ik ga zo ook weer vol aan de bak, morgen moet ik het inleveren!quote:
quote:
Hey Stu!quote:
Hier geen zon maar het is wel droogquote:Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Stu!![]()
![]()
Schijnt het zonnetje daar aan de overkant ook zo heerlijk?![]()
![]()
jeuj!quote:
De lente komt eraanquote:Op maandag 18 maart 2013 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
jeuj!![]()
Er komen hier zelfs al knopjes aan de bomen![]()
![]()
Eindelijk!quote:
Ben ook wel klaar met die kou inderdaadquote:
Jup ik ookquote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met die kou inderdaad
Langzaam maar zeker moet het nu goed komenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup ik ook
Al was het net ook nog ernstig koud hier hoor. Maar in de luwte in het zonnetje is het heerlijk
Laten we het hopenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker moet het nu goed komen
Het weer wordt wel steeds extremer. Later pas mooi weer maar dan in oktober soms nog warm.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Het is verdorie 18 maart en bij Marco lag er nog sneeuw vanmorgen..
Koud hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog wel dat het in maart -8 kon worden, want toen zat ik op Texel schapen af te lammeren.![]()
Dus eigenlijk vrij normaal weer
Ik had een legging, een normale spijkerbroek, een regenbroek (want je kon flink vies worden) aan en verder nog 4 lagen kleding en een winterjasquote:
Begin maart sneeuw en vrieskou vind ik ook normaal ja.. maar het is nu al 18 maart.. Ik kan me niet herinneren dat het normaal nu nog zo koud was hoor..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog wel dat het in maart -8 kon worden, want toen zat ik op Texel schapen af te lammeren.![]()
Dus eigenlijk vrij normaal weer
Dat klinkt niet onverstandigquote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een legging, een normale spijkerbroek, een regenbroek (want je kon flink vies worden) aan en verder nog 4 lagen kleding en een winterjas
April moet ook nog komen... en dat levert ook vaak raar weer op.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begin maart sneeuw en vrieskou vind ik ook normaal ja.. maar het is nu al 18 maart.. Ik kan me niet herinneren dat het normaal nu nog zo koud was hoor..
April doet wat ie wilquote:Op maandag 18 maart 2013 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
April moet ook nog komen... en dat levert ook vaak raar weer op.
Gelukkig had ik een dichte stal, had destijds klasgenoten met een open stal.quote:
Aprilletje zoet, geeft een witte hoed.quote:
Als het dan ook nog gaat regenen ben je helemaal klaarquote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een dichte stal, had destijds klasgenoten met een open stal.
Sta je daar in de vrieskou
Oh die ken ik niet..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aprilletje zoet, geeft een witte hoed.
Of zo.
Gelukkig was het wel droogquote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het dan ook nog gaat regenen ben je helemaal klaar
Ik dacht eerst van: ben ik nou gek.. maar neen het staat ook op de wikiquote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet..![]()
Ik ken alleen die zinnetjes als maart roert zijn staart, april doet wat ie wil en in mei leggen alle vogels een ei
Hihi, zal wel net wat je van huis uit mee krijgt zijn denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van: ben ik nou gek.. maar neen het staat ook op de wiki![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/April
Nee, dat lijkt me verschrikkelijk zelfs. Niets zo vervelend als natte klerenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel droog![]()
Vorige week zaterdag goot het ook de hele dag van de regen.. en dat is niet echt lekker als je buiten post moet bezorgen
Of natte haren.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me verschrikkelijk zelfs. Niets zo vervelend als natte kleren
Ja, dat is ook waardeloos inderdaadquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
*de avonturen van 4ebe de schapendoes *
Met krantenlopen al helemaal zeiknat zijn van de regen, om vervolgens een plas modderwater in je gezicht te krijgen van een langsscheurende autoquote:
regen en wind is altijd een slechte combinatiequote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als je lang haar hebt is regen en wind geen goede combinatie
Vlecht indoenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als je lang haar hebt is regen en wind geen goede combinatie
Hehe.. ik heb ooit in een ver en grijs verleden kranten gelopen, heb het ongeveer 2 weken volgehouden en dat was een krant die een keer in de week uitkwamquote:Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met krantenlopen al helemaal zeiknat zijn van de regen, om vervolgens een plas modderwater in je gezicht te krijgen van een langsscheurende auto![]()
Ik heb 2 jaar de ochtendkrant gelopen..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe.. ik heb ooit in een ver en grijs verleden kranten gelopen, heb het ongeveer 2 weken volgehouden en dat was een krant die een keer in de week uitkwam![]()
Iets met je fiets op de grond laten vallen en alle kranten verzamelen uit een regenplas.
Ik word altijd woest als ik nat word van de regenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met krantenlopen al helemaal zeiknat zijn van de regen, om vervolgens een plas modderwater in je gezicht te krijgen van een langsscheurende auto![]()
ik HAAT folders en kranten bezorgenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
Op zaterdag zaten er vaak van die bijlagen bij.. En dan konden de kranten van je wijk maar nét aan mee in 1 keer met veel gepruts.. Maar dan waren die tassen vervolgens veel zwaarder dan dat ik was, dus als m'n fiets eenmaal omging![]()
Ik heb wel eens een auto aangehouden die langs reed aan het begin van m'n wijk toen m'n fiets was omgevallenOf ie me even wilde helpen
![]()
Was iets van 140 per maand. Wat best redelijk is voor 1 uur per dag..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zes dagen in de week![]()
Dat is wel een behoorlijke bijverdienste dan ?
Dan ben je zeker wel vaak woest in Engeland?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word altijd woest als ik nat word van de regen
Regen is nog tot daar aan toe.. Dat is dan nog schoon water.. Maar zo'n modderplasquote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word altijd woest als ik nat word van de regen
ik vond dat vroeger best relaxtquote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik HAAT folders en kranten bezorgen![]()
![]()
3 weken gedaan, ochtendkrant die voor 07:00 moest zijn bezorgd, had een wijk van 200 kranten.. Na die 3 weken ben ik gestopt. kutwerk.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar de ochtendkrant gelopen..6 dagen in de week..
Meestal vond ik dat eigenlijk wel fijn. Lekker om kwart voor 6 al buiten als het nog heerlijk fris en stil was buiten.. Alleen soms zaten er van die dagen tussen..![]()
Niceeequote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was iets van 140 per maand. Wat best redelijk is voor 1 uur per dag..![]()
En ook iedere 3 maanden een bonus van 50 euro, voor als je geen klachten had enzo![]()
En de beste lopers (met de minste klachten) kregen dan ook een leuk presentje. En ik was altijd de beste loper (ik heb in 2 jaar tijd maar iets van 3 klachten gehad) Dus ik kreeg regelmatig leuke dingetjes
Viooltjes voor in de tuin, DA bonnen etc..
Ik niet, telkens heen en weer fietsen weer naar huis om die folders te halen, en die fiets die telkens om vielquote:
ik vind het echt vreselijk als de bezorger van de huis aan huis blaadjes met die kaartjes aan de deur komt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
Oeh! En de kerstkaartjes natuurlijkIk haalde zo ruim 300 euro op, ik had 90 huizen
Lekker !quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
Oeh! En de kerstkaartjes natuurlijkIk haalde zo ruim 300 euro op, ik had 90 huizen
Dan doe je niet openquote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het echt vreselijk als de bezorger van de huis aan huis blaadjes met die kaartjes aan de deur komt.
ik vraag toch niet om de blaadjes? waarom moet ik dan fooi geven?
als ze het nou ook eens goed deden...
200?? Had je daar ook flats tussen zitten ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
3 weken gedaan, ochtendkrant die voor 07:00 moest zijn bezorgd, had een wijk van 200 kranten.. Na die 3 weken ben ik gestopt. kutwerk.
Ik liep abonnementskranten hè?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het echt vreselijk als de bezorger van de huis aan huis blaadjes met die kaartjes aan de deur komt.
is een optie jaquote:
Die komen met kerst zelfs niet eens aan de deur hier...Op 1 nieuwe na, die brengt altijd de folders tot aan de deur, terwijl er gewoon bij de weg ook een brievenbus staat. )en hier heeft iedereen een oprit van >20meter..)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou zou ik ook wel open doen jaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep abonnementskranten hè?![]()
En als ik aan de deur kwam bleven ze juist altijd een praatje maken omdat ze altijd zo blij waren met mij, nooit problemen, krant altijd op tijd, niet gescheurd en verkreukeld enzo..
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou zou ik ook wel open doen ja
Oh ik heb ook weleens mensen hun brievenbus kapot gemaakt.. maar dan waren ze al half kapot en gaf ik per ongeluk het laatste zetje.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een optie ja
volgende keer doe ik wel open en vraag ik geld omdat die klootviool mn brievenbus kapot heeft gemaakt
1 flat in de wijk, maar die kunnen die ochtendkrant niet betalen. (liep de zondag ochtend Telegraaf). in 1 hele wijk + een buurt "ernaast".quote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
200?? Had je daar ook flats tussen zitten ofzo?![]()
Ik moest het in een uurtje doen (als minderjarige mocht ik niet voor 6 uur beginnen) en moest om 7 uur klaar zijn. De huizen in mijn wijk waren allemaal vrijstaand en ik had er 90, dat kon precies in een uurtje
Ik ben ook wel eens 'uitgelachen' door een stel meiden die ook met kerstkaartjes rondgingen van 1 of ander kutzondagskrantje.. En ik stond bij een deur met een nee-nee sticker..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die komen met kerst zelfs niet eens aan de deur hier...Op 1 nieuwe na, die brengt altijd de folders tot aan de deur, terwijl er gewoon bij de weg ook een brievenbus staat. )en hier heeft iedereen een oprit van >20meter..)
ik had zo'n frame met van die tocht borsteltje aan de binnen, maar 1 zo'n bezorger is schijnbaar zo motorisch gestoord dat die telkens tegen dat frame aan beukte waardoor het uiteindelijk brak. terwijl andere bezorgers gewoon moeiteloos de post naar binnen gooidenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik heb ook weleens mensen hun brievenbus kapot gemaakt.. maar dan waren ze al half kapot en gaf ik per ongeluk het laatste zetje.
Had altijd 1 persoon in de wijk, waar ik de krant aan de deur moest brengen(wist ik in het begin niet), maar die had buiten ook een brievenbus hangen waar ik hem altijd in deed. (anders moest ik eerst over een hekje klimmen en dat ga ik echt niet doen.. )quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik heb ook weleens mensen hun brievenbus kapot gemaakt.. maar dan waren ze al half kapot en gaf ik per ongeluk het laatste zetje.
Jeezus wat veel danquote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1 flat in de wijk, maar die kunnen die ochtendkrant niet betalen. (liep de zondag ochtend Telegraaf). in 1 hele wijk + een buurt "ernaast".
Die borstels zijn irritantquote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had zo'n frame met van die tocht borsteltje aan de binnen, maar 1 zo'n bezorger is schijnbaar zo motorisch gestoord dat die telkens tegen dat frame aan beukte waardoor het uiteindelijk brak. terwijl andere bezorgers gewoon moeiteloos de post naar binnen gooiden
Waarom meer moeite doen als er een brievenbus staat idd.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had altijd 1 persoon in de wijk, waar ik de krant aan de deur moest brengen(wist ik in het begin niet), maar die had buiten ook een brievenbus hangen waar ik hem altijd in deed. (anders moest ik eerst over een hekje klimmen en dat ga ik echt niet doen.. )
waarom? in mijn eigen bezorgerstijd had ik daar ook nooit last van?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die borstels zijn irritant![]()
Dus misschien wilde die bezorger dat wel non-verbaal zeggen
Bij 1 huis zat de brievenbus in de heg, zo'n groene.. Dus als je dat niet weet zie je die niet..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had altijd 1 persoon in de wijk, waar ik de krant aan de deur moest brengen(wist ik in het begin niet), maar die had buiten ook een brievenbus hangen waar ik hem altijd in deed. (anders moest ik eerst over een hekje klimmen en dat ga ik echt niet doen.. )
Die borsteltjes vallen nog wel mee(hoewel sommigen wel hard zijn; tja, dan hebben die mensen een kapotte krant..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die borstels zijn irritant![]()
Dus misschien wilde die bezorger dat wel non-verbaal zeggen
Die kleine brievenbussen zijn irritant..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? in mijn eigen bezorgerstijd had ik daar ook nooit last van?
maar ja, ik ga nu ook geen nieuwe terughangen
Of brievenbussen met een hoek van 90 graden, zodat je de post halverwege (als je grote enveloppen hebt) zowat dubbel moet vouwen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die borsteltjes vallen nog wel mee(hoewel sommigen wel hard zijn; tja, dan hebben die mensen een kapotte krant..) onze buren hebben een brievenbus met zo'n sluisje erin, Die moest je echt op een bepaalde manier openhouden om de krant er nog een beetje fatsoenlijk doorheen te kunnen doen..
bij sommigen maakte ik er ook een sport van om die folders zo ver mogelijk door de gang te lanceren.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kleine brievenbussen zijn irritant..Dat je krant 2 keer moet dubbelvouwen voor die erin past.. Maar soms waren die zo dik dat ik die letterlijk uit elkaar moest gaan plukken en in delen er door heen moest doen, want ja.. een smalle brievenbus is natuurlijk ook niet hoog
vond die krantenkokers altijd het fijnst.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kleine brievenbussen zijn irritant..Dat je krant 2 keer moet dubbelvouwen voor die erin past.. Maar soms waren die zo dik dat ik die letterlijk uit elkaar moest gaan plukken en in delen er door heen moest doen, want ja.. een smalle brievenbus is natuurlijk ook niet hoog
Ze hadden bij iemand 1 keer een hond te logerenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sommigen maakte ik er ook een sport van om die folders zo ver mogelijk door de gang te lanceren.
vooral als er zo'n kleine kut keffer tegen de deur stond te springen
Haha ja, dat was leuk..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sommigen maakte ik er ook een sport van om die folders zo ver mogelijk door de gang te lanceren.
Ja doe ik ook altijdquote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh die had ik niet. Wel gewoon gelukkig heel veel grote brievenbussenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vond die krantenkokers altijd het fijnst.gewoon oprollen en erin schuiven.
Had toen 1 huis waar gewoon een sleuf in de muur zat voor de brievenbus, die sleuf was groot zat, dus dat huis was heel makkelijk.
Hihi, het depot is bij mij 1 keer gebeld door iemand die klaagde over spinnen in z'n krant (die werd neit serieus genomen door het hoofdkantoor dus belde hij het depot maar rechtstreeksquote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doe ik ook altijd![]()
Altijd wel lachen als de post verscheurd wordt door zo'n gefrustreerde rat.
Dan zit ik echt zo van: gna gna gna
Ik had er maar 2 ofzo..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die had ik niet. Wel gewoon gelukkig heel veel grote brievenbussen
fluister je dan ook door de brievenbus om dat beest nog wat extra op te fokken?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doe ik ook altijd![]()
Altijd wel lachen als de post verscheurd wordt door zo'n gefrustreerde rat.
Dan zit ik echt zo van: gna gna gna
Dat niet, heb wel een keer zo'n hondje geraakt met de krant.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fluister je dan ook door de brievenbus om dat beest nog wat extra op te fokken?
Ik ben wel eens 's morgens uitgescholden door 1 iemand, die kreeg de krant om half 7 van mij, maar dat vond hij véél te laat. Naja, die krant moet er om 7 uur inliggen, dus ik heb m'n wijk omgegooid (dat maakte niet zoveel uit) om ervoor te zorgen dat ik daar voortaan pas om 5 voor 7 was. Ik laat me niet zomaar uitscheldenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik had er maar 2 ofzo..
Ook altijd iemand die in zijn ochtendjas naar buiten kwam om de krant aan te nemen. (zat gewoon achter het raam op mij te wachten.
toen ik nog bij mn ouders woonde stond ik altijd doordeweeks als eerst op.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 's morgens uitgescholden door 1 iemand, die kreeg de krant om half 7 van mij, maar dat vond hij véél te laat. Naja, die krant moet er om 7 uur inliggen, dus ik heb m'n wijk omgegooid (dat maakte niet zoveel uit) om ervoor te zorgen dat ik daar voortaan pas om 5 voor 7 was. Ik laat me niet zomaar uitschelden
De meeste mensen waren ook gewoon hartstikke lief hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik nog bij mn ouders woonde stond ik altijd doordeweeks als eerst op.
als ik dan naar beneden kwam en precies op dat moment de krant op de mat viel riep ik wel door de deur om hem te bedanken
Heb zelf wel eens een wielrenner geholpen met een lekke band.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste mensen waren ook gewoon hartstikke lief hoor
1x heeft iemand zelfs m'n band opgepomptToen was die lek gegaan en die man kwam net naar buiten.. Hij zag dat en vroeg of ie hem even moest oppompen zodat ik weer even verder kon
Dat is toch lief?
je krijgt wat je verdientquote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste mensen waren ook gewoon hartstikke lief hoor
1x heeft iemand zelfs m'n band opgepomptToen was die lek gegaan en die man kwam net naar buiten.. Hij zag dat en vroeg of ie hem even moest oppompen zodat ik weer even verder kon
Dat is toch lief?
Ik verdien veel maar krijg niet allesquote:
als ik mijn loonstrook zie, vind ik ook dat ik meer verdien dan dat ik krijgquote:Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verdien veel maar krijg niet alles
Je bent parttime fokkerquote:Op maandag 18 maart 2013 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik mijn loonstrook zie, vind ik ook dat ik meer verdien dan dat ik krijg
Haha, ik zie de overbuurman wel eens buiten de post halen in z'n roze badjas met matching pantoffels.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar das wel oke, behulpzame mensenging ooit een keer een fietspomp lenen op zaterdag rond een uur of 11.. Mensen in badjassen
Ik hoef niet vaak door de regen te lopenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je zeker wel vaak woest in Engeland?
Dat is helemaal verschrikkelijk inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Regen is nog tot daar aan toe.. Dat is dan nog schoon water.. Maar zo'n modderplas![]()
![]()
lolquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, ik zie de overbuurman wel eens buiten de post halen in z'n roze badjas met matching pantoffels.
Dat scheelt weer in het woest zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 12:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet vaak door de regen te lopen
Ja dat is waar. Ik HAAT het echt namelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat scheelt weer in het woest zijn
whaha lol, alsof dat ook echt zou werken..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ten dan jongens, dus heel wat vrouwen van middelbare leeftijd in
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik HAAT het echt namelijk
Ik weet nog wel dat als ik vroeger naar school moest fietsen in de regen ik op de fiets aan het schelden was
Nou dan kon ik elke dag wel schelden zowatquote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik HAAT het echt namelijk
Ik weet nog wel dat als ik vroeger naar school moest fietsen in de regen ik op de fiets aan het schelden was
Hahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Sinds ik een eigen auto heb ga ik zelfs als het maar een beetje waait eerder met de auto als op de fiets..
Hahahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dan kon ik elke dag wel schelden zowat
Maar een keer was het wel erg met het weer, hagelen en waaien .. Echt niet meer leuk. Botst een klasgenoot op een witte geparkeerde auto![]()
Auto had niets en klasgenoot ook niet, maar wat had ik gelachen zeg
Mwah, hier is eigenlijk altijd wel plek..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Als ik iets binnen 10 minuten kan lopen geef ik de voorkeur aan lopen aangezien parkeren hier lastig is
Dan is het wel lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, hier is eigenlijk altijd wel plek..
Ik ga hier zelfs nog met de auto als ik twee blokken verder moet zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Sinds ik een eigen auto heb ga ik zelfs als het maar een beetje waait eerder met de auto als op de fiets..
En lopen is geen optiequote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga hier zelfs nog met de auto als ik twee blokken verder moet zijn.
Maar dat komt omdat men hier echt als gekken rijdt en ik mezelf op de fiets niet echt heel veilig voel
Ik zou daar niet van gediend zijn, maar ik ben dan ook een vrouwquote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
whaha lol, alsof dat ook echt zou werken..![]()
Heb wel eens in de taxi gehad dat mij ook een lijntje coke werd aangeboden. Heb vriendelijk bedankt..
Wel dezelfde nacht werd er ook nog een paar enorme(zeker wel een F-cup) tieten in mijn gezicht gedrukt.
Ja dan ben ik een half uur aan het lopen en ik ben lui.quote:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 18 maart 2013 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dan ben ik een half uur aan het lopen en ik ben lui.
echt waar?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daar niet van gediend zijn, maar ik ben dan ook een vrouw
Sommige vrouwen zouden dat wel kunnen waarderen overigens.. maar das een ander verhaal.quote:
True!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zouden dat wel kunnen waarderen overigens.. maar das een ander verhaal.
Eet smakelijkquote:
goed idee, eens kijken of we nog eitjes hebben. (ben nu thuis, pauze tot 14.50)quote:
Uit welk jaar komt ie?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
volgende week auto naar de garage. zal wel weer veul geld gaan kosten
Herkenbaar, bij mij werkt de ABS niet goed(bij koude start werkt ie niet, rij ik 3 km en start ik de motor opnieuw is er niks aan de hand.)quote:Op maandag 18 maart 2013 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En nu maakt ie rechts weer een raar geluid, maar ik weiger er nu mee naar de garage te gaan.
Ik vind het prima.
2005quote:Op maandag 18 maart 2013 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit welk jaar komt ie?
Kan niet zo veel geld zijn als de mijne
Binnen een jaar tijd: grote beurt (uit de apk kwam niets, maar toch een grote beurt gedaan) a 400 euro, nieuwe accu a 100 euro, nieuwe wiellagers a 400 euro, versleten brandstofklemmen a 80 euro.
Wollah...
De mijne vreet benzine.. wat zijn bobine's ?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij mij werkt de ABS niet goed(bij koude start werkt ie niet, rij ik 3 km en start ik de motor opnieuw is er niks aan de hand.)
Vorige beurt was er trouwens niks bijzonders.maar heb ook wel grote beurten gehad van 800,- en 600,-.
Oh, en mijn auto vreet Bobine's.. elke 25.000 km gaat er wel een nieuw in.
Oh, en de passagiersstoel wil niet meer voorover klappen.
Ja, garages kunnen de normale mens toch van alles wijsmaken. ik kan ze toch niet tegensprekenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2005
is alleen beurt + vervangen gasveer, maar zal toch wel weer een paar honderd euro zijn
bobine's zorgen ervoor dat de bougie's stroom krijgen, en die zorgen er weer voor dat je motor het doet.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne vreet benzine.. wat zijn bobine's ?
Zou het de ABS zijn wat verantwoordelijk is voor dat rare geluid ?![]()
Een grote beurt van 800 eurowajooow.. wat hebben ze dan allemaal gedaan?
wil je het echt weten?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne vreet benzine.. wat zijn bobine's ?
Zou het de ABS zijn wat verantwoordelijk is voor dat rare geluid ?![]()
Een grote beurt van 800 eurowajooow.. wat hebben ze dan allemaal gedaan?
Dat laatste zijn dure dingen jaquote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bobine's zorgen ervoor dat de bougie's stroom krijgen, en die zorgen er weer voor dat je motor het doet.
Grote beurt was o.a. nieuwe distributie en wiellager.
nja, bij zo'n beurt kunnen ze makkelijk zeggen dat dingen vervangen moesten worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, garages kunnen de normale mens toch van alles wijsmaken. ik kan ze toch niet tegenspreken
Kostte 99 euro.. door de anwb, gewoon hier voor de deurquote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, 80,- plus een uur loon dacht ik..
Ja dit.. ik sloop alles.quote:
oh, nee, dat valt best mee. ik kan best wel dingen zelf aan de auto, maar sommige dingen ga ik niet zelf aan morrenquote:
quote:
ik ben er tussendoorquote:
Dat bestaat alleen niet meerquote:
Dat doe ik dan ook nooitquote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat trouwens best wel vermoeiend is om te doen?
Een handwas..
Wij hebben geen wasmachinequote:
Geen wasmachine? Waarom is dat? Zelfs een leven zonder droger kan ik me niet voorstellenquote:
Tsja.. studentenhuis en niemand heeft geld om een wasmachine te kopenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen wasmachine? Waarom is dat? Zelfs een leven zonder droger kan ik me niet voorstellen
Dat begrijp ik. Kun je dan niet een grote berg naar een wasserette brengen? Zo duur is dat toch niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tsja.. studentenhuis en niemand heeft geld om een wasmachine te kopen![]()
Vorig jaar ging het ook wel omdat ik toch bijna ieder weekend moest werken en het dus gewoon mee naar m'n ouders nam, maar als je al eens een paar weken niet daar geweest bent, dan raak ik door m'n kleren heen..
Die is wel erg op zijn centjes dan die huisbaas zegquote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef essnhills het volgende:
En onze huisbaas wil het ook liever niet hebben, hij heeft het bij m'n nieuwe huisgenootje zelfs in haar contract gezet dat ze geen wasmachine mag hebben
Maar goed, die bepaling staat bij mij en m'n andere huisgenootje er niet in, dus we zijn alsnog op zoek naar een goedkoop dingetje
Het is gewoon een beetje een rare man.. We hadden het eerder met hem besproken, maar hij wilde dat alleen als we een aansprakelijkheidsverzekering zouden afsluiten..quote:Op maandag 18 maart 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is wel erg op zijn centjes dan die huisbaas zeg
Hahaha, klinkt als een ouderwets mannetje dat altijd maar op van alles loopt te mopperenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje een rare man.. We hadden het eerder met hem besproken, maar hij wilde dat alleen als we een aansprakelijkheidsverzekering zouden afsluiten..(dat wij die gewoon hebben via onze ouders wilde hij niet aan
)
Er is ook een klein kamertje hier in huis, de we met veel moeite mogen gebruiken als eetkamertje.. Die stond eerst vol met zijn spullen..We hebben via zijn vrouw hem zover gekregen dat hij dat leeg haalde zodat we ergens een tafeltje konden neerzetten, maar de verwarming is daar stuk, en hij weigert die te maken omdat we dat kamertje officieel niet huren..
En we hebben een bepaling in het contract staan dat we niet mogen boren en stickers mogen plakken
Dat is het ookquote:Op maandag 18 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt als een ouderwets mannetje dat altijd maar op van alles loopt te mopperen
Dat klinkt ook wel aannemelijk. Als een andere huurder het in het verleden heeft verpest is hij nu gewoon wat voorzichtig en maakt hij zich vast druk dat er weer zoiets gebeurd. Prima als er toch zo met hem te leven isquote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
Maar hij is nog wel een beetje te bespelen hoor.. Dat ik hier kwam wonen en m'n vader hoorde van die bepaling was het meteen van 'wat een onzin, natuurlijk mag je dat, wacht even, ik boor even gaatjes voor je rolgordijnen..'
We hebben een beetje het idee dat de vorige huurder niet echt tophuurders waren, en dat hij het eigenlijk wel prima vindt als je weet wat je doet, en dus niet lukraak zomaar ergens in gaat schroeven (ik heb bijvoorbeeld allemaal haken in m'n plafond hangen).
We hebben ook een keer gewoon gezegd, 'joh, we hebben te weinig ruimte in de keuken om dingen op te zetten, we hangen een extra plank op', en dat is gewoon prima![]()
ja hoor, we hebben weinig last van hem, al snap ik dan weer niet dat hij bij m'n nieuwe huisgenootje met zo'n wasmachine verbod komtquote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel aannemelijk. Als een andere huurder het in het verleden heeft verpest is hij nu gewoon wat voorzichtig en maakt hij zich vast druk dat er weer zoiets gebeurd. Prima als er toch zo met hem te leven is
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 maart 2013 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja hoor, we hebben weinig last van hem, al snap ik dan weer niet dat hij bij m'n nieuwe huisgenootje met zo'n wasmachine verbod komt![]()
Maargoed, dat staat er bij ons niet in, dus ik denk dat als wij met de mededeling komen dat we een wasmachine hebben gekocht en dat we via onze ouders een aansprakelijkheidsverzekering hebben hij er niet een heel groot probleem van gaat maken hoor.
We zullen het zien, eerst moet die wasmachine er maar eens komenquote:
Dat is waar. Dat bespaard je een hoop zwaar werkquote:Op maandag 18 maart 2013 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen het zien, eerst moet die wasmachine er maar eens komen
Jupquote:Op maandag 18 maart 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat bespaard je een hoop zwaar werk
Hier regent het gelukkig niet, maar de zon schijnt ook niet meerquote:Op maandag 18 maart 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier trouwens weer eens voor de verandering. Hoera
Kan wel een winkel met regenpakken beginnen
Dan zal de regen jouw kant wel uitkomenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier regent het gelukkig niet, maar de zon schijnt ook niet meer
helaas geeft buienradar je gelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal de regen jouw kant wel uitkomen
Die krijg je dan ook nogquote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
helaas geeft buienradar je gelijk
Maar deze regen komt uit België, dus het is niet jouw regen
Neuj!quote:
Hier is het nog steeds droogquote:
Dat is hier helaas niet het gevalquote:Op maandag 18 maart 2013 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droogOok al zegt buienradar van niet
Jaquote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef Stuart het volgende:
Deze reeks lijkt weer aardig dood te gaan eigenlijk
Precies, schiet niet op zoquote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is met vlagen redelijk druk, maar nu zijn we toch alweer een behoorlijk tijdje met z'n tweeën weer
maar ik lust helemaal geen koffiequote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, schiet niet op zo
Je kunt altijd ook in de KSC komen posten. Je vind het daar vast leuk
Ik drink ook nooit koffie. Een enkeling maakt wel eens een opmerking over koffie maar over het algemeen gaat het daar alles behalve over eigenlijkquote:
Ja, ga eens wat doe met je luie donderquote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
En ik moet nu helemaal niet naar een andere SC gaan, ik moet m'n onderzoeksvoorstel afmaken..Hopelijk vanavond nog, dan kan een studiegenootje er nog even naar kijken en kan ik dat morgen nog even verwerken..
Lolquote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink ook nooit koffie. Een enkeling maakt wel eens een opmerking over koffie maar over het algemeen gaat het daar alles behalve over eigenlijk
Nou ja, je kunt het altijd overwegen als het hier nog stiller gaat wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lolach, zie mijn laatste post..
Ik moet nu helemaal geen leuke dingen gaan doen
![]()
Ik zit hier anders met een enorm boek voor m'n neus! (ja echt, een methodologisch boek van 748 pagina'squote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ga eens wat doe met je luie donder
Jupquote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het altijd overwegen als het hier nog stiller gaat worden
Dat is een flink boek dan zegquote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit hier anders met een enorm boek voor m'n neus! (ja echt, een methodologisch boek van 748 pagina's) Gelukkig staan er wel bruikbare dingen in
Daar heb je gelijk in. Ik vraag me echter af of dat gaat gebeurenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Maar als hier de rest weer terugkomt is het hier ook weer gezellig![]()
Kloptquote:
ik weet het niet.. ik doe m'n bestquote:Op maandag 18 maart 2013 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik vraag me echter af of dat gaat gebeuren
We zien het vanzelf welquote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik weet het niet.. ik doe m'n best
Werkse Stu!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:14 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond misschien![]()
Wat ga je eten?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Marco001 het volgende:
En ik ben weer even thuis.. zo eten en dan fr naar de oosterburen toe...
Gewoon.. Mag ik dat niet vragen?quote:
quote:
Weet ik niet, moet nog eten.quote:
Ohquote:Op maandag 18 maart 2013 17:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet nog eten.
(pa is altijd pas om 6 uur thuis; werkt 50 uur per week. )
Ik ga straks wel naar de winkel..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik eet vandaag heel saai en simpel een soepje denk ik.. of ik moet zo nog even richting winkel gaan.. Ik weet het nog niet..
Mja, Groningen - Delft - Duitsland, is toch niet heel erg om?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ga straks wel naar de winkel..Kan wel wat voor je meenemen, heb je alleen zo weinig aan.
haha, neejoh. maar 3 uur ofzo omrijden in totaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, Groningen - Delft - Duitsland, is toch niet heel erg om?
Dat bedoel ik! Is niks toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, neejoh. maar 3 uur ofzo omrijden in totaal.
Nou, haal jij dan iets te snacken voor vanavond?quote:
Jij wilt wat mensen hierheen trekken?quote:
je hebt me deur.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij wilt wat mensen hierheen trekken?
Ik ken je toch schatquote:
ik zag dit en moest lachenquote:
Teringquote:
sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tering![]()
MK ik moet aan het werk!Leidt mij eens niet zo af met onzinfilmpjes!
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorryzal ik dan ook niet vertellen over mn rijles
![]()
nee jij moet werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ben jij gemeen zeg
![]()
*nieuwsgierig*![]()
iets met moeilijk doen verplichtingen niet uitslapen en geldquote:
Maar ik moet ook etenquote:
ohw dat jaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
iets met moeilijk doen verplichtingen niet uitslapen en geld
Heb een choco paashaas gekocht.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, haal jij dan iets te snacken voor vanavond?
quote:
Ik heb vandaag geen tijd om te sportenquote:
Lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb een choco paashaas gekocht.Ook een stukje?
![]()
Record trouwens, in 75 minuten heen en terug incl. boodschappen, tanken en voor een brug wachten..
Ik ben trouwens blij dat ik normaliter op gas rijd, Betaalde in Duitsland dik 50,- voor zo'n 30 liter benzine, was 1,55 de liter.en ik had nog niet eens de tank leeg. Met gas heb ik een volle tank(52 liter) voor 35,-
Ook lekker.quote:
Aah, feest van herkenning.. Bovenste draaiden ze toen ik in groep 8 zat..quote:
Die olifant reclame is gewoon baas jaquote:
Hmm.. tv kijken, daar heb ik eigenlijk ook wel zin inquote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook lekker.
Zit nu Aution Hunter te kijken, wel geinig.
Klopt. Ik denk dat ik toen al ergens op het middelbare zat (Ik ging in 93 naar de middelbare).quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Aah, feest van herkenning.. Bovenste draaiden ze toen ik in groep 8 zat..
Zonder hem te hebben gezien; dat is die met een olifant die in het dierenpark word getreiterd door dat jochie, maar vervolgens weer word teruggepakt.
Toen was ik 3quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ik toen al ergens op het middelbare zat (Ik ging in 93 naar de middelbare).
Die met dat zoenen vind ik zelf wat minder, zeker omdat die linkse gewoon een stuk knapper is dan die blonde opgedirkte hoer
Ouwe zakquote:
quote:
Ach klopt. Ik schrik er niet meer van hoor. Hier op FOK! komen al genoeg mensen van na 1995 en daarnaast ook nog veel mensen van voor 1970, ik noem een Gianni, Koen, Tong e.d. Die hebben nog gewoon Woodstock en de jaren 70 meegemaakt. DIe had ik best wel mee willen maken, alleen al om de geniale muziek van toen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |